Η Volvo προσφέρει τις λύσεις που ταιριάζουν στο σήμερα

H Volvo, με προηγμένη Plug-in υβριδική τεχνολογία που διατίθεται σε όλη τη γκάμα μοντέλων της, συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία δύο κόσμων: της ηλεκτροκίνησης και των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Η Volvo προσφέρει τις λύσεις που ταιριάζουν στο σήμερα

H Volvo, με προηγμένη Plug-in υβριδική τεχνολογία που διατίθεται σε όλη τη γκάμα μοντέλων της, συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία δύο κόσμων: της ηλεκτροκίνησης και των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

To μέλλον της αυτοκίνησης είναι σαφώς προσανατολισμένο προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ωστόσο, στην παρούσα χρονική περίοδο, βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο μεταξύ των κινητήρων εσωτερικής καύσης και την ηλεκτροκίνηση. Δεδομένου του γεγονότος ότι βρισκόμαστε ακόμα στα πρώιμα στάδια εξέλιξης της τελευταίας, με υποδομές που δεν έχουν αγγίξει ακόμα το επίπεδο που χρειάζεται για να προσφέρουν την ίδια αυτονομία και ανεξαρτησία με τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.

Για αυτό και η Volvo διαθέτει σε όλη τη γκάμα των μοντέλων της την αγοραστική λύση που προσφέρει όλα τα καλά της ηλεκτροκίνησης, χωρίς όμως το άγχος της αυτονομίας και της φόρτισης, αποτελώντας την εναλλακτική για όσους θέλουν να κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά στην καθημερινότητά τους.

Προσφέρουν μεγάλη οικονομία καυσίμου και τις μηδενικές εκπομπές ρύπων της ηλεκτροκίνησης, με την αυτονομία και την ξεγνοιασιά που προσφέρει ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η πρόταση που συνδυάζει αυτά τα χαρακτηριστικά είναι η τεχνολογία Plug-in υβριδικών κινητήριων συνόλων.

Ένα plug-in υβριδικό αυτοκίνητο, γνωστό και ως PHEV, είναι ένα όχημα το οποίο πέραν από συμβατικό βενζινοκινητήρα, διαθέτει και ηλεκτροκινητήρα με μπαταρία αυξημένης χωρητικότητας, σε σχέση με ένα απλό υβριδικό μοντέλο. Αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας αποτελούν το ενδιάμεσο βήμα πριν από τη μετάβαση σε αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Στην ουσία, τα PHEV αποτελούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με εναλλακτικό πλάνο, το οποίο προσφέρει ευελιξία λειτουργίας προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της επικρατούσας αυτή τη στιγμή πραγματικότητας στις πόλεις. Το κύριο πλεονέκτημα ενός Plug-in υβριδικού είναι ότι διαθέτει πάντα τον βενζινοκινητήρα ως εφεδρική λύση μεταξύ των φορτίσεων, συνεπώς η αυτονομία δεν αποτελεί πηγή προβληματισμού ή ανησυχίας για τον οδηγό.

Η Volvo, αναγνωρίζοντας τις ανάγκες των οδηγών, έχει επιλέξει να προσφέρει ήδη από το 2019 ολόκληρη τη γκάμα μοντέλων της και σε Plug-in υβριδικές εκδόσεις, υπό την ονομασία Recharge, που χρησιμοποιείται και για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα της μάρκας.

Στις Plug-in υβριδικές εκδόσεις, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται αρμονικά για να προσφέρουν την απόλυτη οδηγική εμπειρία με άμεσες επιταχύνσεις, αυξημένη αυτονομία και εξαιρετική απόδοση. Με την επιλογή διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης, μπορεί να καθοριστεί σύμφωνα με τις επιθυμίες του οδηγού ο τρόπος λειτουργίας του αυτοκινήτου, ανάλογα τις απαιτήσεις της διαδρομής αλλά και τη διάθεσή του.

Η πλειονότητα των καθημερινών διαδρομών του μέσου οδηγού πραγματοποιείται εντός του αστικού κύκλου. Τα Plug-in υβριδικά μοντέλα Recharge της Volvo διαθέτουν εκτεταμένη ηλεκτρική αυτονομία, επιτρέποντας τη διεξαγωγή των περισσότερων καθημερινών διαδρομών με ηλεκτρική αυτονομία. Η δυνατότητα αυτή συμβάλλει στη μείωση του λειτουργικού κόστους, αλλά και των επιπτώσεων στο περιβάλλον.

Με νέο σύστημα κίνησης, τα μοντέλα από τις σειρές 60 και 90 της Volvo, έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 90 χλμ. ακόμα και με μία φόρτιση. Η αυτονομία αυτή υπερκαλύπτει τις καθημερινές ανάγκες του μέσου οδηγού.

