Με “ανανεωμένη” αυτονομία η Jaguar F-Pace PHEV

H βρετανική φίρμα εφαρμόζει μια σειρά αναβαθμίσεων στην F-Pace εστιάζοντας στην plug-in υβριδική F-Pace, που αυξάνει την ηλεκτρική αυτονομία πλέον του 20% αλλά, κυρίως, μειώνει ακόμα περισσότερο τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα

Με “ανανεωμένη” αυτονομία η Jaguar F-Pace PHEV

H βρετανική φίρμα εφαρμόζει μια σειρά αναβαθμίσεων στην F-Pace εστιάζοντας στην plug-in υβριδική F-Pace, που αυξάνει την ηλεκτρική αυτονομία πλέον του 20% αλλά, κυρίως, μειώνει ακόμα περισσότερο τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα

H Jaguar παρουσιάζει την βελτιωμένη εκδοχή της F-Pace η οποία επωφελείται από στοχευμένες αναβαθμίσεις που εστιάζουν κυρίως στην plug-in υβριδική έκδοση P400 η οποία επωφελείται από μια νέα μεγαλύτερη μπαταρία, ενισχύοντας την αποδοτικότητά της.

Ειδικότερα, η P400 επωφελείται πλέον από μπαταρία 19,2 kWh η οποία αυξάνει την διαθέσιμη ηλεκτρική αυτονομία από 53 χλμ. σε 65 χλμ. με ευεργετικά αποτελέσματα σε όρους κατανάλωσης καυσίμου αλλά και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα με δεδομένο ότι τα επίμαχα μεγέθη, περιορίζονται πλέον σε 37 γρ./χλμ. και 1,6 λίτρα/100 χλμ., αντιστοίχως.

Η ισχύς του plug-in υβριδικού συνόλου παραμένει αμετάβλητη σε 404 ίππους και 640 Nm ροπής, μεγέθη που επιτρέπουν στην P400 την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα.

Παράλληλα με τις παραπάνω βελτιώσεις που αφορούν την plug-in υβριδική έκδοση, η Jaguar εφαρμόζει μια σειρά αλλαγών και αναβαθμίσεων και στις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας που υπόσχεται μια εξορθολογισμένη διάρθρωση.

Έτσι, εκτός από την P400, η F-Pace εξακολουθεί να είναι διαθέσιμη σε πετρελαιοκίνητες και βενζινοκίνητες εκδόσεις με δίλιτρους τετρακύλινδρους κινητήρες ισχύος 204 και 250 ίππων αντίστοιχα, καθώς και με εξακύλινδρους βενζινης και diesel με απόδοση από 300 έως 400 ίππους. Φυσικά την κορυφή της γκάμας εξακολουθεί να καταλαμβάνει η έκδοση SVR με V8 ισχύος 550 ίππων. Ανεξαρτήτως ισχύος, κοινή συνισταμένη όλων των εκδόσεων αποτελούν το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης.

Βελτιώσεις έχουν υλοποιηθεί και στα επίπεδα εξοπλισμού προς όφελος μιας πιο εξορθολογισμένης διάρθρωσης καθώς όλες οι δίλιτρες εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένης της plug-in υβριδικής θα είναι διαθέσιμες πλέον σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, R-Dynamic S, R-Dynamic SE Black και R-Dynamic HSE. Η λίστα εξοπλισμού, ήδη από τη βασική έκδοση, περιλαμβάνει πλέον, τροχούς 19 ιντσών, σύστημα φωνητικών εντολών μέσω του Amazon Alexa, infotainent Pivi Pro το οποίο ενσωματώνει Apple CarPlay και Android Auto, σύστημα πλοήγησης με το λογισμικό what3words καθώς και τη δυνατότητα Over-The-Air, αυτόματων αναβαθμίσεων.

Σε ό,τι αφορά τις εξακύλινδρες εκδόσεις που βρίσκονται ψηλότερα στην γκάμα θα εξακολουθούν να επωφελούνται από δύο ακόμα, διαφορετικά και σαφώς πιο γενναιόδωρα επίπεδα εξοπλισμού ενώ η κορυφαία έκδοση SVR, ακολουθείται από ένα ακόμα πιο εκτενές εξοπλιστικό προφίλ προσαρμοσμένο στα σπορ χαρακτηριστικά της.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!