Mercedes-Benz: Επενδύει στους βενζινοκινητήρες

Ενώ οι περισσότεροι ανταγωνιστές σταματάνε τις επενδύσεις στους βενζινοκινητήρες, η Mercedes-Benz επενδύει στην εξέλιξη και βελτίωση της τεχνολογίας.

Mercedes-Benz: Επενδύει στους βενζινοκινητήρες

Ενώ οι περισσότεροι ανταγωνιστές σταματάνε τις επενδύσεις στους βενζινοκινητήρες, η Mercedes-Benz επενδύει στην εξέλιξη και βελτίωση της τεχνολογίας.

H Mercedes-Benz, έχοντας παραδεχθεί πως οι στόχοι που είχε θέσει για την ηλεκτροκίνηση ήταν ιδιαίτερα φιλόδοξοι, επενδύει περισσότερο στην εξέλιξη και βελτίωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Η γερμανική εταιρεία γνωρίζει πως πρέπει να προσαρμοστεί, καθώς τα σχέδιά της για την ηλεκτροκίνηση δεν πηγαίνουν όπως περίμενε.

Τρία χρόνια πριν, η Mercedes-Benz υπολόγιζε πως μέχρι το 2025, οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων θα αποτελούσαν το 50% των συνολικών ετήσιων πωλήσεων. Μάλιστα, υπήρχε πλάνο για πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας έως το 2030 σε αγορές που το επέτρεπαν.

Όμως, τα πλάνα δεν ανταποκρίθηκαν στην πραγματικότητα και η Mercedes-Benz ανακοίνωσε πως οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων θα αποτελούν το 50% των συνολικών ετήσιων πωλήσεων έως το 2030. Ο απώτερος σκοπός για την εταιρεία είναι να αποκτήσει ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα έως το 2040.

Προς το παρόν, μέσα στο 2024 αναμένεται να δαπανήσει περί τα 14 δισεκατομμύρια ευρώ για την εξέλιξη των βενζινοκινητήρων της, σε «νέα συστήματα καύσης υψηλής τεχνολογίας». Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Daimler-Benz, Ola Källenius, παρότι δεν προσδιόρισε ακριβώς το κόστος που θα δαπανήσει η εταιρεία στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, είπε πως πρόκειται για ένα ποσό «μεγαλύτερο από αυτό που προγραμμάτιζαν».

Ο στόχος είναι η Mercedes-Benz να τροποποιήσει όλους τους «σχετικούς συνδυασμούς κινητήρων εσωτερικής καύσης και κιβωτίων ταχυτήτων» έτσι ώστε να συμμορφώνονται με τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων Euro 7.

Ο Källenius διέψευσε τις φήμες σχετικά με την ακύρωση της ανάπτυξης μιας πλατφόρμας για την επόμενη γενιά της EQS, δηλώνοντας πως «το project εξελίσσεται με μεγάλη ταχύτητα». Επιπλέον, δεν καταργεί τα σχέδια για τα οκτώ εργοστάσια τα οποία θα αφιερωθούν στην κατασκευή μπαταριών για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ωστόσο, οι εγκαταστάσεις θα είναι έτοιμες «λίγο αργότερα» από ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!