Νέα BMW M5: Σε περιμένει να τη δεις και να την οδηγήσεις στη Σπανός ΑΕ.

Με 727 ίππους και 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5’’, η BMW M5 είναι για πρώτη φορά εξηλεκτρισμένη και πιο συναρπαστική από ποτέ!

Νέα BMW M5: Σε περιμένει να τη δεις και να την οδηγήσεις στη Σπανός ΑΕ.

Με 727 ίππους και 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5’’, η BMW M5 είναι για πρώτη φορά εξηλεκτρισμένη και πιο συναρπαστική από ποτέ!

Τα εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα έρχονται με λάβαρο την οικονομία και την προστασία του περιβάλλοντος. Εκτός αν μιλάμε για κάποια από τις δημιουργίες της BMW M… Τότε, αυτά τα δύο χαρακτηριστικά συνδυάζονται με δύο ακόμη: την κορυφαία απόδοση και την απαράμιλλη εμπειρία οδήγησης. Όλα αυτά μαζί, χωράνε σε ένα γράμμα και έναν αριθμό: M5!

Το sedan υπερ-υψηλών επιδόσεων πρώτα σε σαγηνεύει με την αισθητική του και σε ιντριγκάρει με την επιβλητικότητά του. Έπειτα, σε γοητεύει με το πολυτελές εσωτερικό του, πριν σε ταξιδέψει σε μια εντελώς νέα διάσταση, σε ότι αφορά τις επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση.

Με υβριδικό σύστημα κίνησης 727 ίππων και επιτάχυνση – εκτόξευση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα, η νέα M5 είναι απλά εθιστική.

Fabian Kirchbauer Photography

Σαγηνευτική

Μετά τα supercars, τα sedan αποτελούν τον ιδανικό καμβά για να αποτυπωθεί γλαφυρά ο αυθεντικός σπορ χαρακτήρας σε επίπεδο αισθητικής. Κανένα SUV, κανένα hatchback δεν προσφέρει αυτές τις ιδανικές αναλογίες στον σχεδιαστή για να ξεδιπλώσει τον άκρατο δυναμισμό με τέτοια αρμονία. Και η νέα BMW M5 τεκμηριώνει με απόλυτο τρόπο τον συγκεκριμένο κανόνα.

BMW M5 PHOTOS PRESS SPANOS 2024 (5)

Το μήκους 5,1 μέτρων αμάξωμα κάθεται χαμηλά στην άσφαλτο, εκπέμποντας σιγουριά κι αυτοπεποίθηση. Είτε στην έκθεση της Σπανός AΕ., όπου βρίσκεται και σε περιμένει να τη θαυμάσεις και να την οδηγήσεις, είτε έξω στο φυσικό περιβάλλον, η νέα Μ5 ξεχωρίζει με την αθλητική της εμφάνιση.

Το αγριεμένο βλέμμα των προβολέων, οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών, τα προτεταμένα σπόιλερ στα μαρσπιέ, οι αιχμηρές γραμμές στο καπό, την οροφή και τους προφυλακτήρες, αλλά και οι ζάντες ελαφρού κράματος M (20 ιντσών εμπρός, 21 ιντσών πίσω) δίνουν μια ξεκάθαρη εικόνα του περί τίνος πρόκειται και ανοίγουν την όρεξη για τη συνέχεια.

Πολυτελής

Η ίδια εικόνα πληθωρικότητας και δυναμισμού συναντάται και στο εσωτερικό. Μόνο που εδώ συνοδεύεται από αύρα πολυτέλειας που προκύπτει από τα κορυφαία υλικά, τη μοντέρνα σχεδίαση και την πληθώρα στοιχείων άνεσης και ασφάλειας.

Fabian Kirchbauer Photography

Εκτός από το ειδικό για μοντέλα M πάνελ ελέγχου στην κεντρική κονσόλα, το πρωτοποριακό cockpit της νέας BMW M5 περιλαμβάνει επίσης ένα νέας σχεδίασης δερμάτινο τιμόνι M με επίπεδο κάτω τμήμα και φωτιζόμενα πλήκτρα, μπάκετ καθίσματα πολλαπλών λειτουργιών M και φυσικά την κυρτή οθόνη BMW Curved Display.

Εκεί, όπως και στο στάνταρ BMW Head-Up Display, προβάλλεται περιεχόμενο ειδικό για μοντέλα M. Το στάνταρ BMW Live Cockpit Professional φέρνει επίσης το σύστημα πλοήγησης BMW Maps και τη λειτουργία Augmented View στην οθόνη ελέγχου. Η αναβαθμισμένη έκδοση του BMW iDrive έχει σχεδιαστεί ειδικά για έλεγχο μέσω αφής και φυσικής ομιλίας.

Fabian Kirchbauer Photography

Στην αποκλειστική ατμόσφαιρα του εσωτερικού ξεχωριστό ρόλο διαδραματίζουν επίσης η στάνταρ επένδυση από δέρμα Merino, το BMW Interaction Bar, ο κλιματισμός τεσσάρων ζωνών, τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, το ηχοσύστημα Bowers & Wilkins, ο ειδικός για μοντέλο Μ ατμοσφαιρικός φωτισμός, συμπεριλαμβανομένου του Welcome Animation, καθώς και η πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή.

