H Mercedes-Benz CLA είναι αδιαμφισβήτητα, ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα στη γκάμα της γερμανικής εταιρείας, αφού αναλαμβάνει ουσιαστικά την εκπροσώπησή της στη κόμπακτ κατηγορία.
Η γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών κινητήρων έρχεται να συμπληρωθεί και με νέα υβριδικά σύνολα.
Εμφανισιακά, η CLA hybrid δεν αλλάζει σημαντικά σε σχέση με το ηλεκτρικό «αδελφάκι» της. Οι βασικότερες αλλαγές επικεντρώνονται, για ευνόητους λόγους, στην μάσκα.
Οι υβριδικές εκδόσεις διαθέτουν την κλασική μάσκα ψυγείου, με το αστέρι της Mercedes‑Benz να βρίσκεται στο κέντρο. Αυτή περιβάλλεται από LED στοιχεία, τα οποία λειτουργούν μαζί με τα φωτιστικά σώματα.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ακόμα πιο περιορισμένες. Άλλωστε, η Mercedes-Benz επικεντρώθηκε στις αλλαγές κάτω από το καπό και στο νέο ήπια υβριδικό σύνολο.
Ο νέος κινητήρας που αναπτύχθηκε από την γερμανική μάρκα είναι ένα turbo τετρακύλινδρο σύνολο βενζίνης 1,5 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Miller, για να περιορίσει την κατανάλωση καυσίμου.
Το υβριδικό σύστημα 48V ενσωματώνεται στο νέο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων με διπλό συμπλέκτη, εξοικονομώντας χώρο. Η μπαταρία τεχνολογίας ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα έως 1,3 kWh. Ο ηλεκτρικός κινητήρας αποδίδει από μόνος του 30 ίππους και μπορεί να κινήσει το όχημα σε συνθήκες ήπιου φορτίου.

Με το λανσάρισμα της CLA στην αγορά θα είναι διαθέσιμα πέντε σύνολα κίνησης. Η γκάμα ξεκινά με την CLA 180, η οποία αποδίδει 156 συνδυαστικούς ίππους και 280 Nm ροπής στους μπροστινούς τροχούς. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,8 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα είναι 218 χλμ./ώρα ενώ η κατανάλωση κατά WLTP υπολογίζεται από 4,9-5,4 λίτρα/100 χλμ..
Ακολουθεί η CLA 200, με 184 ίππους και 330 Nm ροπής, επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα έως 232 χλμ./ώρα και κατανάλωση κατά WLTP από 4,9-5,4 λίτρα/100 χλμ.. Όπως και η CLA 180, η ισχύς περνά στους μπροστινούς τροχούς.
Η CLA 200 4MATIC διατηρεί τον κινητήρα της προηγούμενης CLA 200, προσθέτοντας σύστημα τετρακίνησης. Η επιτάχυνση επομένως βελτιώνεται, στα 7,9 δευτερόλεπτα, σε βάρος της τελικής ταχύτητας (228 χλμ./ώρα). Η κατανάλωση, χάρη στις αναμενόμενα υψηλότερες απώλειες της τετρακίνησης υπολογίζεται κατά WLTP στα 5,2-5,7 λίτρα/100 χλμ..
Το κορυφαίο κινητήριο σύνολο συναντάται στις CLA 220 και CLA 220 4MATIC. Και εδώ έχουμε βελτίωση της ισχύος και της ροπής (με 211 ίππους και 380 Nm συνδυαστικά). Η προσθιοκίνητη CLA 220 υπόσχεται επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,2 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα και κατανάλωση από 5-5,5 λίτρα/100 χλμ., με την τετρακίνητη 4MATIC να προσφέρει λίγο καλύτερη επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα σε 7,1 δευτερόλεπτα), τελική ταχύτητα έως 237 χλμ./ώρα και κατανάλωση κατά WLTP 5,3-5,8 λίτρα/100 χλμ..
Η CLA Hybrid έχει ξεκινήσει την πορεία της στις ευρωπαϊκές αγορές, καθώς τα βιβλία παραγγελιών έχουν ανοίξει για την γερμανική αγορά. Η τιμή της έχει οριστεί στα 46.243 ευρώ για την βασική CLA 180. Στην χώρα μας το μοντέλο αναμένεται να φτάσει το 2026, ενώ το ίδιο χρονικό διάστημα θα ανακοινωθούν και οι τιμές για όλη τη γκάμα.
