H Mercedes-Benz φαίνεται πως σταδιακά θα αποσύρει την σειρά μοντέλων “EQ”, καθώς ετοιμάζεται να παρουσιάσει σύντομα μια νέα, αμιγώς ηλεκτρική E-Class στην θέση της EQE.
H απόφαση αυτή παρουσιάστηκε στα πλαίσια μιας εκδήλωσης για τους επενδυτές της γερμανικής εταιρείας. Εκεί ανακοινώθηκε και η νέα αμιγώς ηλεκτρική C-Class, καθώς και άλλα μοντέλα που θα προστεθούν στην γκάμα των Mercedes-Benz και Mercedes-AMG.
Δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, ωστόσο αναμένουμε η νέα E-Class να παρουσιαστεί στα τέλη του 2026, πριν το επίσημο λανσάρισμα του 2027.
Σε αντίθεση με την αμιγώς ηλεκτρική C-Class, η οποία θα αξιοποιήσει μια τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας EVA2, η ηλεκτρική E-Class είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιεί την νέα πλατφόρμα MB.EA της Mercedes-Benz. Ωστόσο προς το παρόν η εξέλιξή της έχει σταματήσει – καθώς η γερμανική εταιρεία δίνει προτεραιότητα στην ανάπτυξη της C-Class.
Οι τεχνικές προδιαγραφές της ηλεκτρικής E-Class δεν έχουν αποκαλυφθεί. Ωστόσο, δεδομένης της νεότερης πλατφόρμας της, είναι πολύ πιθανό να προσφέρει βελτιωμένη αυτονομία σε σχέση με την EQE – ξεπερνώντας πιθανώς ακόμα και τα 700 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.
Αν τελικά η νέα αμιγώς ηλεκτρική E-Class παρουσιαστεί μέσα στο 2027, θα μπορούσε χρονικά να συμπέσει με την ανανέωση της θερμικής E-Class. H τελευταία παρουσιάστηκε το 2023 και έως το 2027 θα έχει κλείσει 4 χρόνια στην παραγωγή.
Παρότι τα δύο αυτοκίνητα θα βασίζονται σε διαφορετικές πλατφόρμες, είναι πολύ πιθανό η Mercedes-Benz να επιλέξει να εναρμονίσει σχεδιαστικά τα δύο της μοντέλα. Στο εσωτερικό μπορεί να δούμε την ίδια “Superscreen” που προσφέρεται στην τρέχουσα θερμική E-Class, με τρεις οθόνες που καλύπτουν ολόκληρη την επιφάνεια του ταμπλό.