13. Ράλλυ Ιαπωνίας 2025

 

 

 

 

 

 

 

13. Ράλλυ Ιαπωνίας

6 – 9 Νοεμβρίου

Ο αγώνας στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου δεν αποτελεί πλέον το φινάλε της σεζόν. Πρόκειται για αγώνα που διεξάγεται σε άσφαλτο, στην τοποθεσία που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2022 και θα βασίζεται στη Nagoya στην κεντρική νήσο Honshu της Ιαπωνίας.

Πρόκειται για τον εντός έδρας αγώνα της Toyota Gazoo Racing η οποία υποστηρίζει έμπρακτα τη διοργάνωση του αγώνα, καθώς service park του αγώνα εγκαθίσταται στο στάδιο Τoyota στο Aichi. Οι ενθουσιώδεις Ιάπωνες πάντα δημιουργούν μία πολύ ωραία ατμόσφαιρα στα πλαίσια του αγώνα.

Το Ράλλυ Ιαπωνίας εισήλθε στο πρόγραμμα αγώνων του WRC για πρώτη φορά το 2004. Έως το 2007, διεξαγόταν στην περιοχή Tokachi-Obihiro. To 2008 και το 2010 φιλοξενήθηκε στο Sapporo του κεντρικού νησιού Hokkaido.

Απαιτητικές ειδικές διαδρομές αναμένουν τα πληρώματα στις ορεινές περιοχές των Aichi και Gifu, που βρίσκονται τρεις ώρες μακριά από την πρωτεύουσα, το Τόκιο. To πέρασμα των αγωνιστικών αυτοκινήτων από το τούνελ του Isegami έχει ήδη γίνει εμβληματικό.

Οι δρόμοι όπου διεξάγεται το Ράλλυ Ιαπωνίας είναι στενοί, γεμάτοι στροφές με λίγη πρόσφυση, και οι ταχύτητες διατηρούνται σε χαμηλά επίπεδα. Υπάρχουν πολλά φύλλα στο δρόμο λόγω φθινοπώρου και αυτό μειώνει ακόμη περισσότερο την παρεχόμενη πρόσφυση. Οι σημειώσεις του πλοηγού είναι κρίσιμες, διότι υπάρχουν πολλές αργές στροφές με τεχνικά σημεία και αλλαγές επιπέδου πρόσφυσης.

Απαιτείται καλό στήσιμο και οι οδηγοί θέλουν ένα ευέλικτο αυτοκίνητο, αποφεύγοντας την υποστροφή, η οποία μπορεί να ανεβάσει τους χρόνους και να πληγώσει την αυτοπεποίθησή τους πίσω από το τιμόνι. Μέσα στο δάσος, επειδή οι στενοί δρόμοι καλύπτονται από τις φυλλωσιές των δέντρων, είναι πολύ σκοτεινές ακόμη και την ημέρα, οπότε η ορατότητα δεν είναι η καλύτερη.

Οι οδηγοί πρέπει να διατηρούν «καθαρή» την οδήγησή τους και να είναι προσεκτικοί. Δεν έχουν τη δυνατότητα να πιέσουν τόσο πολύ στο όριο και στην ουσία ακολουθούν το δρόμο, προσπαθώντας να αποφύγουν να τραυματίσουν το αυτοκίνητό τους. Σημαντικές θα είναι οι σωστές επιλογές ελαστικών αν οι καιρικές συνθήκες επιδεινωθούν.

 

Proud Project Team

Υπεύθυνος έκδοσης: Βαγγέλης Κιούσης
Αρχισυντάκτης: Γιάννης Λημναίος
Κείμενα & Design: Φαμπρίτσιο Λαζάκις
Επιμέλεια: Νόνικα Βλασσοπούλου
Development: Κομνηνός Δουλγκέρης

Ημερομηνία δημοσίευσης: 22 Ιανουαρίου 2025