IndyCar – Detroit: Νίκη του Alex Palou

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα του GP Detroit, 7ου γύρου του φετινού Πρωταθλήματος IndyCar, όπου ο Ισπανός Alex Palou επικράτησε στη μάχη του με τον περυσινό Πρωταθλητή Will Power.

Οι Πρωταθλητές των δύο προηγούμενων σεζόν του IndyCar, Alex Palou (Chip Ganassi Racing) και Will Power (Penske) έδωσαν σκληρή μάχη για τη νίκη στο Grand Prix του Detroit το οποίο χρησιμοποιεί ορισμένα τμήματα του σιρκουί πόλης που διεξαγόταν τη δεκαετία του 1980 η Formula 1. O 26χρονος Ισπανός Alex Palou ήταν επικεφαλής για το μεγαλύτερο μέρος του επεισοδιακού αγώνα, αλλά ο περυσινός Πρωταθλητής Will Power υιοθέτησε μία εναλλακτική στρατηγική, με τους δύο οδηγούς να εναλλάσσονται στην κορυφή, πριν ο οδηγός της Chip Ganassi σφραγίσει τη νίκη.

Ένας καταιγισμός κίτρινων σημαιών στα τελικά στάδια του αγώνα απειλούσε να προκαλέσει χάος, αλλά ο Palou διατήρησε την ψυχραιμία του σε όλες τις περιπτώσεις, για να επικρατήσει στη μονομαχία με τον Power να διευρύνει το προβάδισμά του στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος. Ο poleman Palou, είχε εκκινήσει με τη μαλακή γόμα, ενώ ο Power, από την 7η θέση, ήταν ο πρώτος οδηγός με τη σκληρή. Ο Αυστραλός επέκτεινε περισσότερο το πρώτο stint του και είχε αρχίσει να μειώνει τη διαφορά από τον επικεφαλής Palou, που επέλεξε να μεταβεί στη σκληρή γόμα στον 30ό γύρο. Ο Power εισήλθε στα pits στον 34o γύρο για τη μαλακή γόμα.

Ο Palou είχε αναπτύξει διαφορά 5 δλ. από τον Power όταν ο αγώνας διακόπηκε με δύο κίτρινες σημαίες λόγω του ατυχήματος του Pato O’Ward (McLaren), το σταματημένο μονοθέσιο του Sting Ray Robb (Dale Coyne Racing) και του ατυχήματος του Graham Rahal.

Στην επανεκκίνηση, ο Palou αντιμετώπισε πρόβλημα με το λογισμικό του κιβωτίου του, γεγονός που επέτρεψε στον Power να περάσει επικεφαλής και να αναπτύξει διαφορά 3 δλ. Αλλά όταν τα σκληρά ελαστικά είχαν το πλεονέκτημα λόγω της ανθεκτικότητάς τους, ο Palou εκβίασε το λάθος από τον Power στον 66ο γύρο, ανακτώντας την πρωτοπορία.

Με 20 γύρους να απομένουν για την καρό σημαία, ο Palou είχε απομακρυνθεί 6 δλ., έως ότου ο Romain Grosjean προσέκρουσε στον τοίχο της εξωτερικής στη στροφή 4, προκαλώντας κίτρινη σημαία. Στην επανεκκίνηση (με 10 γύρου να απομένουν), ο Power προσπάθησε να επιτεθεί στον Palou από την εξωτερική, αλλά δεν κατάφερε να προσπεράσει.

Ο Scott Dixon (Chip Ganassi) ακούμπησε το μονοθέσιο του Αυστραλού και το απογείωσε στιγμιαία, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί το σύστημα anti-stall του κινητήρα του Power. Αυτό επέτρεψε στον Alex Rossi να αποσπάσει τη 2η θέση, ενώ o team-mate του στη McLaren, Felix Rosenqvist κατάφερε να περάσει 3ος, αφού ο Power είχε στριμώξει τον Dixon, καθώς προσπαθούσε να επιστρέψει στη δράση.

Ο αγώνας διακόπηκε ξανά, έπειτα από την επαφή μεταξύ των Santino Ferrucci (A.J. Foyt) και Sting Ray Robb. Στο τελικό σπριντ 5 γύρων, ο Power αιφνιδίασε τον Rossi και ανέκτησε τη 2η θέση, με τον Rosenqvist να περνάει και αυτός τον teammate του στη McLaren για να ανέβει στο 3ο σκαλί του βάθρου. O Rossi τερμάτισε 4ος, εμπρός από τον Scott Dixon.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!