Παράλληλα, μέσω του One Pedal Drive, το υβριδικό σύστημα ανακτά ενέργεια σε κάθε φρενάρισμα, καθώς και όταν ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι, με το αυτοκίνητο να επιβραδύνει ελαφρά. Αυτό επιτρέπει την οδήγηση με τη χρήση μόνο του δεξιού πεντάλ στην πλειονότητα των περιπτώσεων. Το χαρακτηριστικό αυτό κάνει την οδήγηση ακόμα πιο εύκολη και ξεκούραστη.

Ο ιδιοκτήτες των Plug-in υβριδικών μοντέλων Recharge της Volvo έχουν τη δυνατότητα να φορτίζουν το αυτοκίνητό τους στο σπίτι το βράδυ (μειώνοντας το κόστος μέσω της κατανάλωσης νυχτερινού ρεύματος) με τον έξυπνο φορτιστή wallbox, που διευκολύνει τη διαδικασία.

Διαφορετικά, μπορούν να φορτίσουν το αυτοκίνητο σε δημόσιους σταθμούς ταχείας φόρτισης ενόσω βρίσκονται στη δουλειά, το γυμναστήριο, το σουπερμάρκετ ή οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα, απολαμβάνοντας στη συνέχεια τις μετακινήσεις τους με ηλεκτρική ενέργεια, χωρίς ανησυχία εξαντλήσεως των αποθεμάτων της, καθώς για αυτή την περίπτωση, υπάρχει πάντα η εναλλακτική λύση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Μέσω της εφαρμογής Volvo Cars για smartphone, ο οδηγός μπορεί να παρακολουθεί από το κινητό του τηλέφωνο τη μέση κατανάλωση καυσίμου, τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας και τη μέση χρήση ηλεκτρικής ενέργειας σε σύγκριση με τα καύσιμα. Από την άλλη, ο βενζινοκινητήρας εξασφαλίζει τη δυνατότητα διεκπεραίωσης οποιασδήποτε ταξιδιωτικής απόδρασης, ανεξαρτήτως απόστασης, δίνοντας πραγματική αίσθηση ελευθερίας κίνησης χωρίς περιορισμούς.

Η Volvo προσφέρει την Plug-in υβριδική τεχνολογία σε… όλα τα γούστα, με ένα στόλο έξι οχημάτων. Στην κατηγορία των SUV, το compact XC40 Recharge, το μεσαίο XC60 Recharge και το μεγάλο XC90 Recharge, καλύπτουν κάθε ανάγκη. Δύο sedan έρχονται να συμπληρώσουν την προαναφερθείσα γκάμα, το μεσαίο S60 Recharge και το μεγάλο S90 Recharge, ενώ ο στόλος συμπληρώνεται με το station wagon V60 Recharge.

Τo compact Plug-in υβριδικό XC40 Recharge, μήκους 4.440 χλστ., διαθέτει 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης σε δύο εκδόσεις ισχύος: με απόδοση 211 και 262 ίππων (155 και 192 kW), με μέγιστη ροπή 425 Nm, τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα της πιο δυνατής έκδοσης απαιτεί 7,3 δλ. Διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι 452 λίτρα και εκτείνεται στα 1.281 λτ. με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Η μικτή κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 2,1 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 στα 47 γρ./χλμ.

Το λίγο μεγαλύτερο XC60 Recharge (268 χλστ. μακρύτερο), διαθέτει κίνηση σε όλους τους τροχούς, ενώ το ενεργό πλαίσιο με αερανάρτηση, ρυθμίζει συνεχώς την απόσταση από το έδαφος, με μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας στις υψηλές ταχύτητες. Δύο επιλογές κινητήριου συνόλου διατίθενται και σε αυτή την περίπτωση, ισχύος 350 (έκδοση Τ6) και 455 ίππων (έκδοση Τ8).

Αμφότερες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων Geartronic και η ηλεκτρική αυτονομία στην πόλη μπορεί να φτάσει έως τα 94 χλμ. Στην πιο ισχυρή έκδοση (Τ8), η ροπή να αγγίζει τα 709 Nm, ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 4,9 δλ. Η μικτή κατανάλωση καυσίμου μπορεί να πέσει έως το 1 λτ./100 χλμ. και οι συνδυαστικές εκπομπές CO2 είναι μόνο 24 γρ./100 χλμ.

Το πολυτελές XC90 Recharge χρησιμοποιεί το κινητήριο σύνολο Τ8 με τους 455 ίππους και επίσης τα συστήματα ενεργού πλαισίου με αερανάρτηση και κίνησης σε όλους τους τροχούς, παρέχοντας παράλληλα κορυφαία άνεση και πολυτέλεια στο εσωτερικό.

Με συνολικό μήκος 4.953 χλστ., έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει έως και 7 καθίσματα, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι 640 λτ. Η μέγιστη δυνατότητα ρυμούλκησης ανέρχεται στα 2.400 κιλά. Η ηλεκτρική του αυτονομία στην πόλη μπορεί να φτάσει τα 90 χλμ. Το κινητήριο σύνολο T8 με τους 455 ίππους χρησιμοποιούν επίσης το μεσαίο sedan S60 Recharge, το πολυτελές S90 Recharge και το ευρύχωρο station wagon V60 Recharge.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!