Τα βιοκαύσιμα δίνουν «σπίθα» στους αγώνες αυτοκινήτου

Μπορούν να σώσουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό από την επέλαση της ηλεκτροκίνησης;

Τα βιοκαύσιμα δίνουν «σπίθα» στους αγώνες αυτοκινήτου

Μπορούν να σώσουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό από την επέλαση της ηλεκτροκίνησης;

Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός πασχίζει να δείξει ότι έχει ένα… πράσινο πρόσωπο, προκειμένου να επιβιώσει. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Formula 1 που διανύει την υβριδική της εποχή, αλλά και μία σειρά από θεσμούς με αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως η Formula E, το Extreme E και το Opel Corsa-e Rally Cup.

Η Bentley ακολουθεί ένα διαφορετικό δρόμο, επιστρέφοντας στο Pikes Peak. Με την ειδικά τροποποιημένη Continental GT3 και τον εξπέρ της διαδρομής Rhys Millen, θα επιχειρήσει στις 27 Ιουνίου να σπάσει το ρεκόρ της κατηγορίας Time Attach 1 στη διάσημη ανάβαση των 20 χλμ., κάνοντας χρήση βιοκαυσίμων στον V8 κινητήρα των 4 λίτρων.

Η πρώτη αγωνιστική Bentley με βιοκαύσιμα αποτελεί «πείραμα» προκειμένου η βρετανική μάρκα να προσφέρει την ανάλογη τεχνολογία σε ιδιώτες αγωνιζόμενους, αλλά και να εξελίξει προς αυτή την κατεύθυνση τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Εξετάστηκαν διάφορα μείγματα καυσίμων, με την τελική σύνθεση να υπόσχεται 85% στον περιορισμό εκπομπών ρύπων σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα.

Αλλά και στον τομέα των αυτοκινήτων παραγωγής, η Bentley υιοθετεί ένα πρόγραμμα περιορισμού του αποτυπώματός της στο περιβάλλον. Έως το 2023 κάθε μοντέλο στη γκάμα της θα διαθέτει υβριδική πρόταση, ενώ στα τέλη της δεκαετίας θα καταστεί αμιγώς ηλεκτρική μάρκα.

Για να καταρρίψει το ρεκόρ στην κατηγορία Time Attack 1 (9 λεπτά και 36 δλ) η Bentley Continental GT3 θα πρέπει να πιάσει μέση ταχύτητα άνω των 125 χλμ/ώρα. Η βρετανική μάρκα αποτάθηκε στον Millen, καθώς μαζί του σημείωσε τα άλλα δύο ρεκόρ: για το ταχύτερο  SUV παραγωγής με την Bentayga W12 το 2018 και για το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής με την Continental GT ένα χρόνο αργότερα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!