WEC-1000 Μίλια Sebring: «1-2» για την Toyota

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τα 1000 Μίλια του Sebring, τον εναρκτήριο αγώνα της φετινής σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής, ο οποίος σημάδεψε τη νέα εποχή των Hypercar, ωστόσο ο νικητής -η Toyota- παρέμεινε ο ίδιος.

Ο αγώνας των 1000 Μιλίων του Sebring για το WEC, αποτέλεσε πρόλογο για τον αγώνα 12 Ωρών του IMSA στη θρυλική πίστα. Η φετινή σεζόν αποτελεί την πραγματική απογείωση της νέας κατηγορίας πρωτότυπων Hypercar, η οποία προσέλκυσε κατασκευαστές όπως η Porsche, η Peugeot, η Cadillac και η Ferrari να επιστρέψουν στο θεσμό, στην περίπτωση της Scuderia έπειτα από 50 χρόνια.

H Ferrari είχε καταφέρει να αποσπάσει την pole position με τον Antonio Fuoco (τον οποίου πλαισιώνουν Miguel Molina και Nicklas Nielsen) του πληρώματος #50, αλλά η απόφαση της ιταλικής ομάδας να εισέλθει στα pits με αμφότερα τα αυτοκίνητα, ενώ βρισκόταν στην πρωτοπορία, στην πρώτη περίοδο αυτοκινήτου ασφαλείας, λειτούργησε εναντίον της. Το πλήρωμα του #50 δέχθηκε ποινή διέλευσης από τα pits στην επανεκκίνηση, επειδή προσπέρασε νωρίτερα από τη γραμμή αυτοκινήτου ασφαλείας.

Αυτό άφησε τις Toyota -με καλύτερη κατανάλωση καυσίμου ανενόχλητες στην κορυφή. Το #8 Toyota GR010 Hybrid με τους Sebastien Buemi, Brendon Hartley και Ryo Hirakawa ήταν επικεφαλής στο πρώτο μισό του αγώνα. Ωστόσο, το πλήρωμα #7 της ιαπωνικής ομάδας με τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez πέρασε επικεφαλής έπειτα από ένα πολύ γρήγορο γύρο εξόδου από τα pits του Lopez την 5η ώρα, ενώ ο Hirakawa χρειάστηκε περισσότερο χρόνο για να ανεβάσει ρυθμό.

Τα δύο αυτοκίνητα της Toyota είχαν μόλις μισό δευτερόλεπτο διαφορά μεταξύ τους με 90 λεπτά να απομένουν στον αγώνα, ωστόσο το πλήρωμα του #8 έχασε χρόνο, με τον Buemi να αναφέρει ότι είχε χειροτερέψει η συμπεριφορά του GR010 στην κυκλοφοριακή συμφόρηση, θέτοντας τέλος στη μάχη υπέρ του πληρώματος του #7. H εμπειρία της ιαπωνικής με μία σεζόν στην πλάτη της με το Hypercar GR010 τη βοήθησε να επιβληθεί.

Πίσω από τα δύο Toyota, δόθηκε μία σκληρή μάχη για την 3η θέση του βάθρου, με πολύ ωραίες κόντρες στην πίστα μεταξύ των αυτοκινήτων της Ferrari, της Porsche Penske και της Cadillac με την πολύ καλή διαχείριση ελασιτκών. Ωστόσο, το πλήρωμα #50 της ιταλικής ομάδας επικράτησε στη μάχη αυτή, τερματίζοντας 2 γύρους πίσω από τα Toyota, με την Ferrari 499P να αποδεικνύεται γρήγορη.

Αντιθέτως, η Porsche υστερεί σε απόδοση και τα αυτοκίνητά της τερμάτισαν 2 γύρους πίσω από την Cadillac #2 των Earl Bamber, Alex Lynn και Richard Westbrook. H Peugeot αντιμετώπισε σημαντικά προβλήματα αξιοπιστίας με το κιβώτιο του 9X8 στο εξαιρετικά ανομοιόμορφο Sebring, που έχει να ασφαλτοστρωθεί από το 1952.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!