H Abarth έχει πλούσια ιστορία στην βελτίωση των μοντέλων της Fiat, η οποία πηγαίνει πίσω στην δεκαετία του ’60 και του ’70.
Όταν η ιταλική εταιρεία κυκλοφόρησε το 600e, η Abarth δε θα μπορούσε παρά να αναλάβει την τροποποίησή του και την εξέλιξή του σε ένα πιο σπορ μοντέλο.
Το αποτέλεσμα είναι το “καυτό” Abarth 600e, το οποίο συνδυάζει σύμφωνα με την εταιρεία, την πιο νέα τεχνολογία αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων με ένα “άγγιγμα” της παλιάς σχολής των hot hatchback στο στήσιμο.
Μία από τις αλλαγές που πραγματοποίησε η Abarth ήταν να εγκαταστήσει τον δικό της ηλεκτροκινητήρα ο οποίος αποδίδει έως και 280 ίππους και 345 Nm ροπής στην περιορισμένη έκδοση 600e Scorpionissima. Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 5,85 δευτερόλεπτα – νούμερο ίδιο με το νέο Volkswagen Golf GTI. Η τελική ταχύτητα υπολογίζεται στα 200 χλμ./ώρα.
Η βασική έκδοση του Abarth 600e αποδίδει 240 ίππους και επιταχύνει στα 100 σε 6,2 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία και για τα δύο μοντέλα υπολογίζεται στα 330 χιλιόμετρα από μια μπαταρία 54 kWh.
Ο μπροστά τοποθετημένος ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο χρησιμοποιείται συχνά σε προσθιοκίνητα hot hatch. Στο 600e αναμένεται να βελτιώσει το χειρισμό και την πρόσφυση στις στροφές, κατευθύνοντας τη ροπή στον τροχό με τη μεγαλύτερη πρόσφυση.
Η Abarth έκανε επίσης την ανάρτηση και τις αντιστρεπτικές δοκούς πιο σκληρές ενώ διεύρυνε το μετατρόχιο του αυτοκινήτου κατά 30 χιλιοστά εμπρός και 25 χιλιοστά πίσω. Παράλληλα ανέπτυξε ένα νέο σύστημα φρένων με τους ειδικούς της Alcon και αξιοποιεί δίσκους 380 χιλιοστών και τετραπίστονες monobloc δαγκάνες για καλύτερη κατανομή της θερμότητας. Τέλος, ένα νέο σύστημα ψύξης έχει σχεδιαστεί για να συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της απόδοσης.
Εμφανισιακά το 600e αποκτά έναν τετραγωνισμένο μπροστινό προφυλακτήρα, ο οποίος σύμφωνα με την Abarth θυμίζει αυτόν που υπήρχε στο αγωνιστικό Abarth 850 TC από τη δεκαετία του ’60. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένας εξίσου ογκώδης προφυλακτήρας, ένας μεγάλος διαχύτης και αεροτομή οροφής. Οι ζάντες 20 ιντσών του 600e φοράνε ελαστικά Michelin Pilot Sport EV, ενώ στις επιλογές βαφής συμπεριλαμβάνεται το “Acid Green” και το “Hypnotic Purple”.
Το εσωτερικό έχει επίσης δεχθεί σπορ παρεμβάσεις, όπως ένα νέο τιμόνι τυλιγμένο με δέρμα και Alcantara, ειδικά καθίσματα από την Sabelt – με την κορυφαία έκδοση Scorpionissima να αποκτά πιο επιθετικά καθίσματα τύπου bucket, πεντάλ αλουμινίου, πράσινες ραφές και γραφικά της Abarth για την οθόνη οδηγού 7 ιντσών και την οθόνη του infotainment 10,25 ιντσών.
Tο 600e Scorpionissima διαθέτει μια “γεννήτρια ήχου”, η οποία χρησιμοποιεί ηχεία για να μιμηθεί τον ήχο της εξάτμισης των βενζινοκίνητων μοντέλων της μάρκας. H Abarth ισχυρίζεται ότι τώρα αποδίδει έναν πιο βαθύ ήχο και οι οδηγοί μπορούν να τον απενεργοποιήσουν χρησιμοποιώντας την οθόνη αφής.