Η Ford παραδέχεται ότι η F1 βρίσκεται στο ραντάρ της

Ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Ford δήλωσε ότι θα ήταν παράλειψη της μπλε οβάλ εταιρείας να μην εξετάζει την επιστροφή της στη Formula 1, εν μέσω της ραγδαίας ανάπτυξης του αθλήματος στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η Ford παραδέχεται ότι η F1 βρίσκεται στο ραντάρ της

Ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Ford δήλωσε ότι θα ήταν παράλειψη της μπλε οβάλ εταιρείας να μην εξετάζει την επιστροφή της στη Formula 1, εν μέσω της ραγδαίας ανάπτυξης του αθλήματος στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Όπως έχουμε αναφέρει φαίνεται ότι η Ford βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με τη Red Bull, ώστε να βάλει το μπλε οβάλ έμβλημα στις μονάδες ισχύος που προετοιμάζει για το 2026 στη Formula 1 η Red Bull Powertrains. Υπάρχουν μάλιστα ενδείξεις ότι η συμφωνία θα μπορούσε να οριστικοποιηθεί πριν από την έναρξη της φετινής σεζόν. Προς το παρόν όμως, η Ford τηρεί σιγή ιχθύος σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί με τη Red Bull.

Εντούτοις, η Ford παραδέχθηκε ότι η αύξηση της δημοτικότητας της F1 από τότε που ανέλαβε η Liberty Media το σπορ, έχει αυξήσει τη δημοτικότητα του σπορ, ιδίως στις ΗΠΑ, και σημαίνει ότι η επιστροφή στα Grand Prix πρέπει να βρίσκεται στο ραντάρ της αμερικανικής εταιρείας. Έχοντας εμπλακεί για τελευταία φορά στην F1 με την ομάδα Jaguar από το 2000 έως το 2004, και έχοντας διατηρήσει επίσης το τμήμα κινητήρων της Cosworth έως τότε, η Ford έχει επικεντρώσει τις προσπάθειές της έκτοτε σε άλλες αγωνιστικές κατηγορίες όπως το WRC.

Ο επικεφαλής της Ford Performance, Mark Rushbrook, μιλώντας στο Motorsport, πρότεινε μια αλλαγή νοοτροπίας: «Η Formula 1 είναι σίγουρα ισχυρή και αναπτυσσόμενη, τόσο στις Ηνωμένες Πολιτείες όσο και παγκοσμίως. Αυτό που έχουν κάνει καλά είναι να δημιουργήσουν σπουδαίους αγώνες και μεγάλο ανταγωνισμό. Εξακολουθεί να είναι η κορυφή, αλλά κατάφεραν να προσεγγίσουν νέα ακροατήρια με πράγματα όπως το Drive to Survive».

«Ως εταιρεία συμμετέχουμε σε αγώνες για την καινοτομία, τη μεταφορά τεχνολογίας, την ευκαιρία εκμάθησης, αλλά και για λόγους μάρκετινγκ. Σίγουρα έχει αλλάξει και σίγουρα χρειάζεται να το σκεφτούμε». Σχετικά με το ενδεχόμενο να επιστρέψει η Ford στη Formula 1 το 2026, o Rushbrook δήλωσε: «Δεν σχολιάζουμε τις εικασίες, αλλά είναι το ίδιο με όλες αυτές τις κατηγορίες μηχανοκίνητου αθλητισμού που υπάρχουν. Είναι δική μας ευθύνη να τις μελετήσουμε, να τις κατανοήσουμε, και στη συνέχεια να πάρουμε αποφάσεις για το αν έχει νόημα ή όχι».

Άλλος ένας ελκυστικός παράγοντας που λειτουργεί υπέρ της Formula 1 για τους κατασκευαστές είναι η χρήση βιώσιμων καυσίμων και η αύξηση των δυνατοτήτων του υβριδικού συστήματος, που θα παράγει τη μισή περίπου ιπποδύναμη της μονάδας ισχύος από το 2026 και έπειτα. Ο Mark Rushbrook δήλωσε σχετικά: «Τα βιώσιμα καύσιμα είναι σίγουρα κάτι που μας ενδιαφέρει, αλλά το κάνουμε ήδη σε άλλες κατηγορίες».

«Το WRC το έχει, ξεκινώντας από πέρυσι, και αυτό ήταν ένα μεγάλο μέρος της ιστορίας και της εκμάθησης για εμάς. Τα οχήματα που πουλάμε, ορισμένες περιοχές μεταβαίνουν σε πλήρως ηλεκτρικά ταχύτερα από άλλες, κάποιες θα παραμείνουν με κινητήρες εσωτερικής καύσης για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Αλλά θέλουμε να είμαστε βιώσιμοι σε αυτό που κάνουμε ως εταιρεία, είναι όχι μόνο να παράγουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και να είμαστε πιο βιώσιμοι με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Στηρίζουμε όλα τα Πρωταθλήματα, είτε συμμετέχουμε είτε όχι, να στραφούν σε πιο βιώσιμα καύσιμα».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!