Porsche Macan EV: Πρόβα ηλεκτροκίνησης

Mε αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική, εξελιγμένη εξολοκλήρου με το σκεπτικό της ηλεκτροκίνησης η Macan EV δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών εν όψει της πρεμιέρας της το 2023

Porsche Macan EV: Πρόβα ηλεκτροκίνησης

Mε αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική, εξελιγμένη εξολοκλήρου με το σκεπτικό της ηλεκτροκίνησης η Macan EV δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών εν όψει της πρεμιέρας της το 2023

Το μικρότερο SUV της Porsche ετοιμάζεται να υποδεχτεί στην γκάμα του μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία και θα προστεθεί στις επιλογές του από το 2023.

Προς το παρόν η επίμαχη έκδοση συνεχίζει την πορεία της στα πεδία δοκιμών αποκαλύπτοντας ορισμένα από τα σχεδιαστικά και όχι μόνο χαρακτηριστικά του ηλεκτροκίνητου SUV.

Μια απλή παρατήρηση αρκεί για να διαπιστώσει κανείς τα φωτιστικά σώματα που παραπέμπουν στην Taycan, την κλειστή γρίλια και μια μικρότερη ανοιχτή, χαμηλότερα η οποία πλαισιώνεται από ένα σετ εισαγωγών αέρα που ενσωματώνουν LED.

Ακόμα πιο ορατές είναι οι αλλαγές σε ό,τι αφορά τη σιλουέτα της Macan με κυρίαρχη την νέα χάραξη της οροφής η οποία υιοθετεί μια εντονότερη κλίση προς τα πίσω. Σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις, η Porsche «έτρεξε» ψηφιοποιημένες τρισδιάστατες δοκιμαστικές εκδοχές της Macan EV σε περίτεχνα υπολογιστικά μοντέλα,  διορθώνοντας αρχικά ψηφιακά τυχόν σφάλματα που θα διατάρασσαν την αεροδυναμική της ισορροπία.

Στο ίδιο αεροδυναμικό μοτίβο στο πίσω τμήμα διακρίνεται ένα ευμέγεθες και κατά φαινόμενο ενεργό spoiler, αλλά και ένα σετ ψεύτικων απολήξεων οι οποίες προφανώς στην έκδοση παραγωγής θα δώσουν την θέση τους σε ένα ήπια σχεδιασμένο πίσω τμήμα στα πρότυπα της Taycan .

Όπως και να έχει με τη σχεδίαση το σημαντικότερο στοιχείο της ηλεκτροκίνητης Macan παρεπιδημεί στην αθέατη πλευρά της και στην νέα εκδοχή της πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE).

Σε ό,τι αφορά τις επίσημες συστάσεις η νέα πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί προκειμένου η ηλεκτροκίνητη Macan να αποτελεί το πιο σπορ μοντέλο στην κατηγορία.

Αν και προς το παρόν δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα λεπτομέρειες που να αφορούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά της, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το ηλεκτρικό SUV θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε διαφορετικής ενεργειακής απόδοσης μπαταρίες με αυτονομία που θα ξεκινά από τα 480 χλμ.

Εξίσου δεδομένα θα υπάρξουν πισωκίνητες όσο και τετρακίνητες εκδόσεις οι οποίες θα αξιοποιούν πολλαπλά μοτέρ, αναλόγως τις απαιτήσεις σε ό,τι αφορά την μετάδοση της κίνησης και την προσφερόμενη ισχύ.

Σε ό,τι αφορά τις βενζινοκίνητες εκδόσεις της Macan, αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν χειροπιαστές πληροφορίες, η Porsche αναμένεται να προσφέρει στοχευμένες βελτιώσεις στις ήδη υφιστάμενες συμβατικές εκδόσεις  οι οποίες θα διατίθενται παράλληλα με την νέα ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!