Τι περιμένουμε να δούμε από τις νέες BMW Χ3 και iX3

Το πολυτελές οικογενειακό SUV της BMW πρόκειται να ανανεωθεί, με τα αυτοκίνητα προπαραγωγής να έχουν ήδη εντοπιστεί σε δοκιμές στους γερμανικούς δρόμους.

Τι περιμένουμε να δούμε από τις νέες BMW Χ3 και iX3

Το πολυτελές οικογενειακό SUV της BMW πρόκειται να ανανεωθεί, με τα αυτοκίνητα προπαραγωγής να έχουν ήδη εντοπιστεί σε δοκιμές στους γερμανικούς δρόμους.

Μετά από μόλις 5 χρόνια πώλησης και παρά το πρόσφατο facelift του 2021, η τρέχουσα γενιά της BMW X3 είναι ήδη έτοιμη να αντικατασταθεί, από ένα εντελώς καινούργιο μοντέλο, το οποίο αναμένεται να φτάσει πριν από το τέλος του 2023. Η νέα BMW X3 θα πλαισιωθεί επίσης από μια νέα αμιγώς ηλεκτρική BMW iX3 για να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως η Mercedes GLC και το Audi Q5.

Με βάση πρόσφατες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, οι αποκλειστικές εικόνες μας δείχνουν πώς θα μπορούσε να μοιάζει η επόμενη γενιά της BMW X3. Όπως και η μικρότερη X1, η X3 θα αποκτήσει τριγωνικά διακοσμητικά στο κάτω μέρος της του προφυλακτήρα, καθώς και μια τετραγωνισμένη μάσκα νεφρών. Τη νύχτα, η νέα X3 θα είναι αναγνωρίσιμη από τα πιο κομψά φωτιστικά σώματα LED. Θα ανασχεδιαστούν επίσης τα φώτα στο πίσω μέρος, με το νέο αυτοκίνητο να έχει πολύ περισσότερες γωνίες από αυτό που αντικαθιστά.

Δεδομένου ότι η νέα BMW X3 θα είναι διαθέσιμη και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση iX3, είναι σχεδόν βέβαιο ότι η βαυαρική μάρκα θα προσπαθήσει για να κάνει το SUV όσο το δυνατόν πιο αεροδυναμικό και αποδοτικό. Αναδυόμενες χειρολαβές θυρών -όπως αυτές της BMW i4- θα διατηρήσουν την ομαλή ροή του αέρα στα πλαϊνά του αυτοκινήτου, ενώ τα ηλεκτρικά μοντέλα θα μπορούσαν να αποκτήσουν μια καλυμμένη μάσκα και ειδικούς τροχούς για το συγκεκριμένο μοντέλο, ώστε να βελτιώσουν περαιτέρω την αεροδυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και να αυξήσουν την αυτονομία του.

Στο εσωτερικό, περιμένουμε μια παρόμοια διάταξη με αυτή του X1, με μινιμαλιστικό σχεδιασμό που διαθέτει πολύ λίγα φυσικά κουμπιά. Όπως είδαμε και στην πρόσφατα αναβαθμισμένη BMW Σειρά 3, η X3 θα αποκτήσει το τελευταίο σύστημα infotainment iDrive OS8 της BMW με κυρτό πάνελ που περιλαμβάνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,3 ιντσών, μαζί με μια κεντρική οθόνη αφής 14,9 ιντσών. Ενώ τα συστήματα infotainment της BMW είναι από τα πιο ευέλικτα στην αγορά, η τελευταία ρύθμιση ενσωματώνει τα χειριστήρια του κλιματισμού στις οθόνες αφής, οι οποίες μπορεί να είναι δύσκολο να χρησιμοποιηθούν όταν βρίσκεστε εν κινήσει.

BMW X3

Αναμένεται ότι το νέο αυτοκίνητο θα στηρίζεται σε μια τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας CLAR της τρέχουσας X3. Η γκάμα της X3 θα αποτελείται κυρίως από ήπια και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης, μαζί με το προαναφερθέν ηλεκτρικό iX3. Για να παραμείνει ανταγωνιστικό, αυτό θα πρέπει να έχει αυτονομία άνω των 480 χλμ., καθώς το σημερινό μοντέλο χρειάζεται φόρτιση έπειτα από να συνδεθεί με την πρίζα μετά από μόλις 450 χλμ.

Ανάλογα με το πότε θα λανσαριστεί η iX3, θα μπορούσε αντ’ αυτού να κάνει το ντεμπούτο της με την επερχόμενη πλατφόρμα «Neue Klasse» της BMW, η οποία πρόκειται να κάνει την εμφάνισή της το 2025, και θα μπορούσε να επιτρέψει την επίτευξη ακόμα μεγαλύτερης αυτονομίας στην iX3.

Όσοι αναζητούν την απόλυτη απόδοση, θα χαρούν να ακούσουν ότι περιμένουμε επίσης μια παραλλαγή υψηλών επιδόσεων X3 M να κάνει την εμφάνισή της κάποια στιγμή στο μέλλον. Όπως και η επερχόμενη κορυφαία έκδοση XM, θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιήσει μια plug-in υβριδική διάταξη, αλλά αυτή τη φορά με έναν μικρότερο, 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα που θα παρέχει το μεγαλύτερο μέρος της ισχύος.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!