Η κορεάτικη εταιρεία Hyundai και το κίνημα Common Goal υποστηρίζουν εξίσου την πεποίθηση ότι το ποδόσφαιρο αποτελεί μια πολιτιστική δύναμη που μπορεί να συμβάλει στη στροφή της κοινωνίας προς μια πιο βιώσιμη και δίκαιη κοινωνία για όλους.
Η συνεργασία αυτή φιλοδοξεί στο να αξιοποιήσει τη δύναμη του ποδοσφαίρου για να παροτρύνει τους ανθρώπους να ενωθούν για να υποστηρίξουν τον πλανήτη μας και να τον διατηρήσουν για τις επόμενες γενιές, τονίζοντας τη σημασία της αλληλεγγύης για έναν βιώσιμο πλανήτη.
Ως μέρος αυτής της πρωτοβουλίας, η Hyundai έχει δεσμευτεί ότι το 1% της χορηγίας του FIFA World Cup 2022 θα διατεθεί στο κίνημα Common Goal. Επιπλέον, η εταιρεία θα παρέχει φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα στο Common Goal υποστηρίζοντας τη βιώσιμη κινητικότητα, η οποία διαδραματίζει βασικό ρόλο στη στρατηγική της Hyundai για επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα έως το 2045.
Το κίνημα Common Goal ξεκίνησε το 2017, όταν ο παίκτης της Manchester United Χουάν Μάτα δεσμεύτηκε να διαθέσει το 1% του μισθού του για να υποστηρίξει πρωτοβουλίες που οδηγούν στην πρόοδο και την υποστήριξη του πλανήτη μας. Πέντε χρόνια αργότερα, το κίνημα έχει αυξηθεί με περισσότερους από 230 παίκτες και μάνατζερ, καθώς και μεγάλων εταιρειών του αθλητισμού.
Το σχέδιο του Common Goal για τη δράση για το κλίμα (*) βασίζεται στην πεποίθηση ότι το μέλλον του πλανήτη μας είναι ευθύνη όλων και ότι το ποδόσφαιρο έχει την δυνατότητα να εμπνεύσει και να κινητοποιήσει το κοινό. Ως εκ τούτου, το Common Goal θα αναπτύξει ένα σχέδιο συνεργασίας με οργανισμούς, παίκτες, μάρκες και άλλους ενδιαφερόμενους φορείς του ποδοσφαίρου, για να αξιοποιήσει την πολιτιστική επιρροή του αθλήματος και να μπορέσουν όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη να δράσουν.
Η πρώτη ενέργεια στα πλαίσια της συνεργασίας ήταν η επίσκεψη του μέλους της «Team Century» της Hyundai, Nadia Nadim, στο ίδρυμα Fútbol Más στην Torreblanca της Ισπανίας – μια από τις πιο ευάλωτες κοινότητες στην Ισπανία – για να μοιραστεί την εμπνευσμένη ιστορία της. Έπειτα απο τη φυγή από το Αφγανιστάν στη Δανία ως πρόσφυγας, η Nadim έχει βρεθεί στην κορυφή μέσω της αποφασιστικότητας, της οικογενειακής υποστήριξης και του αχαλίνωτου πάθους εντός και εκτός γηπέδου. Σήμερα, με τη βοήθεια της Hyundai Motor και του Common Goal, χρησιμοποιεί την πλατφόρμα της για να επηρεάσει και να εκπαιδεύσει την επόμενη γενιά να είναι υπεύθυνη και να αναλάβει δράση – καθώς η εκπαίδευση είναι το κλειδί για την προστασία του πλανήτη μας.