Ο Max Verstappen βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων της τελευταίας διαδικασίας ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix της Formula 1. Αν και το FP3 δεν πραγματοποιείται σε αντιπροσωπευτικές συνθήκες, η επίδοση του Ολλανδού δείχνει ότι η Red Bull έχει τη δυνατότητα να διεκδικήσει την pole position στις κατατακτήριες δοκιμές, οι οποίες είναι πολύ σημαντικές σε μία πίστα όπου τα προσπεράσματα είναι πολύ δύσκολα στον αγώνα.
Ο Verstappen κατάφερε να γράψει την ταχύτερη επίδοση στην πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα και γλίτωσε από ένα περιστατικό στο οποίο θα μπορούσε να έχει τραυματίσει -έστω και ελαφρά- το μονοθέσιό του στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας. Ο Ολλανδός πήγε να προσπεράσει τον Colapinto, όταν ο Αργεντίνος έκανε στην άκρη για να αφήσει την πίστα καθαρή για τον team-mate του, Gasly, που βρισκόταν σε γρήγορο γύρο. Ο Verstappen αντιλήφθηκε άμεσα ότι στριμώχνεται στον τοίχο και πάτησε φρένα, για να αποφύγει την επαφή.
Ο Oscar Piastri κατάφερε στην τελική του προσπάθεια να πλησιάσει στα 0,017 δλ. τον Verstappen, αλλά μέχρι εκείνη τη στιγμή, έδειχνε να δυσκολεύεται με τη McLaren του. Η Mercedes επίσης δείχνει δυνατή, καθώς οι οδηγοί της βρέθηκαν στην 3η και 4η θέση. Ωστόσο, ίσως αυτό οφείλεται στην αυτοπεποίθησή τους με τη μαλακή γόμα, καθώς ήταν οι μοναδικοί που χρησιμοποίησαν δύο σετ μαλακών ελαστικών στο FP3.
O George Russell έκανε στο FP3 τον πρώτο του γύρο με τη μαλακή γόμα στην πίστα της Σιγκαπούρης νωρίς στη διαδικασία, πριν από το μέσο της. Ο Βρετανός ανέφερε στον ασύρματο προς το τέλος της διαδικασίας ότι εξακολουθεί να δυσκολεύεται με την αυτοπεποίθηση που έχει στο μονοθέσιο στην προσέγγιση της στροφής 16 (όπου είχε το ατύχημά του εχθές στο FP2), καθώς το πίσω μέρος βρισκόταν στην κόψη του ξυραφιού.
O Russell έγραψε την ταχύτερη επίδοσή του στην πρώτη του προσπάθεια με το δεύτερο σετ, ενώ ο Andrea Kimi Antonelli βελτίωσε στην τελική του προσπάθεια, με τα onboard του Ιταλού να φαίνονται θεαματικά, καθώς είχε πολύ καλό έλεγχο του μονοθεσίου στα πολύ στενά σημεία της Marina Bay.
Στα τελευταία δευτερόλεπτα, ο Lando Norris κατάφερε να βελτιώσει την επίδοσή του και έγραψε χρόνο πανομοιότυπο με αυτόν του Antonelli, αλλά επειδή ο Βρετανός τον σημείωσε μετά, κατετάγη 5ος. Αυτό έκανε την πρώτη πεντάδα να βρεθεί εντός μόλις 0,089 δλ., οπότε προμηνύεται μία πολύ σκληρή μάχη για την pole position. Έπειτα από έναν πολύ καλό χρόνο του Norris με τη μέση γόμα, πριν από τη διακοπή με κόκκινη σημαία, ο μηχανολόγος αγώνων του Βρετανού, Will Joseph, τον καλωσόρισε… πίσω, έπειτα από μία απογοητευτική Παρασκευή.
Στην 6η θέση κατετάγη ο Carlos Sainz με τη Williams, εμπρός από τον και πάλι εντυπωσιακό Isack Hadjar με τη Racing Bulls. Αντιθέτως, ο team-mate του είχε και πάλι ατύχημα. Περίπου 15 λεπτά μετά το ξεκίνημα της διαδικασίας, ο Liam Lawson είχε άλλο ένα ατύχημα, έπειτα από αυτό του FP2. O Νεοζηλανδός πάτησε στο kerb της 7ης στροφής κάπως άτσαλα, αποφάσισε να επιμείνει και να διορθώσει, αλλά προσέκρουσε στον τοίχο με το εμπρός δεξί μέρος της Racing Bulls, καταστρέφοντας και πάλι τους τροχούς αυτής της πλευράς.
A dramatic crash for Liam Lawson in FP3 💥
📻 “I just hit the kerb”#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/zdbmAXdRFI
— Formula 1 (@F1) October 4, 2025
Απογοητευτικές ήταν και πάλι οι επιδόσεις των Ferrari, με τον Lewis Hamilton στην 8η θέση και τον Charles Leclerc στη 10η, με τον Nico Hulkenberg (Sauber) μεταξύ τους. Ο Hamilton όμως βρίσκεται υπό έρευνα από τους αγωνοδίκες, λόγω παράβασης υπό το καθεστώς κόκκινης σημαίας, καθώς ο Βρετανός κινήθηκε με πολύ γρήγορο ρυθμό αφότου πέρασε το σημείο του ατυχήματος του Lawson, επιστρέφοντας στα pits. Ο Hamilton ανέφερε ότι το πίσω μέρος της Ferrari δεν είχε καλή συμπεριφορά σήμερα.
A little bit feisty out there towards the end of FP3 😱#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/1D3MXm0NL0
— Formula 1 (@F1) October 4, 2025
Από το FP2, οι δύο οδηγοί της Ferrari χρησιμοποιούν διαφορετική πίσω αεροτομή, με τον Hamilton να προτιμά υψηλότερο αεροδυναμικό φορτίο, το οποίο όμως του κοστίζει 4-5 χλμ./ώρα στο τέλος των ευθειών, ένα στήσιμο που υποτίθεται ότι θα έπρεπε να τον βοηθήσει με την πρόσφυση στον πίσω άξονα. Έπειτα από τη σύγκρουση του Charles Leclerc με τον Norris εντός του pit lane εχθές στο FP2, λόγω μη ασφαλούς απελευθέρωσης του μονοθεσίου από τη Ferrari, o Μονεγάσκος γλίτωσε χωρίς ποινή, αλλά η ιταλική ομάδα δέχθηκε πρόστιμο 10.000 ευρώ.
Παρότι εχθές ο Esteban Ocon δήλωσε ότι είχε μία από τις καλύτερες φετινές Παρασκευές, δεν ήταν καθόλου ικανοποιημένος με τις αλλαγές που είχαν γίνει στο στήσιμο της Haas και ζήτησε να αναιρεθούν. Ο Yuki Tsunoda είχε πρόβλημα με το σύστημα πόσιμου υγρού, το οποίο όπως ανέφερε τον… έπνιγε, παρέχοντας συνεχή ροή. Οι μηχανικοί της Red Bull άδειασαν στη συνέχεια τη σακούλα που φέρει το υγρό και βρίσκεται στο ρύγχος της RB21.