8. Ράλλυ Εσθονίας 2025

8. Ράλλυ Εσθονίας
17 – 20 Ιουλίου

Σε τέτοιες ταχύτητες δεν υπάρχει περιθώριο για λάθη και ο ρυθμός είναι τόσο γρήγορος που μοιάζει με σπριντ, και είναι εξαιρετικά δύσκολο να ανακτηθούν τα δευτερόλεπτα που έχουν τυχόν χαθεί. Είναι αρκετά on-off αγώνας: οι οδηγοί είτε είναι με τέρμα γκάζι, ή φρενάρουν. Λόγω των ομαλών χωματόδρομων, αναμένεται να προτιμηθούν τα μαλακά ελαστικά για χώμα.

Υπάρχουν πολλά σημεία που η έξοδος των στροφών επιτρέπει στους οδηγούς να πιέσουν (αν υπάρχει λιβάδι στην εξωτερική), και η εκμετάλλευση αυτών των ευκαιριών απαιτεί πολύ καλές σημειώσεις. Η εύρεση του ιδανικού στησίματος είναι επίσης αρκετά δύσκολη, αλλά υιοθετούνται πιο σκληρές ρυθμίσεις στην ανάρτηση για καλή απόκριση στις αλλαγές κατεύθυνσης.

O αγώνας διεξήχθη για πρώτη φορά το 2010, με τον τοπικό ήρωα Markko Martin να επικρατεί. Αποτέλεσε μέρος του ERC μεταξύ 2014 και 2016 και έγινε αγαπημένος προορισμός των εργοστασιακών ομάδων για δοκιμές κατά την προετοιμασία τους για το Ράλλυ Φινλανδίας, πριν κάνει το ντεμπούτο του στο WRC το 2020.
Ο Εσθονός Ott Tanak κατέχει το ρεκόρ περισσότερων νικών εδώ, με 4 από στους 11 αγώνες που έχουν διεξαχθεί, ενώ σε αυτό το ράλλυ χρίστηκε νεότερος νικητής στην ιστορία του θεσμού το 2021 ο Kalle Rovanpera, σε ηλικία 20 ετών και 289 ημερών.

Proud Project Team
Υπεύθυνος έκδοσης: Βαγγέλης Κιούσης
Αρχισυντάκτης: Γιάννης Λημναίος
Κείμενα & Design: Φαμπρίτσιο Λαζάκις
Επιμέλεια: Νόνικα Βλασσοπούλου
Development: Κομνηνός Δουλγκέρης
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22 Ιανουαρίου 2025