Ανανέωση του Range Rover Velar για το 2023

Το Range Rover Velar θα αποκτήσει μεγαλύτερη μπαταρία για την plug-in υβριδική έκδοση και νέο εξωτερικό σχεδιασμό.

Ανανέωση του Range Rover Velar για το 2023

Το Range Rover Velar θα αποκτήσει μεγαλύτερη μπαταρία για την plug-in υβριδική έκδοση και νέο εξωτερικό σχεδιασμό.

Το Range Rover Velar λανσαρίστηκε το 2017 για να τοποθετηθεί ανάμεσα στο μικρότερο μοντέλο της εταιρείας, το Evoque, και το μεγαλύτερο Range Rover Sport, ως μια δυναμική επιλογή με στιλ. Φέτος, το Velar θα αποκτήσει μια εκτεταμένη αναβάθμιση στα μέσα της ζωής του, φέρνοντας αλλαγές στο εξωτερικό, το εσωτερικό, καθώς και στο σύστημα κίνησης.

Το νέο Velar για το 2023 συνεχίζει να αποτελεί τον αντίπαλο που παραθέτει η Range Rover απέναντι στις BMW X6, Porsche Macan και Alfa Romeo Stelvio. Το Velar, σχεδιασμένο από τον Gerry McGovern, διατηρεί επίσης την πλατφόρμα της Jaguar F-Pace, η οποία είναι κατασκευασμένη κυρίως από αλουμίνιο.

Παρότι αυτή η πλατφόρμα D7 χρησιμοποιείται και από την Jaguar I-Pace, δεν υπάρχει αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Velar. Όσοι ανυπομονούν να δουν ένα αμιγώς ηλεκτρικό Range Rover, θα πρέπει να περιμένουν έως το 2025 που αναμένεται να παρουσιαστεί αυτό το αυτοκίνητο, μαζί με ένα αμιγώς ηλεκτρικό Land Rover Defender.

Το Velar του 2023 θα αποκτήσει νέο σχεδιασμό μάσκας και μια νέα υπογραφή προβολέων LED (σε ορισμένες εκδόσεις), ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει ένας αναθεωρημένος προφυλακτήρας. Συνολικά όμως, πρόκειται για μια μικρή εξωτερική βελτίωση σε σχέση με το απερχόμενο αυτοκίνητο.

Στο εσωτερικό συναντάται η επόμενη γενιά infotainment Pivi Pro της Range Rover, με μια ενιαία κυρτή οθόνη που αντικαθιστά την παλιά διάταξη των δύο οθονών. Τα χειριστήρια για τον κλιματισμό, τα καθίσματα και ο έλεγχος του ηχοσυστήματος είναι συνεχώς διαθέσιμα στο πλάι της κεντρικής οθόνης. Οι συντομεύσεις για συχνά χρησιμοποιούμενες λειτουργίες, όπως τα μέσα ενημέρωσης, η πλοήγηση, η κάμερα και η αντιθαμβωτική λειτουργία των κρυστάλλων, είναι επίσης μόνιμα ορατές.

Το Pivi Pro διαθέτει στάνταρ ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ η ασύρματη φόρτιση smartphone βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Επίσης, με το πιο πρόσφατο σύστημα infotainment, θα είναι εφικτές over-the-air ενημερώσεις για το 80% των ψηφιακών χαρακτηριστικών του Velar. Η Range Rover αναφέρει ότι το Velar είναι το πιο αθόρυβο στην κατηγορία του, χάρη στην τεχνολογία εξουδετέρωσης θορύβου (noise-cancelling).

Tο Range Rover Velar διατίθεται στο εισαγωγικό επίπεδο S με την πιο οικονομική επιλογή συστήματος κίνησης, έναν ήπια υβριδικό 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα 204 ίππων. Ο πετρελαιοκινητήρας D200 διατίθεται τώρα με ήπια υβριδική ισχύ, χάρη σε έναν ηλεκτροκινητήρα 48V. Αυτό σημαίνει ότι ο D200 έχει εκπομπές CO2 που διαμορφώνονται στα 168 γρ./χλμ. και κατανάλωση καυσίμου που κατεβαίνει στα 5,3 λτ./χλμ.

Ο D300 είναι ένας 3λιτρος ήπια υβριδικός 6κύλινδρος εν σειρά diesel κινητήρας που αποδίδει 300 ίππους και 650 Nm ροπής. Αυτό επιτρέπει την επίτευξη χρόνου επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα, με τιμή εκπομπών CO2 188 γρ./χλμ. και κατανάλωση καυσίμου 6 λτ./χλμ.

Τα βενζινοκίνητα μοντέλα ξεκινούν με τον 2λιτρο 4κύλινδρο ήπια υβριδικό κινητήρα, που αποδίδει 250 ίππους και 365 Nm ροπής για σπριντ από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,1 δευτερόλεπτα. Ο μεγαλύτερος 3λιτρος 6κύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας διατίθεται μόνο στις εκδόσεις Dynamic HSE και Autobiography και αποδίδει 400 ίππους και 550 Nm ροπής, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα. Οι εκπομπές CO2 του P400 μειώνονται από 227 γρ./χλμ. σε 211 γρ,./χλμ. χάρη στο υβριδικό σύστημα.

Η μονάδα ισχύος P400e συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 105 kW με έναν 2λιτρο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα, για συνολική ισχύ 404 ίππων και ροπή 640 Nm. Η μπαταρία έχει μεγαλώσει σε μέγεθος, φτάνοντας τα 19,2 kW, με αποτέλεσμα να έχει μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία 53 χλμ. Η μπαταρία μπορεί επίσης να φορτιστεί από 0-80% σε 30 λεπτά, χάρη στην ταχύτητα φόρτισης 50 kW.

Όλες οι 6κύλινδρες εκδόσεις του Velar, καθώς και η plug-in υβριδική P400e, διαθέτουν «Adaptive Dynamics» στο βασικό τους εξοπλισμό. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα σύστημα που μεταβάλλει συνεχώς τις δυνάμεις απόσβεσης σε κάθε τροχό χάρη στην ηλεκτρονική αερανάρτηση. Το νέο σύστημα Pivi Pro διαθέτει τις συνήθεις εκτεταμένες επιλογές προγραμμάτων οδήγησης του Range Rover: Eco, Comfort, Grass-Gravel-Snow, Mud, Sand, Dynamic και Automatic.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!