Νέες ήπιες υβριδικές diesel εκδόσεις για το Mazda CX-60

H ιαπωνική φίρμα εμπλουτίζει το οπλοστάσιο του προσφάτως αποκαλυφθέντος CX-60 με με νέες εξακύλινδρες diesel εκδόσεις οι οποίες συνδυάζουν το νέο εξακύλινδρο μοτέρ 3,3 λίτρων με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt.

Νέες ήπιες υβριδικές diesel εκδόσεις για το Mazda CX-60

H ιαπωνική φίρμα εμπλουτίζει το οπλοστάσιο του προσφάτως αποκαλυφθέντος CX-60 με με νέες εξακύλινδρες diesel εκδόσεις οι οποίες συνδυάζουν το νέο εξακύλινδρο μοτέρ 3,3 λίτρων με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt.

Η Mazda, πιστή στην υπόσχεσή της αποκαλύπτει τις λεπτομέρειες για τις νέες υβριδικές πετρελαιοκίνητες εκδόσεις που θα συμπληρώσουν την γκάμα του άρτι αφιχθέντος CX-60.

Εκτός από την σημασία της προσθήκης των δύο νέων diesel εκδόσεων για την γκάμα του CX-60 στο πλαίσιο της «πολυπαραγοντικής προσέγγισης» που επιδιώκει η Mazda στο και της προσπάθειας της να προσφέρει επιλογές που «να ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες των εκάστοτε αγορών αλλά και της κοινωνίας για βιωσιμότητα», πρέπει να σημειωθεί ότι πρόκειται για μια εντελώς νέα τεχνολογία από μέρους της ιαπωνικής φίρμας.

Ειδικότερα, οι επίμαχες εκδόσεις αποτελούν την πρώτη απόπειρα –και υλοποίηση- της ιαπωνικής φίρμα να συνδυάσει τους νέας γενιάς εξακύλινδρους κινητήρες 3,3 λίτρων Skyactive D με επικουρικό ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt. Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά των εκδόσεων, όπως θα εμφανιστούν στην περίπτωση του CX-60, το παραπάνω σύνολο θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδοχές ισχύος 200 και 254 ίππων με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω και στους τέσσερις τροχούς αντίστοιχα.

Η συνύπαρξη των νέων inline diesel κινητήρων με την ήπια υβριδική τεχνολογία έχουν ως αποτέλεσμα υψηλές επιδόσεις αλλά και ενισχυμένη αποδοτικότητα η οποία μεταφράζεται και σε χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που διαμορφώνονται σε 127 γρ./χλμ. για την έκδοση των 200 ίππων και σε 137 γρ./χλμ. για την ισχυρότερη τετρακίνητη έκδοση των 254 ίππων.

Να σημειωθεί επίσης ότι οι εξακύλινδροι κινητήρες εξασφαλίζουν στο CX-60 τη δυνατότητα ρυμούλκησης έως και 2,5 τόνων ενώ χάρη στην καινοτόμο σχεδίαση και την κατασκευή τους δεν διαφέρουν σε βάρος από το τετρακύλινδρο diesel μοτέρ των 2,2 λίτρων Skyactiv D, γνωστό από μοντέλα όπως το CX-5.

Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τις ήπιες υβριδικές diesel εκδόσεις και την ήδη γνωστή plug-in υβριδική έκδοση, το CX-60 θα προσθέσει σύντομα στις επιλογές του και μια εξακύλινδρη έκδοση βενζίνης με ήπια υβριδική τεχνολογία η οποία θα επωφεληθεί από το σύνολο e-Skyactiv 3,0 λίτρων.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!