WRC3 2023
WRC3
Ακόμα και η τρίτη κατηγορία του WRC διαθέτει τετρακίνητα αυτοκίνητα, και φέτος αναμένεται να αυξηθούν οι επιλογές των αγωνιζόμενων όσον αφορά τα διαθέσιμα μοντέλα.


Η FIA εγκαινίασε τους νέους κανονισμούς Rally3 το 2021, ως έναν τρόπο να παρέχει ένα τετρακίνητο όχημα εισαγωγικού επιπέδου, το οποίο είναι πιο οικονομικό από τα αυτοκίνητα Rally2. Μέχρι στιγμής, μόνο το Ford Fiesta Rally3 έχει περάσει από την απαιτούμενη διαδικασία έγκρισης της FIA (ομολογκασιόν), αλλά σύντομα αναμένεται να καταφθάσει και η Renault με το Clio Rally3.

Τα πληρώματα μπορούν να συμμετάσχουν σε όσους αγώνες θέλουν, αλλά θα πρέπει να επιλέξουν 5 αγώνες στους οποίους θα βαθμολογηθούν και μετράνε τα 4 καλύτερα αποτελέσματα για την ανάδειξη των Πρωταθλητών.

Junior WRC
Το Junior WRC θεσμοθετήθηκε το 2001 και έχει αποτελέσει εφαλτήριο για οδηγούς όπως ο Sebastien Loeb, Sebastien Ogier, Thierry Neuville, Elfyn Evans και Dani Sordo, είναι ένας οικονομικός τρόπος για τους νέους οδηγούς -κάτω των 30 ετών- να προσχωρήσουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Από πέρυσι, τα αυτοκίνητα είναι τετρακίνητα, καθώς είναι προδιαγραφών Rally3, συνεπώς διεξάγεται με Ford Fiesta της M-Sport Poland. Η σεζόν αποτελείται από πέντε αγώνες, ξεκινώντας από τη Σουηδία, για να ολοκληρωθεί το Σεπτέμβριο με το Ράλλυ Ακρόπολις και στο τέλος μετράνε τα τέσσερα καλύτερα αποτελέσματα. To έπαθλο για τον νικητή είναι τέσσερις συμμετοχές στην κατηγορία WRC2 την επόμενη χρονιά.

Ford Fiesta Rally3
To τετρακίνητο Ford Fiesta Rally3 που κατασκεύασε η M-Sport στις εγκαταστάσεις της στην Πολωνία πέρασε ομολογκασιόν το 2021 και μέχρι στιγμής είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που συμμετέχει στην κατηγορία WRC3, αν και σύντομα αναμένεται να συναντήσει ανταγωνισμό. Διαθέτει turbo κινητήρα 1,5 λίτρων και αποδίδει 218 ίππους και 400 Nm ροπής.
Με σειριακό κιβώτιο πέντε σχέσεων, έχει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5 δλ. και ανώτατη ταχύτητα 185 χλμ./ώρα.

Renault Clio Rally3
Η Renault παρουσίασε πρόσφατα το Clio Rally3, το οποίο αναμένεται να ολοκληρώσει τη διαδικασία ομολογκασιόν (έγκρισης από τη FIA) τον Απρίλιο και έπειτα θα είναι έτοιμο προς πώληση έναντι 122.000 ευρώ προ φόρων. Διαθέτει 4κύλινδρο 16βάλβιδο turbo κινητήρα 1,3 λίτρων και αποδίδει 260 ίππους.

Proud Project Team
Υπεύθυνος έκδοσης: Βαγγέλης Κιούσης
Αρχισυντάκτης: Γιάννης Καλογερόπουλος
Κείμενα & Design: Φαμπρίτσιο Λαζάκις
Επιμέλεια: Νόνικα Βλασσοπούλου
Development: Κομνηνός Δουλγκέρης
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19 Ιανουαρίου 2023