Η νέα BMW Σειρά 7 και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση i7

Η γκάμα κινητήρων της νέας λιμουζίνας της BMW θα περιλαμβάνει συμβατικές και εξηλεκτρισμένες εκδόσεις, αλλά και μια αμιγώς ηλεκτρική

Η νέα BMW Σειρά 7 και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση i7

Η γκάμα κινητήρων της νέας λιμουζίνας της BMW θα περιλαμβάνει συμβατικές και εξηλεκτρισμένες εκδόσεις, αλλά και μια αμιγώς ηλεκτρική

Η νέα BMW Σειρά 7 που θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2022, θα βασίζεται σε μια πλατφόρμα που μπορεί να φιλοξενήσει τόσο κινητήρες εσωτερικής καύσης, όσο και ηλεκτρικό, με το μοντέλο να παίρνει το όνομα i7. Οι αποκλειστικές εικόνες μας δείχνουν πώς αναμένεται να μοιάζει το νέο μοντέλο. Η BMW θα αλλάξει το σχήμα των εμπρός προβολέων και, όπως συνηθίζει τελευταία, θα τοποθετήσει τεράστιες γρίλιες στη μάσκα, ενώ θα ενσωματώνει και στοιχεία από το iX SUV. Θα υπάρχει επίσης επιλογή μεταξύ κανονικού και μακρύ μεταξονίου. Η εταιρεία από το Μόναχο δεν έχει ανακοινώσει τεχνικές προδιαγραφές για την υβριδική ή την ηλεκτρική έκδοση i7. Ωστόσο γνωρίζουμε ότι θα κληθεί να ανταγωνιστεί το Tesla Model S Long Range και τη νέα Mercedes-EQS, η οποία μπορεί να διανύσει 780 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, χάρη στην μπαταρία των 107kWh.

Το i7 θα τροφοδοτείται από την τεχνολογία eDrive πέμπτης γενιάς της BMW, μια παραλλαγή της οποίας εμφανίζεται στα νέα i4 και iX. Αυτό θα μειώσει πολύ το χρόνο που απαιτείται για την παραγωγή του αυτοκινήτου, επειδή συγκεντρώνει τον ηλεκτροκινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων και τα ηλεκτρονικά σε μια ενιαία μονάδα. Μειώνει επίσης τον συνολικό όγκο και το βάρος του συστήματος και αυξάνει ελαφρά την αυτονομία του μοντέλου. Η έκδοση με τη μεγαλύτερη αυτονομία του i7 θα μπορούσε να κληρονομήσει την μπαταρία των 105kWh από το iX SUV. Στο παρελθόν η BMW είχε στοχεύσει μια αυτονομία 700 χιλιομέτρων για εκδόσεις που χρησιμοποιούσαν τεχνολογία eDrive πέμπτης γενιάς και το i7 θα μπορούσε να είναι το μοντέλο που θα φτάσει πρώτο σε αυτό το στόχο, εάν ενσωματώσει την μπαταρία και την τεχνολογία κινητήρα του iX σε ένα ελαφρύτερο και πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο.

Η BMW θα συνεχίσει να προσφέρει την επιλογή κινητήρων εσωτερικής καύσης για τη Σειρά 7, με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση να είναι μόνο μία από τις τέσσερις διαθέσιμες τεχνολογίες κίνησης, όπως επιβεβαίωσε ο πρόεδρος Oliver Zipse το 2020. Δεν εισήλθε σε λεπτομέρειες για τη σειρά συμβατικών κινητήρων, αλλά παρόλο που η έκδοση V12 είναι απίθανο να επιστρέψει, η ήπια υβριδική 48V θα παίξει ρόλο και έχει επιβεβαιωθεί η ύπαρξη πετρελαιοκίνητων και plug-in υβριδικών εκδόσεων. Η αμιγώς ηλεκτρική i7 θα είναι η πιο ισχυρή από τις παραλλαγές του μοντέλου, πιθανότατα χρησιμοποιώντας τον κινητήρα της νέας i4 M50 με τους 533 ίππους.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!