Game Changer: HYUNDAI INSTER

.
.
Hyundai Inster
Το All-Inclusive ηλεκτρικό για την πόλη είναι εδώ γεμάτο στυλ και με σούπερ τιμή από 16.973 €.

Η ονομασία Inster σημαίνει, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, «οικείο» και «καινοτόμο». Οικείο επειδή είναι ένα αυτοκίνητο που διακρίνεται για κοινωνικότητα και την εξωστρέφεια του, και καινοτόμο καθώς ευθυγραμμίζεται απόλυτα με έναν γρήγορα εξελισσόμενο, ψηφιακό τρόπο ζωής.

.
.
Ευφυής και high-tech σχεδιασμός

Πίσω τα φώτα LED υιοθετούν ένα μοτίβο laser pixel και εκτείνονται σε όλο σχεδόν το πλάτος του πορτμπαγκάζ, με το σήμα της Hyundai να δεσπόζει στο κέντρο. Οι προστατευτικές ποδιές στους προφυλακτήρες και τα τονισμένα φτερά αντανακλούν την δραστήρια προσωπικότητα του αυτοκινήτου και τον ενεργό τρόπο ζωής που πρεσβεύει.

Ανάλογα με την έκδοση, η Hyundai προσφέρει διάφορα επίπεδα εξατομίκευσης για το εξωτερικό του Inster. Για ένα πιο εκλεπτυσμένο στυλ – και αναλόγως την έκδοση – η εμφάνιση μπορεί να αναβαθμιστεί με προβολείς LED Projection, ζάντες αλουμινίου σε διάφορα σχέδια και διαστάσεις και ματ μαύρο φινίρισμα για τις εμπρός κολώνες. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί επίσης να διαλέξει ανάμεσα σε 10 γυαλιστερά και ματ χρώματα, εμπνευσμένα από την κορεατική κουλτούρα και τις φυσικές αποχρώσεις του χαρτιού hanji.

.
.
Πρακτικό, άνετο και εκλεπτυσμένο εσωτερικό

Στοιχεία που αναβαθμίζουν τη χρηστικότητα είναι το συρόμενο πίσω κάθισμα στις κορυφαίες εκδόσεις Distinctive και Cross που αυξάνει το χώρο αποσκευών στα 351 λίτρα, η δυνατότητα πλήρους αναδίπλωσης των πλατών στα εμπρός καθίσματα για τη μεταφορά μακριών αντικειμένων, οι ενσωματωμένες στο κάθισμα του οδηγού ποτηροθήκες και η ευκολία διέλευσης από τη θέση του οδηγού σε εκείνη του συνοδηγού (και ανάποδα) χάρη στην απουσία κεντρικής κονσόλας και τη μεταφορά του επιλογέα κίνησης shift-by-wire πίσω από το τιμόνι.

Δεξιά, στο επάνω μέρος του ταμπλό εξέχει η κεντρική οθόνη αφής 10,25’’ που υποστηρίζει ενημερώσεις Over-The-Air, φιλοξενεί τον φωνητικό έλεγχο με αναγνώριση φυσικής γλώσσας και φροντίζει για άρτια συνδεσιμότητα, ενημέρωση, πλοήγηση και ψυχαγωγία. Διευκολύνει επίσης τους ελιγμούς κατά την όπισθεν, καθώς συνδέεται με κάμερα οπισθοπορείας.
Στην ευχάριστη ατμόσφαιρα της καμπίνας συμβάλλουν ο εσωτερικός φωτισμός με 64 επιλογές απόχρωσης και ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης από τη βασική κιόλας έκδοση.

.
.
Ευελιξία και αποδοτικότητα στο maximum

Στην οδήγηση αποκλειστικά στην πόλη, μάλιστα, η αυτονομία εκτινάσσεται σε έως και 518 χλμ., που σημαίνει πως με ένα μέσο όρο καθημερινών διαδρομών στα 50 χλμ., το Inster χρειάζεται μία πλήρη φόρτιση κάθε 10 μέρες περίπου!
Το ηλεκτρικό μοτέρ είναι ήσυχο, ζωηρό και προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6’’ και μέγιστη ταχύτητα 150 χλμ./ώρα (11,7’’ και 140 χλμ./ώρα αντίστοιχα για την έκδοση των 95 PS). Το Inster είναι όμως γρήγορο και στη φόρτιση. Σε ταχυφορτιστή DC με ισχύ έως 120 kWh η μπαταρία του χρειάζεται μόλις 30’ για να φτάσει από το 10% στο 80%. Σε φορτιστή AC 11 kW αρκούν 4-4,5 ώρες για τη φόρτιση 10%-100%. Προαιρετικά διατίθεται και το σύστημα Vehicle-to-Load (V2L) για την τροφοδοσία εξωτερικών συσκευών από την μπαταρία του αυτοκινήτου.

Οι κόμπακτ διαστάσεις προσφέρουν αξιοζήλευτη ευελιξία στις αστικές μετακινήσεις, ενώ στις αποδράσεις εκτός πόλης η ανάρτηση (γόνατα Mc Pherson εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) έχει σφιχτή ρύθμιση και προσφέρει άριστη οδική συμπεριφορά.
Για την ασφάλεια φροντίζει και το πακέτο τεχνολογιών υποβοήθησης του οδηγού SmartSence. Ανήκει στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων συστήματα που επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να φρενάρει αυτόματα σε περίπτωση ενδεχόμενου ατυχήματος, να παραμένει ακινητοποιημένο αφού ο οδηγός αφήσει το φρένο στις ανηφόρες για ευκολότερη εκκίνηση, να αναγνωρίζει τα όρια ταχύτητας, να παραμένει αυτόματα στο μέσον της λωρίδας κυκλοφορίας, να αναγνωρίζει πότε ο οδηγός χρειάζεται ξεκούραση και να τον ειδοποιεί όταν το προπορευόμενο όχημα έχει ξεκινήσει.

.
.
Hyundai Inster.
Are you in?

Proud Project Team
Υπεύθυνος έκδοσης: Βαγγέλης Κιούσης
Concept & Design: Νόνικα Βλασσοπούλου
Διευθυντής Σύνταξης: Γιάννης Λημναίος
Κείμενα: MotorOne.gr Team Work
Development: Κομνηνός Δουλγκέρης
Ημ/νία δημοσίευσης: 27 Φεβρουαρίου 2025