Με εξαίρεση την Chevrolet Corvette η οποία σημειώνει ένα ευάριθμο μέγεθος πωλήσεων στην Ευρώπη, ο όμιλος GM δεν παρουσιάζει ιδιαίτερη δραστηριότητα στα καθ΄ημάς από το 2017 οπότε και διέθεσε τις Opel/Vauxhall στον τότε όμιλο PSA και νυν Stellantis.
Αυτό δεν αποκλείεται να αλλάξει στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον καθώς πληροφορίες από την αντίπερα όχθη Ατλαντικού, αναφέρουν ότι ο αμερικανικός όμιλος σχεδιάζει την επάνοδό του στην Ευρώπη με όχημα την ηλεκτροκίνηση.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η επικρατέστερη φίρμα από το portfolio της GM για να επωμιστεί το βάρος της επανεισόδου είναι η Cadillac η οποία θα επιχειρήσει μέσω του Lyriq, ενός επιβλητικού ηλεκτροκίνητου μοντέλου που είναι ήδη διαθέσιμο στις ΗΠΑ να δώσει το στίγμα της ηλεκτροκίνησης δια χειρός GM και στην δική μας όχθη του Ατλαντικού.
Αν το εγχείρημα της Cadillac στεφθεί με επιτυχία, τότε η GM φέρεται να μελετά και την έπανοδο των Hummer στην γηραιά ήπειρο και του θηριώδους όσο και ηλεκτροκίνητου GMC Hummer ΕV.
Το συγκεκριμένο μοντέλο περιγράφεται από τους Αμερικανούς ως το μεγαλύτερο, ισχυρότερο και πιο προηγμένο τεχνολογικά ηλεκτροκίνητο όχημα του είδους και η ισχύς των 1.000 ηλεκτρικών ίππων από τρία ηλεκτρικά μοτέρ, το μήκος των 5,5 μέτρων για την pickup και των 5,0 για την SUV έκδοση καθώς και η δυνατότητα να κινείται διαγωνίως ανάμεσα σε πολλά άλλα, αναλαμβάνουν να στοιχειοθετήσουν τον παραπάνω ισχυρισμό.
Όπως και να έχει προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση που να υποστηρίζει την επιστροφή της GM στην Ευρώπη αν και σε πρόσφατες δηλώσεις της η επικεφαλής του ομίλου Mary Barra, είπε ότι μπορεί να οραματιστεί την επανείσοδο στην Ευρώπη. Εξάλλου ο αμερικανικός όμιλος έχει ανακοινώσει ότι θα περάσει σε αμιγώς ηλεκτρικό… mode από τα μέσα της επόμενης δεκαετίας κάτι που θα μπορούσε να επιτρέψει την ευόδωση των παραπάνω σχεδίων.