Μοναδική Jaguar XK European από την Thornley Kelham

Η βραβευμένη εταιρεία αναπαλαίωσης Thornley Kelham δημιούργησε μια ειδική έκδοση του εμβληματικού μοντέλου της δεκαετίας του ’50.

Μοναδική Jaguar XK European από την Thornley Kelham

Η βραβευμένη εταιρεία αναπαλαίωσης Thornley Kelham δημιούργησε μια ειδική έκδοση του εμβληματικού μοντέλου της δεκαετίας του ’50.

Η Thornley Kelham, με ειδικότητα στις αναπαλαιώσεις κλασικών αυτοκινήτων δημιούργησε μια Jaguar XK που βασίζεται σε αυτή της δεκαετίας του 1950. Το αποτέλεσμα πήρε την ονομασία XK European και είναι μια επανασχεδιασμένη έκδοση του υψηλών επιδόσεων βρετανικού σπορ κουπέ, με νέα ανάρτηση και αναβαθμισμένο κινητήρα straight-six που αποδίδει έως και 340 ίππους.

Η XK European θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό, με τιμές που αρχίζουν από 662.000 ευρώ, συν μια Jaguar XK που χρησιμεύει ως… δωρητής σώματος. Το αυτοκίνητο χρειάζεται περίπου 5.000 ώρες για να ολοκληρωθεί και έχει αλουμινένιο αμάξωμα που σχεδιάστηκε από τον Paul Howse, ο οποίος έχει σχεδιάσει και την McLaren P1. Κάθε αυτοκίνητο αναπαλαιώνεται σύμφωνα με συγκεκριμένες προδιαγραφές και αποκτά μια πιο σπορ σιλουέτα από το αρχικό μοντέλο με τονισμένες καμπύλες και χωρίς τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες.

Φυσικά, όπως συμβαίνει στις περισσότερες αναπαλαιώσεις, οι πελάτες έχουν στη διάθεσή τους εκατοντάδες επιλογές εξατομίκευσης, οι οποίες ισχύουν και για το εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών. Η βασική διάταξη διατηρείται, αλλά η ξύλινη επένδυση του ταμπλό έχει αντικατασταθεί από αλουμίνιο στο χρώμα του αμαξώματος και η χαμηλότερη γραμμή οροφής της XK European έχει παρασύρει χαμηλότερα και τα καθίσματα, τα οποία είναι νέα, με καλύτερη στήριξη. Τα πάνελ των θυρών έχουν αναθεωρηθεί και είναι πιο εργονομικά από του αρχικού μοντέλου. Η σύγχρονη τεχνολογία έχει ενσωματωθεί όμορφα και διακριτικά, με ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμό, υδραυλικό τιμόνι και συνδεσιμότητα Bluetooth, καθώς και άλλες επιλογές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Κάτω από το μακρύ καπό βρίσκεται ένας κινητήρας straight-six 3,8 λίτρων της Jaguar, με απόδοση 300 ή 340 ίππων, ανάλογα με τις προδιαγραφές. Ο κινητήρας ψύχεται από ένα νέο αλουμινένιο ψυγείο και κινεί τους πίσω τροχούς μέσω ενός επανασχεδιασμένου χειροκίνητου κιβωτίου πέντε ταχυτήτων και ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Για να αντεπεξέλθει στις αυξημένες επιδόσεις, η XK European έχε επανασχεδιασμένη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, ελατήρια Eibach και αμορτισέρ Bilstein σε όλους τους τροχούς καθώς και έναν επανασχεδιασμένο πίσω άξονα.

Η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει πόσες XK European θα κατασκευαστούν, αλλά σίγουρα θα είναι λίγες.

 

Απόδοση Χριστίνα Μυρτώ Σταθάκη

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!