Η Mercedes-AMG φαίνεται πως σύντομα θα αναγκαστεί να αποσύρει μερικά από τα πιο δημοφιλή και «δυνατά» (σε ντεσιμπέλ) αυτοκίνητά της, εξαιτίας νέων ευρωπαϊκών κανονισμών.
Έγγραφο που διέρρευσε από τα αρχεία της Mercedes-AMG και δημοσιεύτηκε από το Electro Auto News αναφέρει πως οι νέοι κανονισμοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι οποίοι θα τεθούν σε ισχύ από την 1η Ιουλίου του 2026, θα περιορίσουν σημαντικά τα όρια παραγόμενου ήχου σε εξωτερικούς χώρους.
Οι νέοι κανόνες αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας για τον περιορισμό της ηχορρύπανσης στα αστικά κέντρα και επηρεάζουν πολλά από τα τρέχοντα θορυβώδη μοντέλα της Mercedes-AMG, τα οποία δεν θα πληρούν τις προδιαγραφές.
Το έγγραφο αναφέρει ότι η παραγωγή της Mercedes-AMG C43 4MATIC, της GLA35 4MATIC και της GLC43 4MATIC θα σταματήσει τον Φεβρουάριο του 2026, με τις C63 SE Performance και GLC63 SE Performance να παίρνουν παράταση μέχρι τον Μάιο του 2026.

Ένα από τα λίγα μοντέλα AMG τα οποία δεν επηρεάζονται, τουλάχιστον προς το παρόν, είναι η GLA45 S 4MATIC+. Το δημοσίευμα αναφέρει επίσης πως πιθανότατα η εταιρεία έχει ήδη προειδοποιήσει τους αντιπροσώπους να μην δέχονται νέες παραγγελίες για τα μοντέλα που πρόκειται να καταργηθούν.
Δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση από την Mercedes-AMG, όμως γνωρίζουμε ότι η Mercedes-Benz σκοπεύει να διατηρήσει τους V8 και V12 στην πιο «σκληρή» εποχή του Euro 7, ανακοινώνοντας πως έχει εναρμονίσει τους κινητήρες της με τα πιο αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρύπων. Ο 4λιτρος V8 θα ενσωματωθεί ξανά στην CLE 63 και, παρότι δεν έχουμε ακόμα επίσημη εικόνα για τις αλλαγές που θα κάνει η AMG στον κινητήρα, περιμένουμε να δούμε ένα υβριδικό σύστημα καθώς και έναν νέο στρόφαλο, πάντα με στόχο την μείωση των ρύπων και του ήχου.