Η Hyundai Motorsport ολοκλήρωσε τη φετινή σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) με ένα εντυπωσιακό «1-2» στο Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας, με τους Thierry Neuville και Martijn Wydaeghe να εξασφαλίζουν την πρώτη τους νίκη για το 2025 και τους Adrien Fourmaux και Alexandre Coria να τερματίζουν στη δεύτερη θέση.
Οι Neuville και Wydaeghe έκαναν την αντεπίθεσή τους την τελευταία ημέρα του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας, ξεκινώντας το Σάββατο μόλις 3,4 δευτερόλεπτα μακριά από την πρωτοπορία. Με μία εξαιρετική προσπάθεια, οι Βέλγοι κατάφεραν να γράψουν τον 3ο χρόνο στην ΕΔ15 και να καταλάβουν την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη.
Στη συνέχεια, το πλήρωμα προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, γράφοντας το δεύτερο χρόνο στην ΕΔ16, για να βρεθούν για τελευταία φορά στη φετινή σεζόν στην πρώτη τριάδα μίας μεμονωμένης δοκιμασίας, εδραιώνοντας τη θέση τους στην κορυφή της γενικής κατάταξης, καθώς οι πιο κοντινοί τους αντίπαλοι υπέστησαν κλαταρίσματα ελαστικών.
- Το νέο Jeep Compass σηματοδοτεί την είσοδο σε μια καινούργια εποχή
- Mercedes-Benz GLA: Κάντε upgrade στην καθημερινότητά σας
- Νέος ΚΟΚ: Οι 8 παραβάσεις στο «φακό» των νέων καμερών
- Audi A3: Αποκτήστε το με προνομιακό επιτόκιο 4%
- Νέος ΚΟΚ: Τι ποινές επιφέρει σε όσους ξεπερνούν τα 200 χλμ/ώρα ή κάνουν «κόντρες»
Μια προσεκτική προσέγγιση στην Power Stage εξασφάλισε τη νίκη στο πλήρωμα από το Βέλγιο, το οποίο τερμάτισε με διαφορά 54,7 δευτερολέπτων από τους υπόλοιπους. Η νίκη των Neuville και Wydaeghe αποτελεί μια λαμπρή ανάκαμψη από τις αποτυχίες της πρώτης ημέρας και αποδεικνύει την αμείωτη αποφασιστικότητά τους.
Οι πρώην πρωτοπόροι του ράλλυ, Fourmaux και Coria, που ξεκίνησαν στην 4η θέση της γενικής κατάταξης λόγω της ποινής 1 λεπτού που δέχθηκαν το βράδυ της Παρασκευής, επέδειξαν υποδειγματικό πείσμα και ταχύτητα στις ειδικές διαδρομές του Σαββάτου, σημειώνοντας αμέσως τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη δοκιμασία της τελευταίας ημέρας.
Με τους Martins Sesks και Takamoto Katsuta να αντιμετωπίζουν προβλήματα στην ΕΔ16, το γαλλικό πλήρωμα ανέβηκε στη δεύτερη θέση με μόνο μία ειδική διαδρομή να απομένει. Όπως και οι Βέλγοι team-mate τους, το πλήρωμα έδειξε προσοχή στην τελική δοκιμασία για να εξασφαλίσει το τέταρτο βάθρο του φέτος. Οι φανταστικές προσπάθειες των Γάλλων καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου είναι ένα κατάλληλο τέλος για την πρώτη τους σεζόν με το Hyundai i20 N Rally1, με αποτέλεσμα ένα διπλό βάθρο για την ομάδα.
Οι Εσθονοί Ott Tanak και Martin Jarveoja αντιμετώπισαν προβλήματα πρόσφυσης στο πρώτο πέρασμα από την Thahban, βγαίνοντας εκτός δρόμου σε μια διασταύρωση, περίπου 15 χιλιόμετρα μετά την έναρξη της ειδικής διαδρομής. Το δίδυμο είχε μια σχετικά ομαλή πορεία στην μεγαλύτερη ειδική διαδρομή του Σαββατοκύριακου, την ΕΔ16, και πίεσε για να κατακτήσει μια τελευταία θέση στην πρώτη τριάδα της Power Stage.
Το Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας σήμανε ένα θετικό τέλος σε μια απογοητευτική χρονιά για την Hyundai Shell Mobis World Rally Team, αλλά με 15 παρουσίες στο βάθρο, δύο νίκες και πολλά μαθήματα, η ομάδα είναι αποφασισμένη να επιστρέψει πιο δυνατή το 2026 στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο τον Ιανουάριο.


