Renault 5: Το πιο διασκεδαστικό ηλεκτρικό με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ

Το Renault 5 βρίσκεται προ των πυλών και θα παρουσιαστεί μέσα στο 2024, με τη γαλλική εταιρεία να μας δίνει κάποια πρώτα -συναρπαστικά- στοιχεία.

Renault 5: Το πιο διασκεδαστικό ηλεκτρικό με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ

Το Renault 5 βρίσκεται προ των πυλών και θα παρουσιαστεί μέσα στο 2024, με τη γαλλική εταιρεία να μας δίνει κάποια πρώτα -συναρπαστικά- στοιχεία.

Η Renault εργάζεται πυρετωδώς πάνω σε ένα μικρό ηλεκτρικό που θα αντικαταστήσει το Zoe, το οποίο δεν θα συνεχίσει την εμπορική του πορεία. Πρόκειται για το νέο Renault 5, του οποίου η έκδοση παραγωγής θα λανσαριστεί μέσα στο 2024, έχοντας ως ανταγωνιστές τα Fiat 500e και MINI Electric.

Το μικρό ηλεκτρικό μοντέλο παρουσιάστηκε στην πρωτότυπη μορφή στις αρχές του 2021, σηματοδοτώντας την επιστροφή του θρυλικό «5», αλλά σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Τώρα οι Γάλλοι έρχονται να μας δώσουν κάποια στοιχεία σχετικά με αυτό.

Για την κατασκευή του θα χρησιμοποιείται η ηλεκτρική εκδοχή της πλατφόρμας CMF-B EV και θα δανείζεται έως και 70% των εξαρτημάτων του Clio και του Captur, τα οποία με τη σειρά τους βασίζονται στην πλατφόρμα CMF-B.

Έτσι, με αυτόν τον τρόπο, κάνοντας χρήση κοινών υλικών, η Renault θα κρατήσει χαμηλά την τιμή του επερχόμενου μοντέλου, καθώς ένας από τους βασικούς στόχους της είναι να προσφέρει ένα μικρό, προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο, με τιμή 30% χαμηλότερη του Zoe και κάτω από τα 25.000 ευρώ.

Σε σχέση με το Zoe, του οποίου θα αποτελέσει τον αντικαταστάτη, θα έχει μικρότερο αριθμό μονάδων που θα περιορίζονται στις τέσσερις, αλλά με μεγαλύτερο μέγεθος, σε σχέση με τις 12 μικρότερες του Zoe. Έτσι, θα μειωθεί το βάρος κατά 15 κιλά, ενώ θα αυξηθεί η ακαμψία του αμαξώματος και μειωθούν τα επίπεδα θορύβου.

Στα σπουδαία, το Renault 5 θα έχει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, πολλαπλών συνδέσμων, κάτι που είναι σίγουρα σπάνιο στην κατηγορία των supermini. Επιπλέον, η Alpine, ο σπορ βραχίονας της Renault ετοιμάζει μια έκδοση R5, που αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητες που του δίνει αυτή η πίσω ανάρτηση, δημιουργώντας ένα ευχάριστο και απολαυστικό αυτοκίνητο στο δρόμο με στροφές.

Η τοποθέτηση της μπαταρίας κάτω από το πάτωμα βελτιώνει επίσης το κέντρο βάρους, το οποίο κατεβαίνει πιο χαμηλά, βελτιώνοντας έτσι την απόκριση του αυτοκινήτου σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς. Ωστόσο, δεν γνωρίζουμε ακόμα κάτι σχετικά με την απόδοση του πολυαναμενόμενου Renault 5, καθώς οι Γάλλοι περιορίστηκαν στην ανακοίνωση, ότι θα εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό κινητήρα που θα έχει τεχνολογία από το Megane E-Tech Electric.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!