Η Honda θα διευρύνει τη γκάμα της με το ZR-V

Η Honda θα γεφυρώσει το μικρό κενό μεταξύ του CR-V και του HR-V με το νέο ZR-V.

Η Honda θα διευρύνει τη γκάμα της με το ZR-V

Η Honda θα γεφυρώσει το μικρό κενό μεταξύ του CR-V και του HR-V με το νέο ZR-V.

Ένα νέο μοντέλο έρχεται στη γκάμα των SUV της Honda και ονομάζεται ZR-V. Αποκαλύφθηκε για την ιαπωνική αγορά το καλοκαίρι του 2022 και αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη πριν από το τέλος του 2023. Το ολοκαίνουργιο μοντέλο Honda ZR-V θα τοποθετηθεί στη φαινομενικά γεμάτη γκάμα μεσαίων SUV της Honda, δίπλα στα HR-V, CR-V και την έκδοση παραγωγής του αμιγώς ηλεκτρικού e:Ny1.

To ΖR-V πρόκειται να ανταγωνιστεί στον τομέα των SUV της κατηγορίας C αυτοκίνητα όπως το Toyota RAV4, το Nissan Qashqai και το Kia Sportage. Η άφιξη του ZR-V θα δημιουργήσει χώρο για το νέο, μεγαλύτερο Honda CR-V που επίσης αναμένεται να έρθει το 2023, με στόχο να ανταγωνιστεί πιο μεγάλα μοντέλα SUV όπως το Kia Sorento και το Skoda Kodiaq.

Το ZR-V ανακοινώθηκε αρχικά σε μια προεπισκόπηση του επερχόμενου e:Ny1, το οποίο θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Σε αντίθεση με εκείνο το μοντέλο όμως όμως, τα υβριδικά συστήματα κίνησης αντιπροσωπεύουν τη μέγιστη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας που θα δούμε στο ZR-V, με τη Honda να αναφέρει ότι τα υβριδικά οχήματα εξακολουθούν να παίζουν ρόλο στη μείωση των εκπομπών CO2 και να βοηθούν τους πελάτες να μεταβούν στην οδήγηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το ZR-V διαθέτει δύο επιλογές κινητήρων. O ένας είναι ο 2λιτρος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας που είδαμε στο νέο Civic με 184 ίππους και 315 Nm ροπής. Η άλλη επιλογή θα είναι ένας 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρου. Αμφότεροι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με κιβώτιο CVT, αν και οι μονάδες e:HEV διαθέτουν το υβριδικό σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων που η Honda ονομάζει «e-CVT».

Η πλειονότητα των Honda ZR-V θα έχουν πιθανότατα κίνηση στον εμπρός άξονα, αλλά η Honda θα προσφέρει και τετρακίνητες εκδόσεις αμφότερων των κινητήριων συνόλων, οι οποίες, σύμφωνα με την εταιρεία, θα επιτρέψουν «στους πελάτες να οδηγούν σε χιονισμένους δρόμους με μεγαλύτερη ψυχική ηρεμία, επιτυγχάνοντας εξαιρετικές επιδόσεις στις στροφές και την ανάβαση».

Το εξωτερικό του ZR-V δεν είναι τόσο τολμηρό όσο αυτό του ρετρό, αμιγώς ηλεκτρικού Honda e. Είναι πιο κοντά στο νέο Civic ως προς τη σχεδίασή του. Τα κομψά φωτιστικά σώματα και τα καμπυλωτά πίσω φώτα είναι παρόμοια με αυτά του δημοφιλούς hatchback της Honda και η εμπρός μάσκα είναι μια απόκλιση από το σημερινό στιλ της ιαπωνικής εταιρείας. Οι θόλοι τροχών προεξέχουν, για να τονίσουν το στήσιμο του ZR-V, όπως και οι διπλές απολήξεις εξάτμισης και μια πίσω αεροτομή οροφής.

Στο εσωτερικό, βλέπουμε την ψηφιακή οθόνη 10,2 ιντσών της Honda, μαζί με μια οθόνη αφής 9 ιντσών στο ταμπλό. Η καμπίνα είναι μάλλον μινιμαλιστική σε εμφάνιση, με μία μόνο γραμμή να διατρέχει οριζόντια το ταμπλό, ενσωματώνοντας τους αεραγωγούς. Η Honda αναφέρει ότι «παρέχεται μια ποικιλία φιλικών προς το χρήστη αποθηκευτικών χώρων» και ότι «η κεντρική κονσόλα με το ψηλό δάπεδο διαχωρίζει τα εμπρός καθίσματα για να δημιουργήσει προσωπικό χώρο για τον οδηγό και τον συνοδηγό».

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!