Mercedes-AMG: Δείχνει για πρώτη φορά την αμιγώς ηλεκτρική SUV ναυαρχίδα της

Το SUV υψηλών επιδόσεων της Mercedes-AMG θα έχει πάνω από 1.000 ίππους και θα ανταγωνίζεται την Porsche Cayenne.

Mercedes-AMG: Δείχνει για πρώτη φορά την αμιγώς ηλεκτρική SUV ναυαρχίδα της

Το SUV υψηλών επιδόσεων της Mercedes-AMG θα έχει πάνω από 1.000 ίππους και θα ανταγωνίζεται την Porsche Cayenne.

Η Mercedes-AMG επιβεβαίωσε πριν περίπου έναν μήνα ότι θα κατασκευάσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το οποίο θα βρίσκεται στην κορυφή της ηλεκτρικής γκάμας που προσφέρει η γερμανική εταιρεία.

Θα κατασκευαστεί με την νέα πλατφόρμα AMG.EA και θα ανταγωνιστεί άλλα μεγάλα ηλεκτρικά SUV, όπως την Porsche Cayenne.

Αυτό όμως που παρέμενε μυστήριο ήταν ο σχεδιασμός του νέου μοντέλου… μέχρι σήμερα. Η Mercedes-AMG δημοσίευσε φωτογραφία από τις δοκιμές του SUV, χωρίς ωστόσο να το παρουσιάζει κανονικά. Αρκέστηκε στο να δημοσιεύσει μία μόνο φωτογραφία από το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. 

Το μοντέλο είναι καλυμμένο με καμουφλάζ, το οποίο καλύπτει τις λεπτομέρειες. Ωστόσο είναι πιθανό στην θέση της μάσκας να υπάρχει ένα πολύ μεγάλο πάνελ με το χαρακτηριστικό μοτίβο “Panamericana” της AMG. Αυτό κατά πάσα πιθανότητα θα στεγάζει και τους αισθητήρες για τα συστήματα ασφαλείας.

Από το σκίτσο που είχε δημοσιεύσει αρχικά η Mercedes-AMG μπορούμε να διαπιστώσουμε πως όντως το μοντέλο δοκιμών διατηρεί τις παραδοσιακές γραμμές SUV, χωρίς coupe σχεδιασμό και με ένα σχετικά μακρύ καπό.

Mercedes-AMG SUV teaser 1920

Ο πρώτος σταθμός για την Mercedes-AMG είναι οι χειμερινές δοκιμές στη βόρεια Σουηδία, ενώ αργότερα το μοντέλο θα υποβληθεί σε απαιτητικές δοκιμές κοντά στον Αρκτικό Κύκλο.

Παράλληλα στην διαδικασία εξέλιξης και δοκιμών βρίσκεται και ένα τετράπορτο coupe αυτοκίνητο, για το οποίο ωστόσο δεν έχουμε πληροφορίες σχετικά με την εμφάνισή του. Γνωρίζουμε όμως ότι θα αξιοποιήσει την ίδια πλατφόρμα AMG.EA με το SUV.

Η πλατφόρμα AMG.EA θα είναι κατασκευασμένη σε μεγάλο βαθμό από αλουμίνιο, ενώ οι μπαταρίες θα βρίσκονται στο πάτωμα του αυτοκινήτου, δημιουργώντας έτσι μια διάταξη τύπου skateboard. Η αρχιτεκτονική 800V θα ξεκλειδώνει πιο γρήγορες ταχύτητες φόρτισης.

Κίνηση στο σύνολο θα δίνουν τουλάχιστον δύο ηλεκτροκινητήρες νέας εποχής, οι οποίοι θα είναι σημαντικά ελαφρύτεροι και πιο μικροί σε διαστάσεις σε σχέση με τους αντίστοιχους που βρίσκονται στα περισσότερα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που παράγονται σήμερα. Δεν έχουμε ακόμα επίσημα στοιχεία για την ισχύ τους, ωστόσο μπορούμε να υποθέσουμε πως, καθώς βρίσκεται στην κορυφή της ηλεκτρικής γκάμας της AMG, θα μπορούσε να έχει πάνω από 1.000 ίππους.

Το πιο πιθανό είναι επίσης να διαθέτει μια πλήρη σουίτα με τεχνολογίες υψηλών προδιαγραφών, όπως το πιο πρόσφατο σύστημα τετραδιεύθυνσης της Mercedes-AMG, καθώς και κεραμικά φρένα αγωνιστικών προδιαγραφών.

Και τα δύο μοντέλα θα μπορούσαν πιθανώς να παρουσιαστούν κάποια στιγμή μέσα στο 2026.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!