F1-GP Κίνας: Απορρίφθηκε η ένσταση της Aston Martin

Οι αγωνοδίκες του GP Κίνας της Formula 1 απέρριψαν την ένσταση της Aston Martin για το αποτέλεσμα των κατατακτήριων δοκιμών, όπου ο Carlos Sainz συνέχισε τις προσπάθειες μετά το ατύχημά του στο Q2.

F1-GP Κίνας: Απορρίφθηκε η ένσταση της Aston Martin

Οι αγωνοδίκες του GP Κίνας της Formula 1 απέρριψαν την ένσταση της Aston Martin για το αποτέλεσμα των κατατακτήριων δοκιμών, όπου ο Carlos Sainz συνέχισε τις προσπάθειες μετά το ατύχημά του στο Q2.

Έπειτα από τις κατατακτήριες δοκιμές του GP Κίνας, η ομάδα της Aston Martin κατέθεσε ένσταση όσον αφορά τα αποτελέσματα της διαδικασίας για τον 5ο γύρο της φετινής σεζόν της Formula 1. Αφορμή για αυτό ήταν το γεγονός ότι ο Carlos Sainz, έπειτα από το ατύχημα που είχε στο Q2, όπου παρέμεινε στάσιμος για 77 δλ., προκαλώντας διακοπή της διαδικασίας με κόκκινη σημαία, κατάφερε να συνεχίσει, επιστρέφοντας στα pits με την ισχύ του κινητήρα της Ferrari, για να αντικαταστήσει το ρύγχος και την εμπρός αεροτομή του μονοθεσίου του.

Η Aston Martin ισχυρίστηκε ότι σύμφωνα με το άρθρο 39.6 των αγωνιστικών κανονισμών, που αναφέρει ότι όποιο μονοθέσιο σταματήσει στην πίστα κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών, δεν έχει το δικαίωμα να συνεχίσει τη διαδικασία. Οι αγωνοδίκες όμως αποφάσισαν να απορρίψουν την ένσταση της Aston Martin.

Οι αγωνοδίκες ανέφεραν: «Λαμβάνοντας υπόψη τα πολυάριθμα παραδείγματα όπου τα μονοθέσια είχαν σταματήσει για διαφορετικό χρονικό διάστημα και τους επιτράπηκε να επανεκκινήσουν και να συνεχίσουν να συμμετέχουν στη συγκεκριμένη περίοδο, θεωρήσαμε ότι η απόφαση που έλαβε ο αγωνιστικός έλεγχος δεν ήταν ασυμβίβαστη με την προηγούμενη πρακτική ούτε παραβίαζε το άρθρο 39.6».

«Θεωρήσαμε ότι ακόμη και αν η απλή διατύπωση του άρθρου 39.6 δικαιολογούσε ένα πιο αυστηρό συμπέρασμα, η συνεπής πρακτική στο άθλημα μέχρι σήμερα δεν δικαιολογούσε την ακύρωση της διακριτικής ευχέρειας που ασκούσε η διεύθυνση αγώνων από εμάς ως αγωνοδίκες».

«Η ομάδα της FIA εξήγησε ότι εφόσον το μονοθέσιο ήταν σε θέση να επανεκκινήσει και να συνεχίσει από μια σταματημένη θέση μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, αυτό θα επιτρεπόταν κανονικά. Οι ίδιες οι ομάδες δήλωσαν ότι είχαν προηγουμένως προσπαθήσει να συμφωνήσουν σε ποιο θεωρούσαν εύλογο χρονικό διάστημα πριν ένα αυτοκίνητο θεωρηθεί “σταματημένο”. Δυστυχώς, δεν μπόρεσαν να καταλήξουν σε τελική συμφωνία σχετικά με τον μέγιστο επιτρεπόμενο χρόνο».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!