Η Skoda ετοιμάζει νέο αμιγώς ηλεκτρικό 7θέσιο SUV

To νέο όχημα της Skoda θα κυκλοφορήσει το 2026 για να διευρύνει την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας.

Η Skoda ετοιμάζει νέο αμιγώς ηλεκτρικό 7θέσιο SUV

To νέο όχημα της Skoda θα κυκλοφορήσει το 2026 για να διευρύνει την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας.

Η Skoda παράγει μόνο ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα: το Enyaq. Όμως αυτό σύντομα θα αλλάξει. Η τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία θα επεκτείνει την γκάμα της σε 6 νέα μοντέλα τα οποία θα είναι μονάχα ηλεκτρικά. Μέσα σε αυτά θα συμπεριλαμβάνεται και ένα κορυφαίο μοντέλο το οποίο θα είναι SUV και θα χωράει 7 άτομα.

Ο σχεδιασμός του νέου 7θέσιου SUV ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Skoda, η οποία ονομάζεται «Modern Solid». Την είχε προαναγγείλει το πρωτότυπο Vision 7S, με την έκδοση παραγωγής να έχει μήκος σχεδόν 5 μέτρα. Ως SUV, ακολουθεί την τάση της εποχής, και αποτελεί μια αμιγώς ηλεκτρική εναλλακτική του Kodiaq. Όμως, σε αντίθεση με το Enyaq, το οποίο ξεκινάει στην ελληνική αγορά από 36.000 ευρώ, το νέο όχημα αναμένεται να κοστίζει περί τα 70.000 ευρώ.

Η Skoda αποκαλεί το 7θέσιο αυτοκίνητο ως «Space». Κατά πάσα πιθανότητα, δε θα διατηρήσει αυτό το όνομα για πολύ. Από τις εικόνες ευρεσιτεχνίας, βλέπουμε ότι το έμβλημα της εταιρείας έχει αντικατασταθεί από τα γράμματα «Skoda», τόσο εμπρός όσο και πίσω. Οι ογκώδεις θόλοι των τροχών δίνουν στο αυτοκίνητο ένα πιο φαρδύ στήσιμο, ενώ συγκριτικά με το Vision 7S, οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω έχουν πιο απλό σχεδιασμό. Skoda

Κάτω από τη γραμμή του καπό, διακρίνουμε ένα τμήμα το οποίο θυμίζει την μάσκα ενός παραδοσιακού αυτοκινήτου, με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Όμως, κατά πάσα πιθανότητα, αυτή θα είναι μια νέα παραλλαγή του «Tech Deck» της Skoda. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα πλαστικό τμήμα το οποίο ενσωματώνει όλους τους αισθητήρες για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Λογικά αυτό θα καταλήγει στα φωτιστικά σώματα, τα οποία χρησιμοποιούν τεχνολογία LED.

Η Skoda θα κυκλοφορήσει το νέο μοντέλο μάλλον μέσα στο 2026 και θα είναι το τελευταίο αυτοκίνητο που θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB που χρησιμοποιεί και το Enyaq. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο σημαίνει ότι θα μπορούσε να υποδεχθεί μια μεγαλύτερη μπαταρία από αυτή του Enyaq (η οποία είναι 82 kWh), επιτρέποντας υψηλότερη αυτονομία από τα 560 χλμ. του Enyaq.

Η χρήση της παλαιότερης πλατφόρμας ΜΕΒ μπορεί να περιορίσει το κόστος έρευνας και ανάπτυξης καθώς και το κόστος κατασκευής του νέου ηλεκτρικού οχήματος, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να περιοριστεί εντέλει και το τελικό κόστος αγοράς. Δεν έχουμε ακόμα εικόνα από το εσωτερικό του νέου μοντέλου, όμως η Skoda επισημαίνει ότι η σχεδιαστική της γλώσσα «Modern Solid» εκτείνεται και στην καμπίνα, με σκοπό να κάνει «την εμπειρία του χρήστη όσο το δυνατόν πιο απλή και εργονομική» χάρη στη χρήση φυσικών χειριστηρίων.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!