Μεικτά συναισθήματα για την M-Sport Ford στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης

Η M-Sport Ford World Rally Team ολοκλήρωσε ένα δύσκολο αλλά ενθαρρυντικό Σαββατοκύριακο στο στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης στις δύσκολες ασφαλτοστρωμένες ειδικές διαδρομές.

Μεικτά συναισθήματα για την M-Sport Ford στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης

Η M-Sport Ford World Rally Team ολοκλήρωσε ένα δύσκολο αλλά ενθαρρυντικό Σαββατοκύριακο στο στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης στις δύσκολες ασφαλτοστρωμένες ειδικές διαδρομές.

Στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης oι οδηγοί της M-Sport Ford, Gregoire Munster και Josh McErlean, έδειξαν ισχυρό ρυθμό με το Ford Puma Rally1 καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. O McErlean τερμάτισε 7ος στη γενική κατάταξη και να ισοφαρίζει το καλύτερο αποτέλεσμά του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA.

Τόσο ο Munster όσο και ο McErlean ολοκλήρωσαν χωρίς προβλήματα τις ειδικές διαδρομές της Πέμπτης και τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές του Σαββάτου. Ωστόσο, η ΕΔ5 έφερε ανατροπές, όταν ο Munster χτύπησε σε ένα ανάχωμα μετά από ένα άλμα, προκαλώντας ζημιά στην ανάρτηση και αναγκάζοντας το πλήρωμα εκτός δρόμου.

Δυστυχώς, ο Munster και ο συνοδηγός του Louis Louka αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν για την ημέρα και επέστρεψαν στο service. Ο McErlean αντιμετώπισε επίσης δυσκολίες στην ίδια ειδική διαδρομή, χάνοντας σημαντικό χρόνο μετά από ένα κλαταρισμένο πίσω ελαστικό, αλλά κατάφερε να συνεχίσει μέχρι τη μεσημεριανή ζώνη αλλαγής ελαστικών.

WRC Joshua McErlean (M Sport Ford) (2)

Παρά την αναποδιά, ο McErlean ανέκαμψε κατά τη διάρκεια του απογευματινού σκέλους, δείχνοντας βελτιωμένη αυτοπεποίθηση και ρυθμό στους δρόμους της Τσεχίας και της Αυστρίας, ολοκληρώνοντας την ημέρα στην 9η θέση της γενικής κατάταξης.

Το Σάββατο, οι ομάδες αντιμετώπισαν μια δύσκολη επιλογή ελαστικών, καθώς η βροχή απειλούσε τις πρωινές ειδικές διαδρομές. Ο Munster, που επανήλθε στον αγώνα, διέγραψε δύο τετ-α-κέ με υψηλή ταχύτητα νωρίς στην ημέρα, αλλά απέφυγε τις ζημιές. Ο McErlean είχε επαφή με μία αχυρόμπαλα στην ΕΔ10, με αποτέλεσμα να προκληθεί ζημιά στο εμπρός μέρος και να δεχθεί ποινή πέντε δευτερολέπτων, αλλά διατήρησε σταθερό ρυθμό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Το πρωινό σκέλος έληξε με θετικό πρόσημο, καθώς ο Munster έγραψε τον 8ο χρόνο στην ΕΔ11, με τον McErlean να ακολουθεί μόλις μισό δευτερόλεπτο πίσω. Και οι δύο οδηγοί είχαν ένα καθαρό απόγευμα, με τον Munster να απολαμβάνει μια καλή πορεία και τον McErlean να ξεπερνά ένα μικρό τετ-α-κέ στην ΕΔ14, που προκάλεσε ζημιά στο πίσω μέρος. Και τα δύο αυτοκίνητα επέστρεψαν με ασφάλεια στο service και ο McErlean ανέβηκε στην 8η θέση της γενικής κατάταξης μέχρι το τέλος της ημέρας.

Την τελευταία μέρα, και τα δύο πληρώματα της M-Sport ολοκλήρωσαν τις υπόλοιπες ειδικές διαδρομές με αποφασιστικότητα. Ο McErlean είχε μία μικρή έξοδο στην ΕΔ16, ενώ ο Munster εντυπωσίασε με τον 5ο ταχύτερο χρόνο στην ΕΔ17, την προτελευταία δοκιμασία της διοργάνωσης.

Αμφότερα τα πληρώματα έδειξαν σταθερή απόδοση στην Power Stage. Ο McErlean τερμάτισε 7ος στη γενική κατάταξη, ισοφαρίζοντας το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στο WRC, ενώ ο Munster έδειξε δυνατό ρυθμό και αντοχή μετά την εγκατάλειψη της Παρασκευής, τερματίζοντας 27ος στη γενική κατάταξη.

Grégoire Munster

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!