Στις 8 Ώρες του Μπαχρέιν που ολοκλήρωσαν τη φετινή σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC), η Ferrari είδε τα αυτοκίνητά της να τερματίζουν στην 3η και 4η θέση, αποτέλεσμα που ήταν αρκετό για να κατακτήσει το νταμπλ και να πάρει τους πρώτους τίτλους της σε αγώνες σπορ πρωτότυπων έπειτα από 53 χρόνια, από το μακρινό 1972.
Η Toyota ήταν αυτή που κυριάρχησε στον αγώνα, σημειώνοντας το «1-2» με τους Mike Conway, Kamui Kobaysh και Nyck de Vries να κατακτούν τη νίκη με το GR010 Hybrid #7 και τους Sebastien Buemi, Brendon Hartley και Ryo Hirakawa να τους ακολουθούν στην καρό σημαία 19,3 δλ. πίσω. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της Toyota από τον περυσινό αγώνα στο Μπαχρέιν. Η ιαπωνική ομάδα (Πρωταθλήτρια πέρυσι) δεν είχε καταφέρει να ανέβει καν στο βάθρο φέτος πριν από αυτό το Σαββατοκύριακο.
To βάθρο συμπλήρωσε το πλήρωμα #51 της Ferrari που απαρτίζεται από τους Antonio Fuoco, Miguel Molina και Nicklas Nielsen, αλλά Πρωταθλητές ανακηρύχθηκαν οι Antonio Giovinazzi, Alessandro Pier Guidi και James Calado, που είδαν την καρό σημαία στην 4η θέση. Μάλιστα, τα πληρώματα της Ferrari κατέλαβαν τις τρεις πρώτες θέσεις στo Πρωτάθλημα Οδηγών, καθώς οι Robert Kubica, Phil Hanson και Yifei Ye την κίτρινη «ιδιωτική» Ferrari P499 me to #83 τερμάτισαν στην 5η θέση.
Μάλιστα, το πλήρωμα των Πρωταθλητών θα μπορούσε να είχε κατακτήσει τον τίτλο με βάθρο, αλλά στα τελικά λεπτά η Ferrari ζήτησε να παραχωρήσει τη θέση του στο πλήρωμα #51, για να εξασφαλίσει το «1-2-3» στο Πρωτάθλημα Οδηγών.
Έχοντας «κλειδώσει» την πρώτη σειρά εκκίνησης, η Toyota φαινόταν να είναι ο πιο δυνατός κατασκευαστής για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, με την πρόκληση της Ferrari #51 να εξασθενεί καθώς η μέρα έδινε τη θέση της στη νύχτα.
Μια επέμβαση του αυτοκίνητο ασφαλείας στη μέση του αγώνα, που προκλήθηκε από την επαφή μεταξύ της Cadillac του Jenson Button και της Ferrari LMGT3 του Thomas Flohr, επέτρεψε στην Aston Martin #009 να τεθεί επικεφαλής στη μέση του αγώνα, αλλά η βρετανική μάρκα χάρηκε για πολύ λίγο, ήταν βραχύβιο, καθώς ο Alex Riberas δέχτηκε ποινή διέλευσης από το pit lane για παράβαση υπό το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.
Αυτό έφερε την Toyota ξανά στις πρώτες δύο θέσεις, αν και το πλήρωμα #8 έπεσε πιο πίσω όταν ο Ryo Hirakawa δέχτηκε ποινή διέλευσης από το pit lane για προσπέρασμα σε ζώνη με κίτρινες σημαίες, δίνοντας στο #7 ένα άνετο προβάδισμα.
Άλλη μία παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας στην τελευταία ώρα, που προκλήθηκε όταν ο Dries Vanthoor έκανε τετ-α-κέ με την BMW #15 και κόλλησε λόγω πιθανού προβλήματο στο μπουλόνι ενός τροχού, είχε ως αποτέλεσμα την οι ομάδες να ακολουθήσουν διαφορετικές στρατηγικές γεγονός που επέτρεψε στην Toyota να ανακτήσει τις πρώτες θέσεις. Όταν ο αγώνας επανεκκίνησε με 35 λεπτά να απομένουν, ο De Vries είχε προβάδισμα περίπου 14 δευτερολέπτων από τον Buemi, και το διατήρησε μέχρι την καρό σημαία.
Ο Buemi αντιστάθηκε στην επίθεση της Ferrari #51 του Pier Guidi στα τελικά στάδια, για να εξασφαλίσει τη 2η θέση. Οι Porsche δεν ήταν ανταγωνιστικές στο Sakhir, με την εργοστασιακή ομάδα να αποχωρεί από το WEC με έναν αγώνα όπου οι 963 τερμάτισαν στη 13η και 14η θέση, ενώ υπήρχαν -αμυδρές- ελπίδες να διεκδικήσουν τον τίτλο κατασκευαστών. Η Cadillac με το πλήρωμα των Alex Lynn, Norman Nato και Will Stevens, τερμάτισε στην 6η θέση.
Αν και οι κατασκευαστές είναι υποχρεωμένοι να μην επικρίνουν δημοσίως το σύστημα Balance of Performance του WEC, οι διακυμάνσεις στην απόδοση από το 2024 έως το 2025 και κατά τη διάρκεια της σεζόν έχουν επιδεινώσει τις σιωπηρές εντάσεις σχετικά με τον τρόπο προσαρμογής της απόδοσης των αυτοκινήτων από τους διοργανωτές του Πρωταθλήματος. Έχει προταθεί ένα αναθεωρημένο σχέδιο που περιλαμβάνει ένα στοιχείο «Success Handicap» βασισμένο στα προηγούμενα αποτελέσματα για το 2026.
Στην κατηγορία LMGT3, η ομάδα της ASP σημείωσε στο Μπαχρέιν τη δεύτερη φετινή της νίκη, με τους Jose Maria Lopez, Clemens Schmid και Razvan Umbrarescu να επικρατούν με το Lexus RC F GT3 #87. Ο τίτλος της LMGT3 πήγε στο πλήρωμα #92 με την Porsche 911 GT3 R της Manthey, αποτελούμενο από τους Ryan Hardwick, Richard Lietz και Riccardo Pera, που πραγματοποίησαν μια απίστευτη ανάκαμψη από την 18η θέση στην εκκίνηση στην 4η θέση στον τερματισμό.







