Tη νέα ψηφιακή πλατφόρμα report.oasa.gr στην οποία οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν παράπονα και καταγγελίες που αφορούν τη χρήση των Μέσω Μαζικής Μεταφοράς του ΟΑΣΑ, παρουσίασε ο αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Η συγκεκριμένη πλατφόρμα βρίσκεται ήδη online από το πρωί της Πέμπτης 18 Σεπτεμβρίου και έχει ως στόχο την βελτίωση της λειτουργίας των δημόσιων συγκοινωνιών στην Αθήνα:.
Οι επιβάτες που αντιμετώπισαν πρόβλημα σε λεωφορείο, μετρό, ηλεκτρικό, τραμ ή τρόλεϊ, μπορούν να υποβάλλουν τα παράπονά τους: από καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων και την κατάσταση οχημάτων / συρμών και των σταθμών, μέχρι τη συμπεριφορά υπαλλήλων ή οτιδήποτε άλλο τους συνέβη.
- Το νέο premium SUV που είναι διαθέσιμο με όφελος έως 3.100 €
- Το ιδανικό ηλεκτρικό για την πόλη με μόνο 15.900 €
- Γνώρισε το νέο έξυπνο C-SUV για απόδοση και οικονομία
- Μάθετε τα πάντα για τον ηγέτη της ηλεκτρικής επέλασης της Toyota
- Ετοιμοπαράδοτα ηλεκτρικά SUV με όφελος έως 10.000 ευρώ
Διαδικασία υποβολής καταγγελιών στην πλατφόρμα report.oasa.gr
Τα βήματα για την υποβολή παραπόνων είναι τα εξής:
- Βήμα 1: Είσοδος στην πλατφόρμα από υπολογιστή, τάμπλετ ή κινητό (κάντε κλικ εδώ ή πληκτρολογήστε τη διεύθυνση report.oasa.gr). Στη συνέχεια πατήστε την εντολή «Ξεκινήστε εδώ».
- Βήμα 2: Επιλέξτε από το μενού που εμφανίζεται το Μέσο με το οποίο ταξιδεύατε (Λεωφορείο, Τρόλεϊ, Μετρό, Ηλεκτρικός ή Τραμ). Στη συνέχεια πατήστε την εντολή «Επόμενο».
- Βήμα 3: Επιλέξτε την κατηγορία που περιγράφει καλύτερα το ζήτημα που αντιμετωπίσατε: καθυστέρηση δρομολογίου, κατάσταση οχήματος / συρμού, κατάσταση σταθμού / στάσης, ακύρωση δρομολογίου, συμπεριφορά υπαλλήλου, άλλο
- Βήμα 4: Καταχωρήστε την ακριβή τοποθεσία όπου συνέβη το περιστατικό, είτε επιλέγοντας το σημείο στον χάρτη είτε πληκτρολογώντας τη διεύθυνση. Στη συνέχεια συμπληρώστε την ημερομηνία και την ώρα που συνέβη το γεγονός καθώς και τον αριθμό γραμμής ή σταθμού, εάν είναι διαθέσιμος.
- Βήμα 5: Περιγράψτε συνοπτικά το συμβάν στο κατάλληλο πεδίο και, εφόσον υπάρχουν και χρειάζεται, επισυνάψτε φωτογραφίες ή άλλα στοιχεία που έχετε στη διάθεσή σας.
- Βήμα 6: Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία (όνομα, τηλέφωνο, email) – είναι απαραίτητα για τυχόν διευκρινίσεις καθώς και για ενημέρωση σχετικά με την εξέλιξη της καταγγελίας.
- Βήμα 7: Αφού ελέγξετε τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει, πατήστε «Υποβολή» για να καταχωρηθεί η καταγγελία. Στη συνέχεια θα λάβετε επιβεβαίωση ότι η καταγραφή έχει παραληφθεί.
Οι αναφορές που υποβάλλονται, διαβιβάζονται αυτόματα στον αρμόδιο φορέα (ΟΣΥ Α.Ε. για λεωφορεία και τρόλεϊ ή ΣΤΑΣΥ Α.Ε. για μετρό, τραμ και ηλεκτρικό), προκειμένου να διερευνηθούν.