Η απεξάρτηση από τον άνθρακα δεν είναι μία εύκολη ούτε γρήγορη υπόθεση. Απαιτεί σχέδιο, μεγάλες επενδύσεις και όσο το δυνατόν ευρύτερες συνεργασίες. Για να γίνουν οι μετακινήσεις πραγματικά «κλιματικά ουδέτερες» θα πρέπει όλη η διαδικασία να μην επιβαρύνει το περιβάλλον: από την κατασκευή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και τη χρήση του, μέχρι το τέλος του κύκλου ζωής του, με την ανακύκλωση κάθε μέρους (κυρίως της μπαταρίας).
Στην Audi θέλουν να απεξαρτηθούν πλήρως από τον άνθρακα έως το 2050. Αυτό θα επιτευχθεί αφενός εξηλεκτρίζοντας πλήρως τη γκάμα τους, αφετέρου κάνοντας χρήση μόνο πράσινης ενέργειας. Η γερμανική μάρκα θα συνεργαστεί με εταιρείες ενέργειας για τη δημιουργία αρκετών αιολικών και ηλιακών πάρκων σε χώρες της Ευρώπης, έως το 2025. Συνδυαστικά αναμένεται να παρέχουν περίπου 5 TWh πράσινης ενέργειας, μέγεθος που αντιστοιχεί 250 ανεμογεννήτριες.
Οδηγούμε το ηλεκτρικό supercar, Audi e-tron GT
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
Το πρώτο ανάλογο project, ένα ηλιακό πάρκο στη Γερμανία, θα δημιουργηθεί σε συνεργασία με την RWE. Αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2022, θα αποτελείται από 420.000 ηλιακά πάνελ και θα έχει συνολική χωρητικότητα 170 εκατ. kWh.
Μελλοντικά η ενέργεια για τη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα προέρχεται αποκλειστικά από ΑΠΕ, ενώ και η διαδικασία ανακύκλωσης των οχημάτων θα είναι κλιματικά ουδέτερη.