H Toyota παρουσίασε το ανανεωμένο Aygo X τον Ιούνιο του 2025, κάνοντάς το μάλιστα το πρώτο πλήρως υβριδικό μοντέλο στο segment A.
Στην Ελλάδα αναμένεται να φτάσει στα τέλη του 2025, ενώ ήδη στην Ευρώπη έχουν ανοίξει οι παραγγελίες, δίνοντάς μας και μια πρώτη εικόνα για την τιμολόγηση του Aygo X.
Προς το παρόν το μοντέλο είναι διαθέσιμο για παραγγελία σε τρεις ευρωπαϊκές χώρες: το Βέλγιο, την Ισπανία και το Λουξεμβούργο.
Στο Βέλγιο, το Aygo X ξεκινά από τα 22.710 ευρώ, όταν το μεγαλύτερο Yaris κοστίζει 27.600 ευρώ (χωρίς εκπτώσεις ή προωθητικές ενέργειες). Στο Λουξεμβούργο το Aygo X κοστολογείται στα 21.960 ευρώ (Yaris: 26.690 ευρώ) ενώ στην Ισπανία, η τιμή του Aygo X ξεκινά από τα 19.100 ευρώ (Yaris: 21.900 ευρώ).
Με βάση τις παραπάνω τιμές, μπορούμε να κάνουμε μια πρώτη πρόβλεψη και για την τιμή του μοντέλου στην χώρα μας. Σήμερα στην Ελλάδα το Yaris ξεκινά από τα 21.620 ευρώ και, ως αποτέλεσμα, το ανανεωμένο Aygo X αναμένεται να κοστίζει περίπου στα 17.500-19.000 ευρώ – κρίνοντας πάντα από τις αποκλίσεις στις τιμές στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες. Oι επίσημοι τιμοκατάλογοι θα ανακοινωθούν με το λανσάρισμα του μοντέλου και στην χώρα μας.
Το ανανεωμένο Aygo X δανείζεται το υβριδικό σύνολο από το μεγαλύτερο Toyota Yaris, προσφέροντας έτσι μια σημαντική αύξηση στην ισχύ: από 72 σε 116 ίππους. To αυτόματο κιβώτιο CVT αντικαθιστά το χειροκίνητο 5τάχυτο σύνολο. Η νέα έκδοση επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10 δευτερόλεπτα.
Το υβριδικό σύστημα προσφέρει επίσης στο Aygo X τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 από οποιοδήποτε άλλο θερμικό μοντέλο – πλην των plug-in hybrid εκδόσεων, με μόλις 82 γραμμάρια/χλμ.. Η Toyota αναφέρει επίσης ότι οι νέες μέθοδοι παραγωγής σε συνδυασμό με το υβριδικό σύνολο μείωσαν το ανθρακικό αποτύπωμα του Aygo X κατά 18% σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση.
Εμφανισιακά το Aygo X διατηρεί τον νεανικό χαρακτήρα, αποκτώντας νέο καπό, μάσκα και φώτα. Οι αλλαγές έχουν ως στόχο να εναρμονίσουν το μοντέλο με την υπόλοιπη γκάμα της Toyota. Οι ζάντες 17 ή 18 ιντσών – ανάλογα με το εξοπλιστικό επίπεδο – σε συνδυασμό με τα μαύρα προστατευτικά στους θόλους συμβάλλουν στη δημιουργία ενός δυναμικού συνόλου.
Οι εκδόσεις με διχρωμία παραμένουν στο Aygo X, χαρίζοντάς του στυλ, ενώ στη χρωματική παλέτα προστίθενται νέες αποχρώσεις Cinnamon, Jasmin, Tarragon και Lavandula. Διαθέσιμη είναι επίσης και μια υφασμάτινη οροφή, στα πλαίσια του προαιρετικού εξοπλισμού.
Παρά τον περισσότερο όγκο του συστήματος κίνησης, οι χώροι στο εσωτερικό δεν αλλάζουν, καθώς η μπαταρία βρίσκεται χαμηλά τοποθετημένη, κάτω από τα πίσω καθίσματα, χαμηλώνοντας παράλληλα το κέντρο βάρους. Στην καμπίνα σύμφωνα πάντα με την Toyota μπορούν να φιλοξενηθούν έως 4 επιβάτες, ενώ το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 213 λίτρα. Στην βασική έκδοση προστίθεται ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, διαφορετικά χειριστήρια κλιματισμού, δύο θύρες φόρτισης USB-C και ηλεκτρικό χειρόφρενο.
Η γκάμα θα αποκτήσει, τέλος, για πρώτη φορά έκδοση GR Sport, με αναβαθμίσεις που δεν περιορίζονται στην εμφάνιση. Σίγουρα, η διχρωμία κίτρινο-μαύρο, η μάσκα, οι ζάντες και τα σήματα «GR» συμβάλλουν στην δημιουργία μιας σπορ εικόνας, όμως τη διαφορά κάνουν τα νέα αμορτισέρ και τα ελατήρια, τα οποία σε συνδυασμό με αλλαγές στο σύστημα διεύθυνσης, προσφέρουν πιο σπορ αίσθηση στον δρόμο.