Safe X-must-Οδήγηση

Όπως μας εξηγούν οι Safety Experts, σε δύσκολες καιρικές συνθήκες, η καλύτερη επιλογή είναι να μειώσουμε ταχύτητα και ας μας κοστίσει κάποια επιπλέον λεπτά στον χρόνο άφιξής μας. 

Ο λόγος είναι ότι το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ανταπεξέλθει το ίδιο σε ένα βρεγμένο τερέν, όπως σε ένα στεγνό. 

Ακόμα, οι αποστάσεις πρέπει να είναι μεγαλύτερες, με τον “χρυσό” κανόνα να λέει ότι “τα μέτρα της απόστασης πρέπει να είναι η ταχύτητα του κοντέρ διά δύο”. 

Επειδή, στις περισσότερες περιπτώσεις στην Ελλάδα οι οδηγοί επιλέγουν θερινά ελαστικά, πρέπει να γνωρίζουν ότι η απόδοση τους κάτω από τους 7 βαθμούς Κελσίου μειώνεται. Ο σωστός και ασφαλής τρόπος για μετακίνηση στο χιόνι, ειδικά αν το αυτοκίνητό μας δεν διαθέτει χειμερινά ελαστικά, είναι οι αλυσίδες ή οι “χιονοκουβέρτες”, που πλέον είναι και υποχρεωτικές από τον νόμο.

Όπως και να έχει, όταν ένα σύγχρονο αυτοκίνητο γλιστρήσει, τότε η πρώτη μας κίνηση πρέπει να είναι το φρένο

Ο κύριος Παπαπάσχος αναφέρθηκε και στο όριο βάθους πέλματος, το οποίο μπορεί να ορίζεται από τον νόμο στα 1,6 mm, ωστόσο η Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης προτείνει να μην είναι λιγότερο από 3,2 mm.

 

Proud Project Team

Υπεύθυνος έκδοσης: Βαγγέλης Κιούσης
Concept & Design: Νόνικα Βλασσοπούλου
Αρχισυντάκτης: Γιάννης Καλογερόπουλος
Video: Γιώργος Σαργιαννίδης
Κείμενα: MotorOne.gr Team Work
Development: Κομνηνός Δουλγκέρης

Ημερομηνία δημοσίευσης: 21 Δεκεμβρίου 2022