To Skoda Kodiaq vRS έχει σπορ χαρακτήρα και μεταφέρει 7 επιβάτες

Η δεύτερη γενιά του D-SUV της Skoda στην πιο σπορ έκδοση vRS αποδίδει 265 ίππους, έχει τετρακίνηση και αλλαγές στην εμφάνιση που το κάνουν πιο επιθετικό.

To Skoda Kodiaq vRS έχει σπορ χαρακτήρα και μεταφέρει 7 επιβάτες

Η δεύτερη γενιά του D-SUV της Skoda στην πιο σπορ έκδοση vRS αποδίδει 265 ίππους, έχει τετρακίνηση και αλλαγές στην εμφάνιση που το κάνουν πιο επιθετικό.

Ντεμπούτο έκανε και επίσημα η δεύτερη γενιά του Skoda Kodiaq vRS, η «καυτή» έκδοση ενός κατά τα άλλα εκλογικευμένου D-SUV, η οποία στοχεύει να ικανοποιήσει τον οικογενειάρχη με το… βαρύ δεξί πόδι.

Οι αλλαγές στην εμφάνιση του μοντέλου αντανακλούν ακριβώς αυτόν τον «διπολικό» χαρακτήρα. Από την μία, οι μεγάλες διαστάσεις και το υψηλό αμάξωμα δημιουργούν ένα πρακτικό όχημα, το οποίο μπορεί να μεταφέρει έως και 7 επιβάτες.

Από την άλλη, οι παρεμβάσεις «vRS» ζωντανεύουν το σύνολο, κάνοντας το αυτοκίνητο πιο επιθετικό. Οι πιο σπορ προφυλακτήρες, σε συνδυασμό με τις μαύρες λεπτομέρειες στη μάσκα, στις ράγες οροφής, στα πλαίσια των παραθύρων και στις ζάντες 20 ιντσών δίνουν έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα στον σχεδιασμό.

Τα μπροστινά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED Matrix ενσωματώνουν τεχνολογία που μειώνει την ένταση της δέσμης φωτός αυτόματα, σε περίπτωση διερχόμενου αυτοκινήτου.

Ωστόσο η «καρδιά» ενός σπορ μοντέλου είναι ο κινητήρας του. Εν προκειμένω η Skoda απαρνήθηκε τα υβριδικά συστήματα και εγκατέστησε στο Kodiaq vRS 2ης γενιάς τον ίδιο 2λιτρο turbo TSI τετρακύλινδρο κινητήρα που βρίσκεται και στο Volkswagen Golf GTI και αποδίδει 265 ίππους και 400 Nm ροπής – 20 ίπποι και 30 Nm παραπάνω από την 1η γενιά. Η ισχύς περνάει και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.

Ως αποτέλεσμα, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα τεράστιο D-SUV, με μήκος αμαξώματος κοντά στα 4,8 μέτρα και βάρος κοντά στους 2 τόνους, μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα και συνεχίζει μέχρι τα 232 χλμ./ώρα.

skoda Kodiaq vRS

Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης, με αεριζόμενους δίσκους και στους τέσσερις τροχούς και διπίστονες δαγκάνες μπροστά, προσφέρει περισσότερη σιγουριά σε συνθήκες επιθετικού φρεναρίσματος. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει μεταβλητή κρεμαγιέρα, η οποία συνεργάζεται με την νέα ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Skoda, ονόματι Dynamic Chassis Control Plus (DCC Plus). Αυτή χρησιμοποιεί ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες, με έλεγχο συμπίεσης και επαναφοράς και 15 διαφορετικές ρυθμίσεις, προσβάσιμες από την οθόνη αφής στην καμπίνα.

Το εσωτερικό φυσικά έχει αποκτήσει και αυτό τον δικό του σπορ χαρακτήρα, με μαύρο σουέτ το οποίο καλύπτει το ταμπλό, τις επενδύσεις στην πόρτα και τα υποβραχιόνια. Στο βασικό εξοπλισμό, τα σπορ καθίσματα καλύπτονται και αυτά από μαύρο microsuede και ταπετσαρία από τεχνητό δέρμα, αλλά οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν μαύρο δέρμα αν το επιθυμούν.

Όντας το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας, στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται μια οθόνη 10 ιντσών «Virtual Cockpit» για τον οδηγό και μια κεντρική οθόνη αφής 13 ιντσών – οι οποίες εμφανίζουν το λογότυπο vRS όταν ο οδηγός μπαίνει μέσα. Υπάρχει επίσης ηχοσύστημα Canton και σύστημα Keyless.

Δεν έχουμε εικόνα για το κόστος του Skoda Kodiaq vRS στην ευρωπαϊκή αγορά – πόσο δε μάλλον στην χώρα μας. Ωστόσο, με την προηγούμενη γενιά να κοστίζει στην ελληνική αγορά περί τα 57.000 ευρώ, αναμένουμε η έκδοση vRS να πλησιάζει περισσότερο τις 60.000 ευρώ όταν φτάσει στις ελληνικές αντιπροσωπείες, μέσα στο 2025.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!