Για τους απαιτητικούς, υπάρχει φυσικά μια μακροσκελής λίστα προαιρετικού εξοπλισμού με στοιχεία όπως το εξωτερικό πακέτο M Carbon που περιλαμβάνει ανθρακονημάτινη οροφή και η εσωτερικό επένδυση οροφής από Alcantara.

Εθιστική

Fabian Kirchbauer Photography

Πρωταγωνιστής όμως στη νέα Μ5 είναι το σύστημα κίνησης M HYBRID που συνδυάζει έναν κλασικά υψηλόστροφο V8 κινητήρα 4,4 λίτρων 585 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 197 ίππων, ο οποίος βρίσκεται ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο κιβώτιο M Steptronic.

Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 727 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής, με τις επιδόσεις να είναι καταιγιστικές: 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5’’ και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα (305 χλμ./ώρα με το προαιρετικό πακέτο M Driver’s Package).

Fabian Kirchbauer Photography

Είναι ωστόσο η εκρηκτικότητα στο πάτημα του γκαζιού που συνοδεύεται από τον συναρπαστικό ήχο της σπορ εξάτμισης, μαζί με τα καθίσματα που αγκαλιάζουν το σώμα καθώς το σπορ sedan καταπίνει τον ορίζοντα, που κάνουν τη νέα Μ5 εθιστική.

Ακόμη και στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, η επιτάχυνση του ηλεκτροκινητήρα συνοδεύεται από το κατάλληλο soundtrack με τη μορφή του BMW IconicSounds Electric. Σε αυτή την περίπτωση, η μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 18,6 kWh, εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 67 – 69 χιλιομέτρων, ενώ μπορεί να φορτίζει με ισχύ έως και 7,4 kW (AC).

Fabian Kirchbauer Photography

Συναρπαστική

Η κορυφαία απόδοση του υβριδικού συστήματος κίνησης περνά στο δρόμο μέσω του συστήματος τετρακίνησης M xDrive. Στο πρόγραμμα 4WD Sport, το σύστημα στέλνει περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς. Ωστόσο, διατίθεται και η λειτουργία 2WD, όπου η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με απενεργοποιημένο το σύστημα DSC (Dynamic Stability Control), κάτι το οποίο θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι έμπειροι οδηγοί που προτιμούν την καθαρόαιμη εμπειρία της πίσω κίνησης.

Fabian Kirchbauer Photography

Σε κάθε περίπτωση, το στιβαρό πλαίσιο, τα φαρδιά μετατρόχια και η προσαρμοζόμενη ανάρτηση M προσφέρουν άριστη κατευθυντικότητα, ευελιξία, ακρίβεια και αποτελεσματικότητα. Η ανάρτηση διαθέτει, εκτός από ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, το σύστημα Integral Active Steering, το οποίο προσφέρει χαρακτηριστικά τετραδιεύθυνσης στρέφοντας τους πίσω τροχούς έως και 1,5 μοίρες.

Φυσικά, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το δικό του set-up, αλλά και να προσαρμόζει την απόσβεση των αμορτισέρ σε κάθε τροχό ξεχωριστά, για να προσαρμόσει έτσι το αυτοκίνητο στο επιθυμητό στυλ οδήγησης, είτε στο δρόμο είτε σε πίστα.

Fabian Kirchbauer Photography

Έχοντας πάντα πιστούς συμμάχους τα φρένα M Compound (προαιρετικά κεραμικά φρένα M Carbon) και τη σημαντικά διευρυμένη γκάμα από στάνταρ και προαιρετικά συστήματα υποβοήθησης για αυτοματοποιημένη οδήγηση και στάθμευση.

Στην συναρπαστική οδηγική εμπειρία συμβάλλουν επίσης μια σειρά από λειτουργίες, όπως το Launch Control, το TRACK mode του προαιρετικού M Drive Professional, το M Laptimer και το Boost Control.

Fabian Kirchbauer Photography

Ο τρόπος λειτουργίας του συστήματος M HYBRID μπορεί επίσης να ρυθμιστεί με τις επιλογές HYBRID, ELECTRIC, eCONTROL (διατήρηση της φόρτισης της μπαταρίας σε σταθερό επίπεδο) αλλά και τις πρόσθετες λειτουργίες DYNAMIC και DYNAMIC PLUS του M Drive Professional, οι οποίες προετοιμάζουν τα συστήματα κίνησης και ψύξης ώστε να διατηρούν την απόδοση σε σταθερά υψηλό επίπεδο ή να δημιουργούν στιγμιαία ‘ξεσπάσματα’ μέγιστης ισχύος κατά την οδήγηση στην πίστα.

Fabian Kirchbauer Photography

Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλές χιλιάδες λέξεις ακόμη για την επιβλητική εμφάνιση, την αίσθηση σπορ πολυτέλειας, τις κορυφαίες προδιαγραφές και την μοναδική οδηγική εμπειρία αυτού του εκπληκτικού sedan. Τίποτα όμως δεν μπορεί να συγκριθεί με μια δια ζώσης γνωριμία. Άλλωστε, η νέα BMW M5 σε περιμένει να τη δεις και να την οδηγήσεις πρώτος στη Σπανός ΑΕ..

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!