Οι νέοι κανονισμοί για τα μονοθέσια Formula Ε ετοιμάζονται να μπουν σε εφαρμογή το 2026 και η Citroen αποκάλυψε το μονοθέσιο με το οποίο θα αγωνίζεται στην νέα σεζόν.
Oι Jean-Eric Vergne και Nick Cassidy θα βρίσκονται πίσω από το τιμόνι του GEN3 Evo μονοθεσίου της Citroen, το οποίο αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα Spark Racing Technology GEN3.
Το σασί του είναι εξ’ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, συμβάλλοντας στο χαμηλό βάρος της κατασκευής. Μαζί με τον οδηγό, το μονοθέσιο ζυγίζει περί τα 859 κιλά.
Κάτω από το αεροδυναμικό αμάξωμα το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αποδίδει 470 ίππους. Ως αποτέλεσμα, το σπριντ από στάση στα 100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 1,86 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 320 χλμ./ώρα.
Η επιτάχυνση αυτή οφείλεται εν μέρει και στο νέο σύστημα τετρακίνησης. Με τους νέους κανονισμούς, για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού, οι μπροστινοί τροχοί θα συνδέονται με το κινητήριο σύνολο, βελτιώνοντας όχι μόνο την επιτάχυνση, αλλά και το συνολικό κράτημα στις στροφές, στην ρύθμιση Attack Mode.
Συνδυαστικά, οι δύο ηλεκτροκινητήρες μπορούν να ανακτήσουν έως και 600 kW ενέργειας κατά το φρενάρισμα, “συλλέγοντας” και επαναχρησιμοποιώντας, ουσιαστικά, έως και το 50% της ενέργειας που χάνεται στο φρενάρισμα. Η μπαταρία που δίνει κίνηση στον ηλεκτροκινητήρα έχει χωρητικότητα 47 kWh.
Το Κέντρο Σχεδιασμού της Citroen έχει επιμεληθεί τον χρωματισμό του μονοθεσίου. Στο μπροστινό μέρος το κόκκινο χρώμα – χαρακτηριστικό της Citroen – αλλάζει σταδιακά σε μπλε. Στο κέντρο το μονοθέσιο χωρίζεται από δύο λευκές ρίγες.
O Xavier Chardon, CEO της Citroen, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ περήφανοι που συμμετέχουμε επίσημα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένας τομέας που έχει διαμορφώσει την ιστορία και τον μύθο της Citroën για περισσότερα από 60 χρόνια».