Η νέα Porsche Cayenne μας αποκαλύπτει το εμπρός μέρος της

Στις 18 Απριλίου, στην έκθεση της Σαγκάης θα γίνει η πρεμιέρα της νέας Porsche Cayenne, με τη γερμανική εταιρεία να μας δίνει μια εικόνα του εμπρός μέρους του αυτοκινήτου.

Η νέα Porsche Cayenne μας αποκαλύπτει το εμπρός μέρος της

Στις 18 Απριλίου, στην έκθεση της Σαγκάης θα γίνει η πρεμιέρα της νέας Porsche Cayenne, με τη γερμανική εταιρεία να μας δίνει μια εικόνα του εμπρός μέρους του αυτοκινήτου.

Λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση της νέας Porsche Cayenne, οι Γερμανοί επανέρχονται για πολλοστή φορά, με μια ενδεικτική φωτογραφία του μοντέλου που προαναγγέλλει και προϊδεάζει για την άφιξη και την εικόνα του. Τουλάχιστον του εμπρός μέρους, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία.

Η πρεμιέρα της ανανεωμένης Cayenne έχει προγραμματιστεί να γίνει στις 18 Απριλίου στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης. Οι Γερμανοί επενδύουν στην αγορά της Κίνας, καθώς αποτελεί είναι αρκετά ισχυρή και μπορεί να αποδώσει πολλά στην Porsche.

Η ανανεωμένη εκδοχή της Cayenne, όσον αφορά το αισθητικό κομμάτι, θα είναι περισσότερο μια εξέλιξη, παρά μια επανάσταση, ακολουθώντας τα βήματα του προκατόχου της. Στην εικόνα που δόθηκε στη δημοσιότητα, διακρίνονται τα νέα φωτιστικά σώματα HD matrix, που αποτελούνται από χιλιάδες μικρά LED και αναβαθμίζουν σημαντικά την ορατότητα.

Ενδεικτικά τα μεγάλα φώτα σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία θα φωτίζουν σε απόσταση μέχρι και 600 μέτρα. Ανάλογα, νέας σχεδίασης θα είναι και τα πίσω φώτα, τα οποία θα ενώνονται μεταξύ τους, δημιουργώντας μια φωτεινή μπάρα, που θα αποτελεί και χαρακτηριστικό γνώρισμα του μοντέλου.

Στο εσωτερικό, όπως πρόσφατα είδαμε, αλλάζουν αρκετά τα πράγματα. Το ταμπλό θα είναι γεμάτο οθόνες, με αυτή του πίνακα οργάνων να είναι 12,6 ιντσών και του συστήματος πολυμέσων 12,3 ιντσών. Η τελευταία υποστηρίζει φωνητικές εντολές Siri, με το σύστημα πλοήγησης να είναι συνδεδεμένο διαδικτυακά. Όταν το αυτοκίνητο δεν κινείται, τότε οι επιβαίνοντες θα μπορούν να απολαμβάνουν στην οθόνη το βίντεο της επιλογής τους.

Κάτω από αυτή την οθόνη, στη βάση της κεντρικής κονσόλας υπάρχει μια ακόμα πιο μικρή, με γυάλινη επιφάνεια μαύρη, που διαθέτει αναγνώριση αφής και απτική ανάδραση. Επιπλέον, κάποια φυσικά χειριστήρια έχουν διατηρηθεί, ενώ υπάρχει και διακόπτης για τον έλεγχο της φωνής του ηχοσυστήματος. Μια θύρα φόρτισης USB-C είναι τοποθετημένη εμπρός και δύο ακόμα πίσω, ανάμεσα στα καθίσματα.

Μια ακόμα προαιρετικά διαθέσιμη οθόνη 10,9 ιντσών μπορεί να τοποθετηθεί στην πλευρά του συνοδηγού. Παρέχει έτσι τη δυνατότητα σ’ αυτόν να ελέγξει το σύστημα ψυχαγωγίας και πλοήγησης από τη δική του πλευρά. Αυτή η οθόνη παρέχει επίσης τη δυνατότητα παρακολούθησης βίντεο, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται, ενώ ένα φίλτρο αποτρέπει την απόσπαση της προσοχής του οδηγού.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!