Citroen My Ami Buggy: Αντίο φίλε…

Sold out σε λιγότερο από 20 λεπτά για την ιδιάζουσα, εμπνευσμένη από τα buggy ειδική έκδοση του χαριτωμένου γαλλικού ηλεκτροκίνητου.

Citroen My Ami Buggy: Αντίο φίλε…

Sold out σε λιγότερο από 20 λεπτά για την ιδιάζουσα, εμπνευσμένη από τα buggy ειδική έκδοση του χαριτωμένου γαλλικού ηλεκτροκίνητου.

Προσφάτως η Citroen ανακοίνωσε την μετατροπή του off-road έμπνευσης πρωτότυπου My Ami Buggy που είχε παρουσιάσει το Δεκέμβριο του 2021 σε μια αντιστοίχου ύφους έκδοση η οποία θα κατασκευαζόταν σε μόλις 50 αντίτυπα τα οποία θα διατίθεντο online.

Αν και ομολογουμένως δεν πρόκειται για εντυπωσιακού μεγέθους τιράζ, τα 50 αντίτυπα της δεδομένα πιο περιπετειώδους όσο και πιο σπάνιας εκδοχής του Ami εξαντλήθηκαν σε λιγότερο από 20 λεπτά από τη στιγμή της διάθεσής τους.

Με αυτό δεδομένο δεν αποκλείεται πλέον η γαλλική φίρμα να αναθεωρήσει την άποψή της για τους αριθμούς παραγωγής. Εξάλλου εξαρχής είχε δηλώσει ότι εφόσον υπάρξει ζήτηση, θα εξετάσει το ενδεχόμενο αύξησης της παραγωγής του.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της έκδοσης, υιοθετεί ένα μέρος των σχεδιαστικών χαρακτηριστικών του πρωτότυπου που προηγήθηκε, αν και σε μια προσγειωμένη εκδοχή προκειμένου να μην πλήττονται οι προδιαγραφές ασφαλείας.

Υπό το σκεπτικό του πρωτότυπου, η έκδοση παραγωγής διαθέτει ένα σετ υποτυπωδών θυρών με σωληνωτό σκελετό καθώς και υφασμάτινη οροφή, παραπομπή στο κλασικό Mehari, η οποία μπορεί να αναδιπλωθεί και να αποθηκευτεί πίσω από τα καθίσματα.

Για ευνόητους λόγους, τα off-road ελαστικά του πρωτοτύπου έχουν αντικατασταθεί με πιο συμβατικά 14 ιντσών που ντύνουν τους τροχούς από ατσάλι με χρυσίζον φινίρισμα. Την εικόνα συμπληρώνουν τα μαύρα προστατευτικά που περιβάλλουν τους θόλους και οι επίσης σκούρες προστατευτικές ποδιές μπροστά και πίσω.

Αυτό που επίσης έχει διατηρηθεί σε σχέση με το πρωτότυπο είναι η διχρωμία λαδί-κίτρινου σε εξωτερικό και εσωτερικό.

Αν και δεν έχει γίνει ιδιαίτερα αναφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά, δεδομένα δεν διαφέρουν από τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του Ami το οποίο αξιοποιεί μπαταρία 5,5 kWh προσφέροντας αυτονομία έως και 75 χλμ.

Η μπαταρία τροφοδοτεί ηλεκτρικό μοτέρ 8 ίππων ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει το γαλλικό τετράκυκλο όπως ονομάζονται επισήμως αυτού του είδους τα τετράτροχα, διαμορφώνεται σε 45 χλμ./ώρα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!