Η Βugatti Mistral κόντρα στον άνεμο που την ονόμασε

To επιβλητικό roadster της Bugatti συνεχίζει την παγκόσμια περιοδεία του με τελευταίο σταθμό την Κυανή Ακτή και το γαλλικό νότο με τον οποίο εκτός από το προφανές της γαλλικής ταυτότητας, τη συνδέει και ο τοπικός άνεμος από τον οποίο πήρε το όνομά της

Η Βugatti Mistral κόντρα στον άνεμο που την ονόμασε

To επιβλητικό roadster της Bugatti συνεχίζει την παγκόσμια περιοδεία του με τελευταίο σταθμό την Κυανή Ακτή και το γαλλικό νότο με τον οποίο εκτός από το προφανές της γαλλικής ταυτότητας, τη συνδέει και ο τοπικός άνεμος από τον οποίο πήρε το όνομά της

την παρουσία του W16 των 8,0 λίτρων σε εκδοχή ισχύος 1.600 To ακριβοθώρητο roadster της Bugatti προσφέρει μια ακόμα ευκαιρία θέασής της σπάνιας προσωπικότητάς της (θα κατασκευαστεί σε μόλις 99 αντίτυπα) με φόντο στεριές –και θάλασσες, του γαλλικού νότου όπου οφείλει και την ονομασία της.

Αν δεν τα πηγαίνετε καλά με τις κατευθύνσεις και τις… προελεύσεις των ανέμων, η ονομασία Mistral αντιστοιχεί στον βορειοδυτικό άνεμο, το «δικό» μας μαϊστράλι, ή επί το αρχαιοελληνικότερο Σκίρων.

Παρόλο που οι άνεμοι δεν έχουν πατρίδα –τουλάχιστον με την παραδοσιακή έννοια- η ισχυρότερη «έκφραση» του συγκεκριμένου ανέμου συναντάται στα ανοιχτά των νότιων ακτών της Γαλλίας, στον Κόλπο του Λέοντος, όπου ενίοτε, κυρίως την περίοδο ανάμεσα σε χειμώνα και άνοιξη  φυσάει με ένταση που ξεπερνά τα 12 Μποφόρ με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για τα πλοία που βρίσκονται σε… τροχιά για το λιμάνι της Μασσαλίας.

Σε ό,τι αφορά τους λόγους επιλογής της συγκεκριμένης ονομασίας για την νέα Bugatti, εκτός της γαλλικής προέλευσης της φίρμας, ο ανοιχτός χαρακτήρας του μοντέλου απαίτησε μια ιδιαίτερη και ακόμα πιο εμμονική προσέγγιση στην αεροδυναμική.

Ενδεικτικά θα αναφέρουμε ότι έχουν τοποθετηθεί δύο εισαγωγές αέρα πίσω και πάνω από τα προσκέφαλα οδηγού και συνοδηγού προκειμένου να παρέχουν τον απαραίτητο αέρα στον θηριώδη W16 κινητήρα με τον οποίο εξοπλίζεται η Mistral.

 

Ταυτόχρονα, για τους ίδιους λόγους το μοντέλο εφοδιάζεται με μια πιο φαρδιά αλλά και πιο «σκαμμένη» εκδοχή της γνώριμης γρίλιας ενώ οι δύο εισαγωγές αέρα στα πλευρά του γαλλικού hypercar διοχετεύουν την ροή αέρα, πίσω από τους τροχούς με «έξοδο» κάτω από το χαρακτηριστικό μοτίβο «Χ» των πίσω φωτιστικών σωμάτων.

Εν είδει υπενθύμισης, η Mistral βασίζεται στην Chiron Super Sport κάτι που συνεπάγεται ίππων και 1.600 Nm ροπής. Να σημειωθεί δε ότι η μέγιστη ταχύτητα του μοντέλου διαμορφώνεται σε 420 χλμ./ώρα  δικαιώνοντας απολύτως την έμπνευση της ονομασίας της.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι η Mistral σηματοδοτεί και μια από τις τελευταίες χρήσεις του παραπάνω κινητήρα που σταδιακά θα αποσυρθεί για όλους του προφανείς λόγους. Μέχρι τότε αυτό που επίσης θα άξιζε να συγκρατήσει κανείς είναι το γεγονός ότι το τίμημα για κάθε ένα από τα 99 αντίτυπα της Mistral η παραγωγή των οποίων αναμένεται να ξεκινήσει από φέτος, ξεκινά από τα πέντε εκατομμύρια ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!