Νέα BMW M5: Υβριδική και με 750 ίππους!

Το σπορ sedan, που θα κυκλοφορήσει το 2024, εντοπίστηκε να πραγματοποιεί δοκιμές καμουφλαρισμένο

Νέα BMW M5: Υβριδική και με 750 ίππους!

Το σπορ sedan, που θα κυκλοφορήσει το 2024, εντοπίστηκε να πραγματοποιεί δοκιμές καμουφλαρισμένο

Η επόμενη γενιά της BMW Σειράς 5 πρόκειται να κυκλοφορήσει το 2023 και όπως φαίνεται στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες, η μάρκα ετοιμάζει ήδη την έκδοση M5 που θα φτάσει ένα χρόνο αργότερα. Η επόμενη BMW M5 θα έχει υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο θα μπορούσε να δανειστεί από το επερχόμενο super-SUV XM, το οποίο φημολογείται ότι θα αποδίδει ισχύ κοντά στους 750 ίππους.

Το αυτοκίνητο προπαραγωγής είναι έντονα καμουφλαρισμένο, αλλά φαίνεται σαφώς ότι εμφανισιακά θα έχει πολλές αλλαγές σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Στο εμπρός μέρος, η μάσκα έχει μεγαλώσει και πλαισιώνεται από μικρότερους, στενότερους προβολείς με τεχνολογία λέιζερ. Το καπό δείχνει να μην έχει αεραγωγούς, αν και καλύπτεται από πρόσθετα πάνελ, τα οποία κατά πάσα πιθανότητα κρύβουν την πραγματική σχεδίαση.

Όπως και τα προηγούμενα με το χαρακτηριστικό «Μ», η νέα M5 θα χρησιμοποιεί φαρδύτερο μετατρόχιο από την απλή έκδοση της Σειράς 5 για καλύτερη οδική συμπεριφορά, εξ ου και τα φαρδύτερα φτερά του αυτοκινήτου δοκιμών. Τα πλαϊνά μαρσπιέ θα έχουν μια πιο σπορ σχεδίαση, αλλά η επιφάνεια κατά μήκος των πλευρών του αυτοκινήτου θα είναι λεία, με ελάχιστες έντονες γραμμές και με χωνευτές λαβές στις πόρτες. Αυτό το αυτοκίνητο εξέλιξης έχει ένα αυτοκόλλητο που γράφει «υβριδικό όχημα δοκιμών» και διαθέτει θύρα φόρτισης πίσω από τους μπροστινούς τροχούς, επιβεβαιώνοντας ότι η νέα M5 θα είναι plug-in υβριδική.

Όπως και οι πρόγονοί της, η νέα M5 είναι εξοπλισμένη με ένα σετ τεσσάρων απολήξεων εξάτμισης που ξεπροβάλλουν από τον βαθιά σμιλεμένο πίσω προφυλακτήρα, ενώ τα πίσω φώτα φαίνονται πολύ μικρότερα από του προηγούμενου μοντέλου. Το καμουφλαρισμένο αυτοκίνητο έχει και εκεί πάνελ για να κρύψει κάτι που μοιάζει με ένα μικρό σπόιλερ.

Η νέα M5 θα μπορούσε να χρησιμοποιεί το ίδιο υβριδικό σύστημα με την επερχόμενη ναυαρχίδα, XM, η οποία θα κυκλοφορήσει εφέτος. Το SUV πιθανότατα θα χρησιμοποιεί τον V8 κινητήρα 4,4 λίτρων με δύο turbo της σημερινής M5 CS, σε συνδυασμό με ένα υβριδικό σύστημα από την X5 xDrive45e PHEV. Αυτό θα παρείχε συνολική ισχύ 747 ίππων και ροπή περίπου 1.000 Nm. Το υβριδικό σύστημα θα επιτρέψει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, για πρώτη φορά σε M5. Η X5 xDrive45e μπορεί να διανύσει 87 χιλιόμετρα σε λειτουργία EV και η M5 θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία λόγω του μικρότερου βάρους της και της καλύτερης αεροδυναμικής.

Η νέα M5 θα είναι τετρακίνητη, με επιλογές προγραμμάτων οδήγησης που θα διαφοροποιούν τη ροπή του συστήματος. Δεν περιμένουμε να δούμε ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, καθώς η BMW αλλάζει τα DCT με απλά αυτόματα κιβώτια στις σημερινές M3, M4 και M5. Αναμένουμε μια αναβαθμισμένη έκδοση του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων του τρέχοντος μοντέλου, που θα μπορεί να ανταπεξέλθει στην επιπλέον ροπή του νέου αυτοκινήτου.

Η καμπίνα της M5 θα είναι ολοκαίνουργια, δανεισμένη από τη Σειρά 5 που θα δούμε την επόμενη χρονιά και θα έχει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας iDrive 8 της BMW. Αυτό συνδυάζει μια κεντρική οθόνη αφής 14,9 ιντσών με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, με χαρακτηριστικά όπως η συνδεσιμότητα 5G και το σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!