Η BMW κυκλοφορεί το έντυπο περιοδικό “Freude Forever”

Η BMW κυκλοφορεί το συλλεκτικό περιοδικό “Freude.Forever”, επαναπροσδιορίζοντας την έννοια της περιέργειας και της βιωσιμότητας.

Η BMW κυκλοφορεί το έντυπο περιοδικό “Freude Forever”

Η BMW κυκλοφορεί το συλλεκτικό περιοδικό “Freude.Forever”, επαναπροσδιορίζοντας την έννοια της περιέργειας και της βιωσιμότητας.

Σε μία περίοδο αλλαγών και επιταχυνόμενης ψηφιοποίησης, η αισθητηριακή εμπειρία, η νοοτροπία και η δέσμευση στο μέλλον, εμφανίζονται στο προσκήνιο. Η BMW κυκλοφορεί τώρα το “Freude.Forever” στη διεθνή αγορά, ένα περιοδικό που ενσαρκώνει και μεταφέρει την αισθητηριακή εμπειρία, τη νοοτροπία και τη βιωσιμότητα – απτικά, οπτικά αλλά και σε επίπεδο περιεχομένου.

Με αυτόν τον τρόπο, η BMW επιδιώκει να προσεγγίσει μία κατηγορία πελατών που, αντισυμβατικά σκεπτόμενοι, ενδιαφέρονται να αντιμετωπίσουν τα ζητήματα του μέλλοντος εδώ και τώρα. Σημείο εστίασης είναι οι αλματώδεις καινοτομίες – εξαιρετικά καινοτόμες λύσεις που προσφέρουν προοπτικές τόσο σε τεχνολογικό όσο και σε ανθρώπινο επίπεδο που έχουν τη δυναμική να αλλάξουν μια κοινωνία. Η τεχνολογία πρέπει να είναι βοηθός και συνεργάτης: σε κάθε τεύχος του περιοδικού, παρουσιάζεται ένα θέμα σε συνάρτηση με τις επτά αισθήσεις, και είναι εξαιρετικά σχετικό και προσανατολισμένο στους αναγνώστες.

Κάθε τεύχος, που θα κυκλοφορεί ανά τακτά διαστήματα σηματοδοτώντας συγκεκριμένες περιστάσεις ή γεγονότα, θα επικεντρώνεται σε ένα μόνο θέμα, με το πρώτο να διερευνά τη σύνδεση μεταξύ σύγχρονης πολυτέλειας και αδιάλειπτης βιωσιμότητας. Το υψηλής αισθητικής συλλεκτικό περιοδικό 140 σελίδων είναι διαθέσιμο από τις 21 Σεπτεμβρίου σε πρακτορεία εφημερίδων, αεροδρόμια, επιλεγμένα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία και διαδικτυακά.

«Στόχος μας είναι να επιφέρουμε την αλλαγή διερευνώντας πιθανές λύσεις στις προκλήσεις της εποχής μας καθώς και αντικατοπτρίζοντας τις κοινωνικές τάσεις. Προσπαθούμε να παρέχουμε χώρο για νέα σκέψη που βασίζεται σε ποιοτικό συντακτικό περιεχόμενο, εμπνέοντας τους πελάτες μας και αναπτύσσοντας μια κοινή νοοτροπία όσον αφορά τις ιδέες και τις συμπεριφορές που θα μας μεταφέρουν στο μέλλον. Αυτό συμβολίζει το νέο μας έντυπο περιοδικόFreude.Forever“, αφηγούμενο μοναδικές ιστορίες και αποκαλύπτοντας φρέσκιες προοπτικές. Έχουμε ιδανικούς συνεργάτες για αυτό το εγχείρημα: το δημιουργικό μας πρακτορείο The Game, που ιδρύθηκε ειδικά για την BMW, και τον εκδοτικό οίκο Looping Group», σχολιάζει ο Jens Thiemer.

Το Looping Group είναι συνεργάτης του The Game, ενός πρακτορείου που ιδρύθηκε από το BMW Group και τη μάρκα BMW το 2021 για την παραγωγή του “Freude.Forever”. Το Looping συνδυάζει μακροχρόνια εμπειρία στη δημοσιογραφία περιοδικών και στις εταιρικές εκδόσεις με εξαιρετικό ταλέντο στη θεματολογία και την αφήγηση. Την ίδια στιγμή, η BMW θα αναπτύξει την ελευθερία να αφηγείται ιστορίες από διαφορετικές σκοπιές, δίνοντας το έναυσμα για απροσδόκητα συναισθήματα και ασυνήθιστες οπτικές.

Αυτό αντικατοπτρίζεται και στο σχεδιασμό της ύλης του περιοδικού: δεν υπάρχουν συμβατικές ενότητες. Εστιάζοντας πάντα στις ανθρώπινες ανησυχίες, κάθε άρθρο θα αγγίζει μία από τις επτά αισθήσεις, κάτι το οποίο θα μεταφέρεται επίσης μέσω της διάταξης του περιοδικού: Ακοή, Όσφρηση, Γεύση, Κιναισθησία, Αφή, Ιδιοδεκτικότητα, Όραση. Το πρώτο τεύχος εστιάζει σε πληροφορίες από πρώτο χέρι για τη νέα, βιώσιμη πολυτέλεια, ενώ ρίχνει φως στην τεχνολογική πρόοδο: συγκεκριμένα, παρουσιάζει ένα σχεδιαστή ηχοαπορροφητικών επίπλων, και τον εφευρέτη μιας εργαστηριακής τεχνικής που φέρνει επανάσταση στη διαδικασία παραγωγής αρωμάτων και αρωματικών ουσιών για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας.

«Πιστεύουμε ακράδαντα ότι ένα έντυπο περιοδικό υψηλής ποιότητας θα έχει τεράστιο αντίκτυπο στην ουσία της μάρκας μας. Συνδυάζουμε έντυπα και ψηφιακά Μέσα γιατί επιθυμούμε να προσφέρουμε ιδανική πρόσβαση για κάθε target group, και πιστεύουμε στην αλληλεπίδραση μεταξύ των δύο καναλιών», δήλωσε ο Stefan Ponikva, Αντιπρόεδρος Επικοινωνίας και Εμπειρίας Μάρκας της BMW. Το “Freude.Forever” ξεκινά με μία κυκλοφορία περίπου 150.000 αντιτύπων σε όλο τον κόσμο, 50.000 από τα οποία θα είναι στη γερμανική και 100.000 στην αγγλική γλώσσα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!