Foxconn Model V: Μεγάλες προσδοκίες

Προσβλέποντας να ισχυροποιήσει την θέση της ως κατασκευαστή ηλεκτροκίνητων μοντέλων και μελλοντικά ρυθμιστή της παραγωγής αντίστοιχης τεχνολογίας οχημάτων, η Foxconn παρουσιάζει ένα τρίτο μοντέλο με την μορφή ενός ηλεκτρικού pickup

Foxconn Model V: Μεγάλες προσδοκίες

Προσβλέποντας να ισχυροποιήσει την θέση της ως κατασκευαστή ηλεκτροκίνητων μοντέλων και μελλοντικά ρυθμιστή της παραγωγής αντίστοιχης τεχνολογίας οχημάτων, η Foxconn παρουσιάζει ένα τρίτο μοντέλο με την μορφή ενός ηλεκτρικού pickup

Η προνομιακή κατασκευαστική εταίρος της Apple, παρουσιάζει το τρίτο κατά σειρά μοντέλο της με την μορφή ενός ηλεκτρικού pickup ονόματι V Model το οποίο όπως, ενημερώνει, έχει εξελιχθεί και κατασκευαστεί εξολοκλήρου με ίδιες δυνάμεις στην Ταϊβάν. Σύμφωνα με τις συστάσεις ο στόχος για το νέο μοντέλο το οποίο προς το παρόν φέρει το status του πρωτότυπου, είναι να διατεθεί, στο μέλλον, σε αρκετές αγορές συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ και επιλεγμένων ασιατικών, καθώς τα σχέδια της Foxconn τοποθετούν την παραγωγή του εκτός από την Ταϊβάν, τόσο στην Αμερική όσο και στην Ταϋλάνδη.

Αν και τα παραπάνω θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως δηλώσεις εντυπωσιασμού όπως εξάλλου και αυτή που εκφράζει την επιθυμία της Foxconn να κατασκευάζει στο μέλλον το ήμισυ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως, υπάρχει μια δόση πραγματικότητας που αφορά τα συμβόλαια παραγωγής στα οποία προβλέπει ο κατασκευαστής των προϊόντων Apple και όχι μόνο καθώς το σύνολο των δραστηριοτήτων της κινεζικής εταιρείας έχει δομηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να αναλαμβάνει την παραγωγή προϊόντων για λογαριασμό τρίτων κατασκευαστών. Ήδη η Foxconn έχει αντίστοιχα συμβόλαια με τις Stellantis, Rivian, Geely, Fisker αλλά και Lordstown Motor.

Στο προκείμενο, αν και προς το παρόν η Foxconn δεν δίνει στη δημοσιότητα πολλές πληροφορίες για το ηλεκτροκίνητο pickup, αφετηρία αποτελεί η νέα «ανοιχτή» (σε άλλους κατασκευαστές) πλατφόρμα Hon Hai η οποία έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να υποστηρίξει επίσης SUV αλλά και σπορ GT μοντέλα. Σύμφωνα με προηγούμενες αναφορές της Foxconn, η νέα πλατφόρμα μπορεί να υποστηρίξει ηλεκτρικά σύνολα ισχύος από 136 έως 870 ίππους (!) και να φιλοξενήσει μπαταρίες που θα προσφέρουν αυτονομία από 300 έως 800 χλμ. Αν έπρεπε να μαντέψουμε πάντως τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά του V Model, δεδομένα η μπαταρία που βρίσκεται στην αθέατη πλευρά του είναι αντίστοιχη του πρώτου μεγέθους.

Σε επίσημο επίπεδο η κινεζική εταιρεία ανακοινώνει πάντως ότι το V Model είναι σε θέση να μεταφέρει βάρος ενός τόνου στον χώρο φόρτωσης αλλά και να ρυμουλκήσει βάρος έως και τριών τόνων.

Κατά τα άλλα, υιοθετεί τη σχεδίαση ενός τυπικού pickup στο μέγεθος του Ford Ranger, ανήκοντας στην κατηγορία των διπλοκάμπινων πενταθέσιων εκπροσώπων του είδους χωρίς να παραλείπει την ένταξη και ορισμένων στοιχείων εντυπωσιασμού όπως οι κάμερες αντί καθρεπτών, η ηλεκτρικά και αυτόματα ανοιγόμενη πίσω θύρα με μια κίνηση του ποδιού καθώς και ένα πλούσιο ψηφιακό εξοπλισμό ο οποίος φιλοξενείται σε μια ευμεγέθη οθόνη για το infotainment και σε ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων. Η εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνεται από τα χειριστήρια αφής για το σύστημα κλιματισμού στα ίδια ακριβώς  πρότυπα με τα άλλα δύο μοντέλα που έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής η Foxconn, το SUV Model C και το τετράθυρο Model E.

Παρά τις παραπάνω τολμηρές δηλώσεις, προς το παρόν η Foxconn δεν παρουσίασε χρονοδιάγραμμα για την μελλοντική παραγωγή του pickup μοντέλου ενώ οι φήμες που ήδη θέλουν μοντέλα όπως το pickup Model V ή έστω τα Model C και Model E να υιοθετούν στο μέλλον τα σήματα της Apple για την σχέση της με την οποία η Foxconn είναι κυρίως  γνωστή, θα πρέπει να θεωρούνται ως ανακριβείς τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το κοντινό ή το λίγο πιο μακρινό μέλλον.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!