Ο Max Verstappen κατέκτησε μαζί με τον Chris Lulham μία κυριαρχική νίκη στον 9ο γύρο -διάρκειας 4 ωρών- του Πρωταθλήματος NLS (Nurburgring Langstrecken-Serie), του οποίου οι αγώνες διεξάγονται αποκλειστικά στο θρυλικό Nordschleife του Nurburgring, με μία Ferrari 296 GT3 της ελβετικής ομάδας Emil Frey Racing, στο ντεμπούτο του πληρώματος στην κατηγορία του θεσμού.
O Ολλανδός 4 φορές Πρωταθλητής της Formula 1, έγραψε τον 3ο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές. Στην εκκίνηση του αγώνα, o Verstappen τέθηκε επικεφαλής έως την πρώτη στροφή, και στη συνέχεια ανέπτυξε προβάδισμα 62 δλ.
Έπειτα από 14 γύρους, ο Verstappen παρέδωσε το αυτοκίνητο στον Lulham, ο οποίος είχε απλά την αποστολή να διατηρήσει την πρωτοπορία έως την καρό σημαία. Στον τερματισμό, η Ferrari 296 GT3 με το #31 είχε διαφορά 24 δλ. από τους αντιπάλους του πληρώματος.
- Best seller αυτοκίνητα σε Black Friday προσφορές που δύσκολα θα ξαναβρείς >>
- Πλούσιος βασικός εξοπλισμός, Υβριδική τεχνολογία & Off-road δυνατότητες!
- Υβριδικό C-SUV με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο στην ίδια τιμή!
- Αυτοκίνητο πόλης με φουλ εξοπλισμό και τιμή 14.990 €
- Πολυβραβευμένο Pick-up με έκπτωση έως 3.000 €
- Ηλεκτρικά Skoda SUV με όφελος έως 6.000 ευρώ
Ο Verstappen δήλωσε: «Ήταν υπέροχο. Το αυτοκίνητο είχε και πάλι εξαιρετική απόδοση σε στεγνό οδόστρωμα κατά τη διάρκεια των πρώτων στροφών, κάτι που ήδη γνώριζα από τις κατατακτήριες δοκιμές».
«Φυσικά, είχαμε και λίγη κακή τύχη, αλλά στον αγώνα, με την κίνηση, όλα πήγαν καλά. Δεν νομίζω ότι έκανα κανένα σοβαρό λάθος κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων stint. Φυσικά, είναι υπέροχο που νίκησα εδώ για πρώτη φορά».
Θα πρέπει να αναφερθεί βέβαια ότι η Ferrari #31 επωφελήθηκε από ευνοϊκούς κανονισμούς Blaance of Performance καθώς και από το γεγονός ότι η Porsche δεν παράταξε τους εργοστασιακούς οδηγούς της, οι οποίοι αγωνίζονταν στο Fuji για τον προτελευταίο αγώνα της σεζόν του WEC (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής).
Ο Verstappen επανέλαβε ότι στόχος του είναι η συμμετοχή στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring: «Φυσικά θα ήθελα να συμμετάσχω στον 24ωρο αγώνα. Αν αυτό θα συμβεί του χρόνου θα δούμε. Αλλά ούτως ή άλλως χρειαζόμαστε περισσότερη εμπειρία. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Ελπίζω ότι του χρόνου θα συμμετάσχουμε σε περισσότερους αγώνες NLS».
Με αυτές τις προσπάθειες, ο Verstappen αποδεικνύει όχι μόνο την αυθεντική αγάπη του για τους αγώνες αλλά και τις ικανότητές του σε διαφορετικές πειθαρχίες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σε μία εποχή που οι οδηγοί της Formula 1 περιορίζονται συνήθως αποκλειστικά στις ανάγκες της.
