Καταφθάνει η κορυφαία έκδοση Iconic του Renault Megane E-Tech

Το κύριο πλεονέκτημα της νέας κορυφαίας έκδοσης του αμιγώς ηλεκτρικού Renault Megane E-Tech Iconic, είναι η προσθήκη αντλίας θερμότητας στο στάνταρ εξοπλισμό για τη βελτίωση της απόδοσης.

Καταφθάνει η κορυφαία έκδοση Iconic του Renault Megane E-Tech

Το κύριο πλεονέκτημα της νέας κορυφαίας έκδοσης του αμιγώς ηλεκτρικού Renault Megane E-Tech Iconic, είναι η προσθήκη αντλίας θερμότητας στο στάνταρ εξοπλισμό για τη βελτίωση της απόδοσης.

Το Renault Megane E-Tech απέκτησε ένα νέο επίπεδο εξοπλισμού εν ονόματι Iconic, που βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας του αμιγώς ηλεκτρικού hatchback. Η Renault αναφέρει ότι το Iconic βασίζεται στην περιορισμένη έκδοση Launch Edition, αλλά αποκτά αντλία θερμότητας και πρόσθετες επιλογές χρωματισμού.

Η αντλία θερμότητας (ο σχεδιασμός της οποίας έχει κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από τη Renault) είναι σε θέση να ανακτήσει πιο αποτελεσματικά τη θερμότητα που παράγεται από τη μπαταρία, για να ελαχιστοποιήσει τον αντίκτυπο στην αυτονομία.

Η Renault αναφέρει πως όταν οι θερμοκρασίες πέφτουν κάτω από τους 10 βαθμούς Κελσίου, η αντλία θερμότητας μπορεί να αυξήσει την αυτονομία έως και 9%, σε σχέση με τις εκδόσεις Megane χωρίς αυτό το χαρακτηριστικό στον εξοπλισμό τους. Ωστόσο, η γαλλική εταιρεία εξακολουθεί να ισχυρίζεται μέγιστη αυτονομία 450 χλμ. στις επίσημες δοκιμές WLTP.

Οι αγοραστές του Iconic μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε επιλογές διχρωμίας με διαφορετικές αποχρώσεις για την οροφή και το αμάξωμα. Διαθέτει επίσης μοναδικές ζάντες 20 ιντσών και μια χρυσή λεπίδα εμπρός και πίσω, εμπνευσμένη από τη Formula 1, ένα ηχοσύστημα Harman Kardon με 9 ηχεία, ψηφιακό καθρέπτη και κάμερα 360 μοιρών. Στο εσωτερικό παραμένει η ίδια οθόνη οργάνων 12,3 ιντσών, και η κεντρική οθόνη αφής 9 ιντσών με Android Automotive και ενσωματωμένες υπηρεσίες Google.

Το σύστημα κίνησης παραμένει αμετάβλητο με την μπαταρία 60 kWh να αποδίδει ισχύ 220 ίππων μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένου στον εμπρός άξονα. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα παραμένει στα 7,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα εξακολουθεί να είναι 160 χλμ./ώρα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!