Την εξέλιξη του λογότυπού της παρουσίασε η Volvo. Μια πιο απλή εκδοχή του γνωστού σήματος, σε δύο διαστάσεις και σε μαύρο χρώμα. Είναι πιο μίνιμαλ από το έως τώρα τρισδιάστατο σήμα της, από το οποίο πλέον απουσιάζει το ασημί και το μπλε χρώμα.
Παρά την παρουσίαση του νέο λογότυπου, η Volvo δεν ανακοίνωσε πότε θα κάνει χρήση του σε νέα μοντέλα της. Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει η πιθανότητα να χρησιμοποιήσει το τρέχον logo της μέχρι και το τέλος του 2022 και το νέο να κάνει πρεμιέρα στις αρχές του 2023.
Το λογότυπο Iron Mark χρησιμοποιείται από τη Volvo από το 1930, με το πέρασμα του χρόνου όμως να έχει επιφέρει κάποιες αλλαγές επάνω του. Αυτά που όμως είναι πιο γνωστά προέρχονται από το 2000 και μετά, με το τρισδιάστατο Iron Mark να ξεχωρίζει για τα μπλε γράμματα που χρησιμοποιούνται για το Volvo.
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- Cupra: Νέο προωθητικό πρόγραμμα για τα E-Hybrid μοντέλα
- Alfa Romeo Junior με χαμηλότερη τιμή από 25.320 €
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
Αρκετές είναι όμως οι αυτοκινητοβιομηχανίες που έκαναν αλλαγή στο λογότυπό τους. Πιο συγκεκριμένα και τους τελευταίους 18 μήνες νέα λογότυπα έχουν παρουσιάσει η Volkswagen, η BMW, η Nissan, η Renault και η Kia.