To TWR Supercat πρόκειται για ένα ενδιαφέρον restomod της Jaguar XJS

Το κλασικό grand tourer της Jaguar εκμοντερνίζεται από την TWR, με περισσότερη ισχύ, στοιχεία από ανθρακονήματα στο σασί και νέo εσωτερικό.

To TWR Supercat πρόκειται για ένα ενδιαφέρον restomod της Jaguar XJS

Το κλασικό grand tourer της Jaguar εκμοντερνίζεται από την TWR, με περισσότερη ισχύ, στοιχεία από ανθρακονήματα στο σασί και νέo εσωτερικό.

Η TWR ή αλλιώς Tom Walkinshaw Racing ιδρύθηκε το 1976 και εξειδικεύτηκε στις τροποποιήσεις αυτοκινήτων για αγώνες. Η στενή της σχέση με την Jaguar ξεκίνησε το 1982 και συνεχίστηκε για τα επόμενα 20 χρόνια, όταν, μετά την αποτυχημένη εξαγορά της Arrows F1 Team το 1996, αναγκάστηκε να κατεβάσει ρολά το 2002.

Το 2020, ο γιος του ιδιοκτήτη της εταιρείας, Fergus Walkinshaw, κατάφερε να επαναφέρει το όνομα «TWR» στο προσκήνιο της αυτοκινητιστικής σκηνής και το Supercat, το οποίο ανακοινώθηκε τις τελευταίες ημέρες, είναι το πρώτο νέο αυτοκίνητο της εταιρείας.

Το Supercat βασίζεται στην Jaguar XJS, το κλασικό πλέον grand tourer της εταιρείας. Ωστόσο, παρότι διαφαίνονται οι γραμμές του αμαξώματος του μοντέλου στο οποίο βασίζεται, υπάρχουν πολλές και ποικίλες τροποποιήσεις, κάνοντάς την ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον restomod.

To βλέμμα κεντρίζει το bodykit, το οποίο καλύπτει τους προφυλακτήρες, το καπό, τα φτερά, το πορτμπαγκάζ, ακόμα και τις πόρτες. Οι τροχοί αυξήθηκαν σε διάσταση, από τις 15 στις 18 ίντσες στον μπροστινό άξονα και στις 19 ίντσες στον πίσω. Πίσω τους κρύβονται εξαπίστονες δαγκάνες φρένων εμπρός και τετραπίστονες πίσω.

TWR Supercat (10)

Το μεγάλο σετ φρένων θα κληθεί να δαμάσει την ισχύ ενός υπερτροφοδοτούμενου V12, o οποίος, σε συνδυασμό με τις μοντέρνες μεθόδους παραγωγής, τον υπερκυβισμό από 5,3 σε 5,6 λίτρα και την παρουσία ενός custom supercharger, ειδικά κατασκευασμένο από την TWR, παράγει 670 ίππους και 730 Nm ροπής. Πρόκειται για μια αύξηση 380 ίππων και 300 Nm ροπής σε σχέση με τον εργοστασιακό V12. Η ισχύς περνάει στους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων και ενός μπλοκέ διαφορικού.

TWR Supercat (8)

Αλλαγές υπάρχουν και στο σασί, καθώς η TWR ενίσχυσε το ατσάλινο μονοκόκ με στοιχεία από ανθρακονήματα. Σε συνδυασμό με τα πάνελ του αμαξώματος, τα οποία είναι επίσης κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, το βάρος του Supercat μειώνεται κατά 165 κιλά σε σχέση με το πρωτότυπο μοντέλο, φτάνοντας πλέον τα 1.605 κιλά.

Το εσωτερικό διαθέτει αναβαθμίσεις όπως πλήρως ηλεκτρικά καθίσματα από ανθρακονήματα και οθόνη αφής με Apple CarPlay και Android Auto. Οι αναλογικές ενδείξεις έχουν αντικατασταθεί από μια ακόμα οθόνη, ενώ υπάρχουν και τα απαραίτητα ρυθμιστικά για το traction control – με 5 διαφορετικά προγράμματα – καθώς και για το Launch Control.

To TWR Supercat είναι «διαθέσιμο για παραγγελία», με την παραγωγή να περιορίζεται σε 88 αντίτυπα. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να πληρώσουν προκαταβολή 42.000 ευρώ και τουλάχιστον 270.000 ευρώ για το αυτοκίνητο – χωρίς να υπολογίζουμε κανένα στοιχείο προαιρετικού εξοπλισμού. Η TWR λέει ότι έχει ήδη λάβει παραγγελίες από τις ΗΠΑ, την Αγγλία, την Ευρώπη, την Ασία και τη Μέση Ανατολή.

TWR Supercat (1)

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!