7. GP Εμίλια Ρομάνια 2025

7. GP Εμίλια Ρομάνια
16 – 18 Μαΐου 2025
Με τον αγώνα στην πίστα της Imola, δηλαδή το θρυλικό
Autodromo Enzo e Dino Ferrari, ξεκινά μία τριάδα
ευρωπαϊκών αγώνων σε διαδοχικά Σαββατοκύριακα.

Made in Italy
Πρόκειται για την «έδρα» της Ferrari, καθώς βρίσκεται μόλις 90 χλμ. από το εργοστάσιο του Maranello. Είναι επίσης η πίστα στην οποία έχασε τη ζωή του το 1994 ο Ayrton Senna, όταν φιλοξενούσε το GP Σαν Μαρίνο. Πρόκειται για μία απαιτητική, γρήγορη, στενή και παλαιομοδίτικη πίστα, με ταχύτατα chicane και αμμοπαγίδες να παραμονεύουν. Το γεγονός ότι είναι στενή, κάνει τα προσπεράσματα δύσκολα, σε συνδυασμό με μόνο μία ζώνη DRS. Η Imola διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα pit lane του Πρωταθλήματος (με μήκος 548 μ.), και τα pit stop «κοστίζουν» έως και 28 δλ. Ο μέσος όρος ταχύτητας διέλευσης από τις κορυφές των στροφών είναι 205 χλμ./ώρα, χαμηλότερος μόνο από το Silverstone και τη Suzuka, και λόγω της μεγάλης ποικιλίας τους, κάνουν την εύρεση στησίματος δύσκολη. Η Imola διαθέτει τις υψηλότερες επιταχύνσεις στις εξόδους των στροφών, λόγω των υψηλών τιμών πρόσφυσης του ασφαλτοτάπητα. Χρησιμοποιούνται αεροδυναμικές ρυθμίσεις μέσου προς υψηλού φορτίου και η κατανάλωση καυσίμου είναι υψηλή.

GP Εμίλια Ρομάνια
7ος γύρος του Πρωταθλήματος F1 2025
Πίστα: Autodromo Enzo e Dino Ferrari
Μήκος πίστας: 4.909 μ.
Γύροι: 63
Συνολική απόσταση αγώνα: 309,049 χλμ.
Ρεκόρ γύρου (σε αγώνα): 1:15.484 (234,121 χλμ./ώρα μ.ω.τ.) L. Hamilton (Mercedes), 2020
Απόλυτο ρεκόρ γύρου: 1:13.609 (240,084 χλμ./ώρα μ.ω.τ.) V. Bottas (Mercedes), 2020
Στροφές: 19 (10 αριστερές, 9 δεξιές)
Ζώνες DRS: 1 (μεταξύ των στροφών 19 – 1)
Απώλεια χρόνου σε pit stop: 27,6 δλ.
Απόσταση pole position – 1ης ζώνης πέδησης: 399 μ.
Πρόγραμμα τριημέρου
Παρασκευή 16 Μαΐου
Ελεύθερες δοκιμές 1: 14:30
Ελεύθερες δοκιμές 2: 18:00
Σάββατο 17 Μαΐου
Ελεύθερες δοκιμές 3: 13:30
Κατατακτήριες δοκιμές: 17:00
Κυριακή 18 Μαΐου
Αγώνας: 16:00

O ταχύτερος γύρος του 2024 μέσα από το cockpit
Τα καλύτερα στιγμιότυπα από το GP Εμίλια Ρομάνια 2024
Proud Project Team
Υπεύθυνος έκδοσης: Βαγγέλης Κιούσης
Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Λημναίος
Κείμενα & Design: Φαμπρίτσιο Λαζάκις
Επιμέλεια: Νόνικα Βλασσοπούλου
Development: Κομνηνός Δουλγκέρης
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10 Μαρτίου 2025